Онлайн-тести «На Урок»

Інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома.

24 029 464 Тестів задано
вчителями за рік
107 813 602 Тестів виконали
учні за рік
очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: Прочитай уважно текст і дай відповідь на 7 запитань Старий рибалкаСтарий рибалка, тіпаючись від холоду, йшов із гаю й ніс на спині оберемок дров. Важко ступаючи, йшов він по вкритій снігом землі повз хату козака, що доглядав ліс, і хотів перейти через міст до своєї оселі.        - Де це ти взяв дров? – гукнув козак, мов із під землі виросши перед дідом. – Це дрова не твої! Ти їх украв!        - Я їх не крав, добрий чоловіче, злякавшись прошепотів рибалка.        - Що ти мене обдурюєш! Учора я тільки зрубав дерево.        - Ні, чоловіче, це я зібрав по гілочці правдиво та чесно, відказав рибалка.        - Брешеш, стара собако! Давай їх сюди!        - Подивись це ж самі тільки маленькі сухі гілочки, що я повідкопував біля дерева під снігом.        - Твоя брехня тобі й трошки не поможе, сказав козак рибалці, хоч і бачив, що той правду каже.        Козак схопив оберемок дров і поніс до хати. Рибалка сумно подивився на козака, і сльози закапали у нього з очей.        Минуло кілька днів. Надворі потеплішало, зробилася весна, по річці несло кригу. З міста прийшов козаків син і хотів перейти через міст. Він не наважувався йти, але батько гукнув до нього: «Йди швидше, міст не переломиться». І син побіг. Тільки забіг на міст, як ось крига штовхнула його, міст захитався і упав у воду; вкупі з ним впав і хлопець. Батько кинувся був за човном, але на тім березі, де він був, човна не було. Батько бігав по березі, ламав руки і кричав. У цей самий час старий рибалка витягував свого човна із води і тільки побачив, що сталося з хлопцем, зіпхнув човен у воду, сів у нього і поїхав рятувати козакового сина. Щасливо витяг рибалка із води хлопця, посадив у човен і привіз до берега.        - Ось я віддаю тобі сина назад, - промовив він люб'язно до козака, він здоровий, тільки трохи перелякався.        - Прости мене, любий діду! – обізвався він нарешті. Сльози бриніли у нього на очах. – Прости мене за моє до тебе немилосердіє! – із цими словами обняв діда і поцілував.        - Хай тебе Бог простить, а я на тебе й не сердився! – відказав ласкаво рибалка і пішов додому.                                                              Виконай завдання1. Визнач жанр твору.
Приклад запитання: Прочитай текст 1 хвилину і порахуй кількість слів . Дочитай текст до кінця.Був чудовий літній ранок. Барвисті квіточки повернули голівки до сходу, де щойно прокинулося сонечко. У лісі вже розпочався робочий день. Білочка прудко перестрибувала з дерева на дерево в пошуках горішків. Їжачок, метушливо перебираючи лапками, збирав яблучка для родини. Сірий зайчик майже заповнив два кошики морквою та капустою.Усі працювали, тільки ледарка-сорока сиділа на гілці та безтурботно грілася у променях лагідного сонечка.– Привіт, сусідко! Як поживаєш? – поцікавився у пташки довговухий.– Як бачиш, пречудово! А ти куди стільки моркви та капусти несеш?– У нірку, – відповів сірий.– Нічого собі сніданочок!– Та я на зиму запаси готую. Тобі також не завадило б.– Ще чого! Я шукаю поживу тільки тоді, коли їсти хочу.– А житло вже знайшла собі?– Навіщо?! – зверхньо пхикнула чорнопера.– Що ж робитимеш, як зима настане? – здивувався куцохвостий.– Імовірно, тоді й почну думати.– Як знаєш, – знизав плечима зайчик і побіг у справах: немає коли з сорокою теревені правити.Літо минуло, невдовзі й середина осені настала. Весь ліс метушився в підготовці до зими. Працьовита білочка горіхів назбирала, грибів насушила, ще й оселю листячком утеплила. Ледарка ж, як і завжди, насолоджувалася безтурботним життям.Аж ось ударив перший мороз. Сидить чорнопера на гілці – змерзла, аж дзьобом цокотить. «Завітаю, – думає, – до зайця. Може, запросить пожити до весни». Та в довговухого сім’я величезна, немає куди навіть посадити пернату. Помчала вона до їжака – теж не запросив.Полетіла сорока до білочки.– Подруго, впусти перезимувати! – слізно просить перната. – Обіцяю, що стану працьовитою.Дотримала слово сорока: ще навесні знайшла собі оселю та стала такою хорошою господинею, що всі лісові мешканці нею захоплювалися. Не забула пташка й рятівниці подякувати – то грибочок, то горішок принесе, ще і примовляє:– Доброта не забувається!
Англійська мова, 6 клас
Копія з тесту: 6 клас Sport
Приклад запитання: Justin can ... basketball very well
Захист України, 11 клас
Копія з тесту: Зупинка кровотеч
Приклад запитання: Зупинка венозної кровотечі, як правило, проводиться:
Приклад запитання: Оберіть текст-опис малюнка.
Приклад запитання: Скільки станів притаманні для води?
Приклад запитання: У вірші "Спішу додому" хлопчика вдома чекає
Англійська мова, 6 клас
Створено 24 квітня
Приклад запитання: Read the dialogue:Dan: Hello, Olenka! Nice to see you again!Olena: Hi, Dan! Nice to see you, too. What was your summer like? Dan: Great! I visited some beautiful places and old towns last summer.Olena: Lucky you! Did you spend any time at the seaside? Dan: Yes, I did. We went to Odesa in July. We swam in the sea, dived with an aqualung and went on wonderful excursions there. And where did you go in summer?Olena: I spent two weeks in Bukovel. It’s a very nice place for a holiday. We often went to the forest with my granddad. We also went hiking with my friends.Dan: I like hiking in the mountains, too. It’s such a nice feeling when you get to the top and admire the wonderful view below. I didn’t go to the mountains this summerOlena: There are so many places of interest in Ukraine that you can’t visit all of them during one summer! Dan: Oh yes! Holiday time always runs so quickly. Now we have to go back to our lessonsPut the sentences into correct order according to the dialogue:a)    Olena went to the forest with her granddad.b)   They have to go back to their lessons.c)    Dan visited some beautiful places and old towns last summer.d)   He went on wonderful excursion in Odesa.                       
Приклад запитання: Виконайте ділення:  17,2 : 0,8
Приклад запитання:  Зазначте основний фактор глобалізації:
Українська література, 10 клас
Створено 24 квітня
Приклад запитання: Опис якого героя : " Молодий, дуже білявий, синьоокий, з буйними і разом плавкими рухами; одежа на йому міниться барвами..."
Англійська мова, 3 клас
Створено 24 квітня
Приклад запитання: They are.....
Приклад запитання: Коли було створено першу політичну партію в Наддніпрянській Україні?
Приклад запитання: Як діяти, якщо опинилися під завалом?
Англійська мова, 9 клас
Копія з тесту: Final test - 7th - Wider World 3 - unit 9
Приклад запитання: VOCABULARYI’m working on a ........... with my classmate David at the moment.
Приклад запитання: Які основні види діяльності є у людини?
Я досліджую світ, 3 клас
Створено 24 квітня
Приклад запитання: У якій області знаходиться місто Чигирин?
Англійська мова, 9 клас
Створено 24 квітня
Приклад запитання: What is the capital of England?
Приклад запитання: Що ухвалюється Верховною Радою України, має вищу юридичну силу, їх дія поширюється на всіх громадян країни
Приклад запитання: Footballs are ____________ than tennis balls.
Приклад запитання: Як можна визначити чи дихає людина?
Приклад запитання:  Появу в кінці XX століття «нової літератури, іронічної, видовищної, котра пародіювала ідеологічні кліше, відроджувала форми барокової гри, озвучувала новий маскарад персонажів і ролей» пов'язують ізваріанти відповідей    
Приклад запитання: Назвіть вид кровотечі?
Приклад запитання: Скільки органів чуття ми знаємо?
Українська мова, 11 клас
Копія з тесту: Завдання НМТ-1
Приклад запитання: Однаковий звук позначають букви, виділені в окремих словах речення
Приклад запитання: Повстання Чернігівського полку наприкінці 1825 — на початку 1826 рр. було підготовлено
Приклад запитання: Які з точок А(-4; -8), В(1,8; -7), С(- 4; 1,7), Д(0; 3,5), М(-6,3; 2), К(5; 0), Р( -5; -5), О(-2,2; 7,2) належать IІ кординатній чверті?
Приклад запитання: На рисунку зображена
Математика, 5 клас
Створено 24 квітня
Приклад запитання: Відсотком називають...

Тестування учнів – дієвий інструмент для урізноманітнення навчального процесу. З їх допомогою можна виміряти навчальні досягнення та провести аналіз успішності дітей, і просто зробити навчання цікавішим.

Переваги готових тестових завдань

Мабуть, кожен учитель підтвердить: учні дуже люблять різноманітні тести. Але чи у всіх учителів є час на їх створення? Утім, від такої форми роботи все одно не варто відмовлятися! Просто використайте готові шкільні тести з бібліотеки онлайн-тестів «На Урок». Такий підхід має кілька суттєвих переваг:

  1. Не доведеться витрачати зайвий час на створення опитування.
  2. Не треба жодної підготовки: достатньо просто знайти потрібний тест у бібліотеці.
  3. Можна знайти багато нових цікавих ідей.

На яких уроках можна використовувати тести? На всіх! Винятків тут просто немає, тестування актуальні не тільки під час вивчення історії, географії чи літератури, а й на уроках з математики, хімії чи фізики. А ще така форма оцінювання чудова тим, що її можна використовувати ледь не на кожному уроці!

В бібліотеці онлайн-тестів ви знайдете готові тестові завдання з усіх навчальних предметів середньої і старшої школи, а також тести для молодших школярів. Ви зможете знайти розробки з будь-якої теми. Також неодмінно зверніть увагу на психологічні та профорієнтаційні тести. І, звісно, створюйте та додавайте власні!