За кількістю адресатів службові листи поділяються на:
Ви вирішили повідомити засоби масової інформації про важливу подію із життя вашої установи. Це можна зробити оформивши:
Якщо лист написано на бланку установи, то його підписують так:
Поширеними вступними фразами у ділових листах є посилання на попередню домовленість, яке оформляють так:
Правила ввічливості вимагають відповісти на одержаний лист упродовж:
Відмову слід формулювати так:
Лист, що передбачає вказівку про наближення або закінчення терміну виконання певного зобов'язання чи проведення заходу - це
Лист, що подібний за структурою до листа-запрошення та інформаційного листа. Його пишуть конкретному адресату у відповідь на лист-запит - це
Документ, що забезпечує виконання викладених у ньому зобов'язань, оплату чи надання чого-небудь адресату. Такі листи мають підвищену правову функцію, тому текст їх повинен бути гранично чітким і зрозумілим - це
Листи містять такі реквізити:
Де оформляють службовий лист?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома