ПСИХОЛОГІЯ. Тема: "Психологічні основи діяльності людини"

ПСИХОЛОГІЯ

3 курс

Додано: 4 листопада 2020
Предмет: Природничі науки
Тест виконано: 187 разів
25 запитань
Запитання 1

Навичка це

варіанти відповідей

багаторазове виконання певних дій чи видів діяльності з метою їх засвоєння

процес вправляння

зумовлена знаннями та навичками готовність людини успішно досягати свідомо поставленої мети в мінливих умовах її протікання

частково автоматизоване виконання та регулювання дій, завдяки якому свідомість людини звільняється для обдумування чогось іншого або для іншого виду діяльності

Запитання 2

Умінням називають

варіанти відповідей

багаторазове виконання певних дій чи видів діяльності з метою їх засвоєння

процес вправляння

зумовлену знаннями та навичками готовність людини успішно досягати свідомо поставленої мети в мінливих умовах її протікання

частково автоматизоване виконання та регулювання дій

Запитання 3

Вправлянням називається

варіанти відповідей

багаторазове виконання певних дій чи видів діяльності з метою їх засвоєння, яке ґрунтується на розумінні й супроводжується відомим контролем і регулюванням

багаторазове виконання дій

зумовлена знаннями та навичками готовність людини успішно досягати свідомо поставленої мети в мінливих умовах її протікання

частково автоматизоване виконання та регулювання дій, завдяки якому свідомість людини звільняється для обдумування чогось іншого або для іншого виду діяльності

Запитання 4

Позитивний вплив існуючої навички на формування нової називається

варіанти відповідей

інтерференцією

вправлянням

індукцією

перенесенням

Запитання 5

Негативний вплив навички, що сформувалася раніше, на формування нової називається

варіанти відповідей

інтерференцією

вправлянням

індукцією

перенесенням

Запитання 6

Ігри, які виникають протягом перших двох років життя

варіанти відповідей

маніпулятивні: функціональні, конструктивні

сюжетно-рольові, ігри за правилами

дидактичні

навчальні

Запитання 7

На третьому-четвертому році життя з’являються ігри

варіанти відповідей

маніпулятивні: функціональні, конструктивні

сюжетно-рольові, ігри за правилами

дидактичні

навчальні

Запитання 8

У п’ятирічному-шестирічному віці особливо важливими є ігри


варіанти відповідей

маніпулятивні: функціональні, конструктивні

сюжетно-рольові, ігри за правилами

дидактичні

навчальні

Запитання 9

Навчання - це

варіанти відповідей

не продуктивна діяльність

активний процес спрямування діяльності й поведінки дитини на опанування нею суспільно-історичного досвіду людства

свідома діяльність людини, спрямована на створення матеріальних і духовних благ

будь яка фізична і розумова праця, яка за певних суспільних умов може стати творчою діяльністю

Запитання 10

Свідома діяльність людини, спрямована на створення матеріальних і духовних благ

варіанти відповідей

гра

навчання

праця

творча діяльність

Запитання 11

Моменти творчого піднесення називаються

варіанти відповідей

грою

натхненням

навчанням

творчою діяльністю

Запитання 12

Властивістю живої матерії, що забезпечує її життєво важливі зв’язки з навколишнім світом є

варіанти відповідей

діяльність

активність

потреба

мотив

Запитання 13

Діяльність - це

варіанти відповідей

атрибут живої матерії, що забезпечує її життєво важливі зв’язки

стан живого організму, який виражає його залежність від конкретних умов існування та розвитку, спонукає до активності відносно цих умов

внутрішня (психічна) і зовнішня (фізична) активність людини, що регулюється усвідомлюваною метою

внутрішня (психічна) і зовнішня (фізична) активність людини

Запитання 14

Потреби, в яких виражається залежність людини від предметів матеріальної культури (потреби в житлі, одязі та ін.)

варіанти відповідей

природні

культурні

матеріальні

духовні

Запитання 15

У цьому виді потреб виражається залежність людини від продуктів суспільної свідомості

варіанти відповідей

природні

культурні

матеріальні

духовні

Запитання 16

Дії спрямовані на оволодіння предметами, контакти з людьми, тваринами, рослинами та ін. називають

варіанти відповідей

предметні (зовнішні)

комунікативні

матеріальні

розумові (внутрішні)

Запитання 17

Розумові дії виявляються в

варіанти відповідей

оволодінні предметами, контактах з людьми, тваринами, рослинами

підпорядкуванні завданню

переміщенні предметів

сприйманні, діяльності пам’яті, мислення, уваги, уяви та ін.

Запитання 18

Перехід внутрішніх психічних актів у зовнішній план, в конкретну предметну діяльність називається

варіанти відповідей

зовнішнім

екстеріоризацією

інтеріоризацією

внутрішнім

Запитання 19

Процес переходу від зовнішньої дії до внутрішньої називається

варіанти відповідей

зовнішнім

екстеріоризацією

інтеріоризацією

внутрішнім

Запитання 20

За своїм походженням потреби бувають:

варіанти відповідей

особисті

природні

суспільні

культурні

матеріальні

духовні

Запитання 21

Мотиваційний підхід до аналізу діяльності передбачає виділення таких складових діяльності

варіанти відповідей

потреба

дії

мета (ціль)

мотив

рухи

система рухів

Запитання 22

У кожній дії виділяють такі компоненти

варіанти відповідей

моторні

корегуючі

сенсорні

центральні

передаючі

здійснюючі

Запитання 23

Визначте, як змінюються прийоми дії у процесі формуванні навички

варіанти відповідей

зайві рухи відсіюються, дія виконується легше, вправніше і швидше

зайві рухи збільшуються, дія виконується важко, і довго

поступово сфера зорового контролю звужується, його функції передаються м’язовому контролю

поступово сфера зорового контролю збільшується

увага переміщується з процесу виконання дії на його результат, внаслідок чого значно зменшується кількість помилок

увага концетрується на процесі виконання дії,не дивлячись на його результат

Запитання 24

Основними видами діяльності людини є

варіанти відповідей

навички

гра

навчання

уміння

праця

знання

Запитання 25

Основними етапами творчої діяльності людини є

варіанти відповідей

розуміння творчого задуму

виникнення задуму

підготовча робота

формування творчого задуму

реалізація творчого задуму

напружена робота

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест