Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика. Брендбук

Додано: 21 вересня 2020
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 221 раз
23 запитання
Запитання 1

Набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення- це

варіанти відповідей

бренд

фірмовий стиль

брендинг

айдентика

Запитання 2

Поняття «фірмовий стиль» тісно пов’язане з термінами:

варіанти відповідей

бренд

брендування

брендінг

брейк

Запитання 3

Основні складові фірмового стилю:

варіанти відповідей

розмір шрифту

фірмові кольори

логотип

слоган

Запитання 4

Це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.


варіанти відповідей

брендінг

логотип

товарний знак

бренд

Запитання 5

Причини виникнення брендингу:

варіанти відповідей

поява великої кількості товарів-аналогів на ринку

розвиток технологій

необхідність спрощення вибору

бажання змін

Запитання 6

Розвиненим брендом (strong brand) вважається такий бренд:

варіанти відповідей

який повністю дублює відомі бренди

який знають і можуть відрізнити від інших марок по ключових елементів понад 60% споживачів даної товарної категорії

який схожий на інші бренди

Запитання 7

Позиціонування - це

варіанти відповідей

місце товару на полиці

місце, яке бренд займає в свідомості споживача

місце розміщення товарного знаку

Запитання 8

Види брендів за здатністю впливати на свідомість споживача:

варіанти відповідей

корпоративний, товарний

товарні бренди, сервісні бренди, бренди особистостей

сильний, слабкий

Запитання 9

Переваги бренду:

варіанти відповідей

прив’язаність до своїх власників

забезпечує збільшення прибутковості

дозволяє пізнавати товар, відрізняти його від подібних товарів

виступає гарантом якості

Запитання 10

Види товарних знаків:

варіанти відповідей

абревіатура

рисунок

логотип

фірменні знаки з логотипом

Запитання 11

Набір засобів, за допомогою яких створюють образ: форми, кольори, стиль - це

варіанти відповідей

брендинг

айдентика

ребрединг

Запитання 12

Ім`я бренду повинно бути:

варіанти відповідей

довгим

емоційним

коротким

благозвучним

Запитання 13

Брендбук - це

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.

Головна книга компанії. Його відмінність від фірмового стилю полягає в тому, що фірмовий стиль призначений для споживача і покликаний виділити бренд з ряду конкурентів.

Запитання 14

Виділяють такі типи логотипів:

варіанти відповідей

Оригінальна графічне зображення назви

Фірмовий знак . Буквене накреслення

Фірмовий блок - комбінація назви і знака

Поетичну (Емоційний позив, естетичне сприйняття)

Запитання 15

Що включає в себе поняття "Логотип"

варіанти відповідей

несе художню цінність, отже вартість товару під цим знаком на 15-20% вище

комбінація початкових букв, що являє собою скорочену назву якої-небудь установи,підприємства, фірми і т. ін.

постійний словесний, образотворчий або об'ємний знак, комбінований з літерами, цифрами, словами або без них, що є емблемою підприємства чи окремої особи, які представляють свої послуги

зображення або малюнок, який використовується людиною, групою або компанією, щоб відзначити, ким вони є

Запитання 16

Брендинг (від англ. branding) - це

варіанти відповідей

процес формування бренду, який може займати кілька років

це набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення

це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників

Запитання 17

Товарний знак це -

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина

Людина мислить знаками, образами, по які поняттями

Запитання 18

Бренд - це...

варіанти відповідей

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. 

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача 

сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів

це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, 

постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність

Запитання 19

Вкажіть елементи бренду:

варіанти відповідей

Ім'я 

Слоган або фраза 

Графіка 

Форми та кольори

Логотип 

Товарний знак

Запитання 20

Вкажіть характеристики бренду 

варіанти відповідей

Гарантована якість;

Легковпізнавані назва і логотип;

Загальнодоступність;

Престижність;

Загальновідомість;

Логотип;

Візитівка;

Запитання 21

Брендинг допомагає:

варіанти відповідей

підтримувати запланований обсяг продажу;

забезпечити збільшення прибутковості;

передати в рекламних матеріалах і кампаніях культуру країни, регіону, міста, де виготовлений товар, врахувати запити споживачів;

Запитання 22

Айдентика - це 

варіанти відповідей

сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів;

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість;

діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача;

управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратегічних цілей;

Запитання 23

Складові айдентики:

варіанти відповідей

логотип;

слоган;

упаковка;

електронні листи;

бланки

візитівки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест