Що з перерахованого характерне для правця?
Що з перерахованого характерне для сказу?
До факторів патогенності лептоспір належить все , крім:
У більшості хворих на лептоспіроз виявляють ознаки ураження нирок і це клінічно може проявлятися:
Хто саме найчастіше є резервуаром та джерелом вірусу сказу в природних осередках?
При правці :
Захворювання,які відносяться до групи інфекцій зовнішніх покривів
Як проникає токсин збудника правця в центральну нервову систему?
У хворого занепокоєння, підвищена збудливість, безсоння, тризм, дисфагія, сардонічна посмішка, дрібні м’язи рук і ніг від напруги вільні. Встановити діагноз:
Через 2 тижні після поранення під час роботи на присадибній ділянці у хворого виник головний біль, спазм жувальних м’язів, затруднення при ковтанні. Об’єктивно: сардонічна посмішка, профузна пітливість. Тахікардія. Сухожилкові рефлекси високі. Зовнішні подразники провокують рефлекторні судомні пароксизми. Ваш діагноз?
Швидку допомогу викликали до жінки, яку покусала собака. Ваши дії:
Який з перерахованих збудників вірний в відношенні сказу?
В якому випадку антирабічна сироватка вводиться по безумовним показникам?
Назвіть ранні ознаки сказу:
Сантехнік 40 років захворів гостро – озноб, tо -39,8оС, сильний біль голови, блювання, біль у м`язах. До лікарів не звертався, стан погіршився, появилися гіперемія обличчя, ін`єкція судин склери, на губах герпес з геморагічним вмістом, носова кровотеча, шкіра та склери стали жовтяничними, сеча темна, діурез 200 мл, ахолії не було. Найвірогідніше джерело інфекції?
Хворій 30 років, рибалка, захворів гостро з підвищення температури до 39,5оС, слабкості, болю в м'язах ніг і тулуба. До 3-го дня хвороби стан погіршав, наросла слабкість, з'явилася кровоточивість ясен і носа, виражена жовтяничність шкіри і склер, знизився діурез. Вірогідний діагноз.
Правець належить до:
Які заходи виконують відносно контактних осіб при правці:
Назвіть який характер висипки при лептоспірозі можливий:
Які заходи треба прооводити в осередку лептоспірозу:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома