Психічна і духовна складові здоров'я

Додано: 24 лютого 2021
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
Тест виконано: 304 рази
12 запитань
Запитання 1

Особистість людини не формується шляхом

варіанти відповідей

самопізнання

зовнішнього тиску

самовизначення

самовиховання

Запитання 2

Самовизначення – це


варіанти відповідей

розуміння самого себе, своїх можливостей і прагнень

нерозуміння свого місця в людському суспільстві й свого призначення в житті

засіб оволодіння досвідом інших людей

засіб оволодіння власним досвідом

Запитання 3

Самовладання – це


варіанти відповідей

здатність людини зберігати внутрішній спокій, діяти розумно й виважено в складних життєвих ситуаціях

процес отримання знань про самого себе шляхом виокремлення себе серед інших, ідентифікацій й відокремлення себе від інших людей

оцінка людиною власних можливостей, якостей, достоїнств і недоліків

самостійний вибір людиною свого життєвого шляху, цілей, цінностей, моральних норм, майбутньої професії та умов життя

Запитання 4

Сприйняття – це


варіанти відповідей

вибіркова спрямованість на той чи інший об’єкт, зосередження на ньому

психічний процес, спрямований на відтворення предметів навколишнього світу разом з усіма їхніми якостями

спрямованість свідомості, зосередженість на важливих для людини предметах і явищах

закріплення, збереження й подальше використання попереднього досвіду

Запитання 5

Пам’ять, що полягає в збереженні й відтворенні всіх видів образів (зорових, слухових, рухових, дотикових, нюхових, смакових), називають


варіанти відповідей

руховою пам’яттю

емоційною пам’яттю

образною пам’яттю

словесно-логічною пам’яттю

Запитання 6

Інтелектуальне самопочуття – це

варіанти відповідей

здатність людини пізнавати й використовувати нову інформацію, задля того щоб підвищити якість життя й здатність діяти оптимально в нових обставинах

здатність людини діяти ефективно, згідно із вимогами свого життя, це гарна фізична підготовка й наявність корисних рухових якостей

здатність успішно взаємодіяти й встановлювати важливі стосунки з іншими людьми

здатність визначати свою систему цінностей і діяти згідно із нею

Запитання 7

Виберіть правильне твердження

варіанти відповідей

сприйняття – це психічний процес, спрямований на відображення окремих якостей предметів навколишнього світу

сприйняття повідомляє нам тільки недостовірну інформацію про світ

стійкість уваги виражається в здатності впродовж тривалого часу, не відволікаючись, зосереджуватися на предметі своєї діяльності

обсяг уваги вимірюється кількістю предметів, що втримуються одночасно в полі чіткої свідомості

Запитання 8

Самопізнання – це

варіанти відповідей

засіб керування іншими людьми

засіб оволодіння досвідом інших людей

засіб оволодіння власним досвідом

фізіологічний процес

Запитання 9

Самовиховання – це

варіанти відповідей

свідома діяльність, спрямована на реалізацію себе як особистості, вироблення людиною в собі позитивних особистісних якостей

засіб керування іншими людьми

засіб оволодіння досвідом інших людей

засіб оволодіння власним досвідом

Запитання 10

Виконання яких правил не сприятиме запам’ятовуванню


варіанти відповідей

намагайтеся ставитися до матеріалу, який запам’ятовуєте, не байдуже, а з великим емоційним інтересом

навчіться зосереджувати свою увагу на досліджуваному предметі

намагайтеся зрозуміти матеріал, формуйте в себе свідомий вольовий намір запам’ятати його

учіть і повторюйте великими дозами

Запитання 11

Духовне самопочуття – це


варіанти відповідей

здатність людини пізнавати й використовувати нову інформацію, задля того щоб підвищити якість життя й здатність діяти оптимально в нових обставинах

здатність людини діяти ефективно, згідно із вимогами свого життя, це гарна фізична підготовка й наявність корисних рухових якостей

здатність успішно взаємодіяти й встановлювати важливі стосунки з іншими людьми

здатність визначати свою систему цінностей і діяти згідно із нею

Запитання 12

Оберіть неправильні твердження

варіанти відповідей

образна пам’ять полягає в збереженні й відтворенні всіх видів образів (зорових, слухових, рухових, дотикових, нюхових, смакових)

різні види пам’яті не пов’язані між собою

людина не може одночасно використовувати рухову, емоційну, образну й смислову пам’ять

пам’ять – це закріплення, збереження й подальше використання попереднього досвіду

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест