19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Режим «санації» в Польщі. Радикалізація суспільних настроїв

Додано: 1 лютого
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 5 разів
10 запитань
Запитання 1

Оберіть три відповіді, що відносяться до діяльності митрополита Андрія Шептицького:

варіанти відповідей

створив Львівську греко-католицьку богословську академію

заснував Національну академію наук України

 спонсорував українські культурно-просвітницькі товариства

врятував в українських монастирях понад 150 євреїв

фінансував діяльність ОУН

співпрацював з радянською владою

Запитання 2

Укажіть подію, що викликала такий коментар сучасника:

«Відділи озброєної жандармерії та кавалерійські полки з артилерією за наказом польської влади пішли хрестовим походом проти беззбройного українського населення Східної Галичини. Шляхи цих каральних експедицій позначені ганебним насильством над українським населенням, руйнуванням і нищенням бібліотек, будинків просвітніх і економічних організацій та різного приватного майна...»

варіанти відповідей

проведення акції «пацифікації»

установлення режиму «санації»

реалізація плану «Ост»

здійснення операції «Вісла»

Запитання 3

Для якого року були характерними події, описані в уривку з історичного джерела: «У селі Копилів Сокальського повіту Львівського воєводства знищене приміщення читальні, подерто бібліотечні книжки і портрети Шевченка і Франка. Після знищення читальні установлено людей перед читальнею і змушено їх кричати: "Хай живе Пілсудський!"...»?

варіанти відповідей

1918 р.

1923 р.

1930 р.

1939 р.

Запитання 4

На фото зображений

варіанти відповідей

український політичний діяч, один із перших керівників Союзу визволення України (СВУ), головний ідеолог українського інтегрального націоналізму

польський політичний і державний діяч, «начальник» Польськоі держави

предстоятель Української греко-католицької церкви, митрополит Галицький

голова проводу українських націоналістів

Запитання 5

Вкажіть зображення українського політичного діячя, одного із перших керівників Союзу визволення України (СВУ), головного ідеолога українського інтегрального націоналізму

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 6

Коли було створено українську партійно-політичну організацію, програмові засади якої процитовано:

«У часи визвольної боротьби лише національна диктатура, витворена в ході національної революції, може забезпечити внутрішню силу Української Нації та найбільшу її відпорність назовні»?

варіанти відповідей

1929 р.

1933 р.

1939 р.

1941 р.

Запитання 7

Масові репресії щодо українського населення Галичини, здійснені польським урядом восени 1930 р., отримали офіційну назву

варіанти відповідей

«асиміляція»                                                        

«пацифікація»

«депортація»

«нормалізація»

Запитання 8

"Режим санаціі" - це

варіанти відповідей

процес згортання української освіти, здійснюваний урядом Угорщини наприкінці 1930-х рр.

політика планомірного заселення українських земель військовими та цивільними колоністами, здійснювана урядом Польщі в 1920-х рр.

державна політика масових репресій щодо українського населення Галичини, проведена урядом Польщі 

режим особистої влади Юзефа Пілсудського, встановлений після державного перевороту 1926 р.

Запитання 9

Вкажіть методи боротьби ОУН:

варіанти відповідей

написання протестів, відкритих листів, звернень на адресу міжнародних організацій

організація масових заходів, розповсюдженн агітаційниx листівок

політичні вбивства, тероризм

саботаж, робітничі заворушення 

Запитання 10

Вкажіть основні засади інтегрального націоналізму за Д.Донцовим:

варіанти відповідей

індивідуальні свободи людини є правовим базисом суспільства 

суспільство загальної рівності та свободи, суспільної власності на засоби виробництва та безгрошового перерозподілу майна

єдиним легітимним джерелом влади в державі визнаються її громадяни, а управління державою здійснюється народом

Нація — абсолютна цінність, а людина повина підпорядковуватися іі інтересам

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест