Прочитайте речення.
Перед бронзовою постаттю геніальної Марії Заньковецької(1) мабуть(2) вам (3)неминуче спадає на думку(4) що в цих прекрасних образах є щось від самої авторки скульптур.
Кóми при вставному слові треба ставити на місці цифр
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Аж тут підвівся Орфей і,(1) ударивши по золотих струнах своєї кіфари,(2) заспівав: ту пісню найдужче любила його мати,(3) прекрасна муза Калліопа, і,(4) можливо,(5) саме згадка про неї надала Орфеєвому голосу ще більшої сили,(6) щирості,(7) влади.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Складним є речення.
(1) Гірське джерело б'є з-під скель і витікає на галявину. (2) Срібно жебонить прозора вода і я нахиляюсь до неї. (3) Здається, ніщо не може порушити величний спокій природи. (4) А ти, друже, бував у таких лісах? (5) Тобі доводилося пити джерельну воду, бачити громаддя скель?
Простим є речення
Правильно розставлено розділові знаки в реченні
Дієприкметник виступає в ролі присудка в реченні
Правильно побудовано речення
Правильно поставлено розділові знаки в реченні
Ніколи не бувають вставними словами.
Після виділеного слова треба поставити кому в реченні (розділові знаки вилучено)
З'ясуй, у якому реченні слово "кажуть" є вставним (розділові знаки пропущено)
Присудок виділено в реченні
Поширеним є речення
Простим неповним є речення
Виділене слово є вставним у реченні
Відокремлений додаток є в реченні (розділові знаки пропущено)
Непоширену обставину НЕ треба виділяти комами в реченні (розділові знаки пропущено)
Складеного іменного присудка немає в реченні
Складений дієслівний присудок вжито в реченні
Визначте, який розділовий знак вжито неправильно:
І вся земля, (1) росяніючи, (2) тепер здається, (3) колискою, (4) колискою життя, (5) надій (М. Стельмах).
"Він любив свої спогади, свій кашель і свої креслярські знаряддя". Речення ускладено
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Визначте речення з кількома рядами однорідних членів
Укажіть речення, що відповідає схемі:
О, О, О — УС.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома