Прикладом регуліції на молекулрному рівні є:
Результат процесу у разі позитивного зворотного зв язку:
Оберіть приклад негативного зворотного зв’язку:
Оберіть визначення гомеостазу.
Оберіть визначення саморегуляції:
Оберіть рівні організації живого яким властива саморегуляція:
На малюнку зображено приклад:
Оберіть вірні твердження щодо структури гена:
Властивість систем зберігати внутрішню стабільність на певному, відносно сталому рівні - це:
На організмовому рівні саморегуляції відбувається :
Який із наведених тут прикладів є прикладом зворотного зв'язку
Налаштовує організм на роботу в спокійних умовах:
Який з перерахованих органів не бере участі у підтриманні сталості внутрішнього середовища організму:
Реакція організму на запальний процес відбувається в такій послідовності:
Речовини з антибіотичною активністю, здатні затримувати розвиток або вбивати мікроорганіми:
Заєць русак тремтить на морозі:
Ящірки в пустелі впадають в літню сплячку :
Крокодил розкриває пащу для:
Рефлекторне прискорене дихання відбувається:
Транспірація відбувається через:
Збільшення вмісту цукрів і йонів Калію на світлі, призводить до:
Поглинання мінеральних речовин відбувається шляхом:
Сприяють росту й поділу клітин, у першу чергу стимулюючи ріст у довжину меживузлів:
На верхівках пагона формується гормон:
Активують механізми захисту рослини від патогенних мікроорганізмів та шкідливих комах:
Гальмує процеси росту наприкінці вегетаційного періоду, стимулює старіння литків:
Часто називають гормоном щастя:
Що називають “самозрідженням” в ценопопуляціях рослин
Оптимальна щільність у популяції підтримується без зниження чисельності тварин при регуляції через
Гомеостазом популяції називають здатність:
Виберіть точне тведження поняття "МІГРАЦІЯ":
Катадромні види:
Здатність організмів до орієнтації в просторі при міграції, забезпечується:
Анадромні види :
Рух зграї вовків є прикладом руху:
Виділення клітиною речовин,які діють на неї саму,називають:
Впливають лише на сусідні клітини :
Оберіть визначення саморегуляції:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома