При щелепно-лицевій операції в стаціонарі, лікар-стоматолог для премедикації, з метою зменшення почуття жаху та для потенціювання дії анестетиків, призначив хворому транквілізатор - похідне бензодіазеліну. Який з перерахованих засобів призначив лікар?
У хворого після психічної травми відзначаються підвищена збудливість, дратівливість, безсоння, тривога. Який лікарський засіб доцільно призначити?
До приймального відділення надійшов хворий з пригніченням дихання. Препарати якої фармакологічної групи стимулюють дихання при його пригніченні?
Під час операції у пацієнта, що перебуває в глибокому наркозі, виникла небезпека зупинки дихання. Вкажіть, який стимулятор дихання слід застосувати в даній ситуації.
До лікаря поліклініки звернувся юнак 19 років із скаргами на біль в області серця. Виявилося, що він полюбляє каву і вживає до 8 склянок цього міцного напою. Чому кава, яка містить кофеін, може погіршувати серцеву діяльність?
До неврологічного відділення надійшов хворий зі скаргами на погіршення пам’яті та розумової працездатності після перенесеної травми голови. Запропонуйте лікарський засіб для покращення метаболізму головного мозку
У хворого на маніакально-депресивний психоз спостерігаються пригнічення психічної і рухової активності, тривожно-депресивний стан. Який препарат необхідно йому призначит для зняття патологічної депресії?
У пацієнта К. гострий алкогольний психоз. Які препарати призначить лікар-психіатр для швидкого усунення марення та галюцинацій?
В кардіологічне відділення доставлений хворий з діагнозом: гострий інфаркт міокарду. Для купірування больового синдрому в складі нейролептанальгезії пацієнту необхідно ввести таку комбінацію лікарських препаратів:
варіанти відповідей
Дитині, яка часто хворіє на гострі респіраторні захворювання призначений рослинний препарат з неспецифічною загальнотонізуючою дією на функцію мозку, ендокринну регуляцію та обмінні процеси. Препарат підвищує стійкість організму до несприятливих умов. Визначте, яку групу препаратів призначено дитині.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома