Тактична підготовка (Тест №1) Л.1-3

Додано: 5 травня 2021
Предмет: Технології, 9 клас
Тест виконано: 403 рази
12 запитань
Запитання 1

. НАКАЗ МВС УКРАЇНИ № ___ від ____ «Про затвердження Положення про Оперативно-рятувальну службу цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.»


варіанти відповідей

№ 431 від 03.07.2016

№ 531 від 03.07.2015 

  № 631 від 03.07.2014 

№ 331 від 03.07.2017

Запитання 2

НАКАЗ МВС УКРАЇНИ №____ від_____ «Про затвердження Порядку організації службової підготовки осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту.»


варіанти відповідей

№ 512 від 15.06.2016д 

 № 511 від 15.06.2017 

№ 513 від 15.06.2015

№ 514 від 15.06.2014

Запитання 3

Пожежно-тактична підготовка – це: 


варіанти відповідей

- процес навчання та професійної підготовки особового складу, формування вміння і навиків керування силами і засобами при гасінні пожеж та проведенні АРР.

- процес навчання та професійної підготовки особового складу, формування вміння і навиків керування силами і засобами при гасінні пожеж та проведенні АРР, а також проведення дій по виконанню основної бойової задачі.


- безперервний процес навчання особового складу, формування вміння і навиків керування силами і засобами при гасінні пожеж та проведенні АРР.


- безперервний процес навчання та професійної підготовки особового складу, формування вміння і навиків керування силами і засобами при гасінні пожеж та проведенні АРР, а також проведення дій по виконанню основної бойової задачі.

Запитання 4

Задачі тактичної підготовки:

1. формування у особового складу високих бойових і професійних якостей, психологічної стійкості.

2.    вдосконалення існуючих та розробка нових форм і методів бойової підготовки особового складу частин і гарнізонів АРС, організації пожежогасіння на об’єктах і в населених пунктах;

3.    засвоєння існуючих та розробка нових прийомів і способів роботи з пожежно аварійною технікою, устаткуванням та озброєнням, освоєння нових способів і засобів гасіння на об’єктах різного призначення, впровадження в практику пожежогасіння досягнень науки і техніки - вірні вітповіді:

варіанти відповідей

1,2

1,3


1,2,3

3


Запитання 5

Перевірка знань в системі службової і бойової підготовки здійснюється- 


варіанти відповідей

кожен семестр

не менш як раз на рік.


кожен квартал.


не менш як два рази рік.

Запитання 6

Район виїзду частини — це :


варіанти відповідей

територія населеного пункту з усіма розташованими промисловими підприємствами, будинками та спорудами.

територія населеного пункту з усіма розташованими промисловими підприємствами, будинками та спорудами, які обслуговує частина в оперативному відношенні.


 зона на території населеного пункту з усіма розташованими промисловими підприємствами, будинками та спорудами, які обслуговує частина в оперативному відношенні. 

територія або акваторія населеного пункту з усіма розташованими промисловими підприємствами, будинками та спорудами. 


Запитання 7

Основним методом оперативно-тактичного вивчення району виїзду є – 

варіанти відповідей

самостійна робота особового складу. 

самостійна робота начальницького складу. 

самостійна робота начальницького та особового складу. 


Запитання 8

Заняття з вирішення пожежно-тактичних задач переслідують слідуючи цілі:

1.перевірити (визначити) бойову готовність підрозділів до гасіння пожеж та проведення АРР в різних умовах;

2.відпрацювати взаємодію між пожежно рятувальними підрозділами та спеціальними службами міста і об'єктів в процесі ліквідації пожеж та аварій;

3. удосконалювати тактичну грамотність начальницького та усього особового складу в організації бойових дій підрозділів в різних умовах;

4. вивчити тактичні можливості та відпрацювати дії з використання для гасіння пожеж та ліквідації аварій нових видів пожежно рятувальної техніки, пожежно-технічного озброєння та нових вогнегасних речовин і дотримання заходів техніки безпеки;

5. виховувати у особового складу морально-бойові якості та психологічний стан під час гасіння пожеж та проведення АРР в умовах вибухів, отруєнь, обвалення конструкцій та в інших складних оперативних умовах.

варіанти відповідей

1,2,3,4

1,2,3,4,5

1,4,5

3,4,5

Запитання 9

Заняття з вирішення пожежно-тактичних задач переслідують слідуючи цілі (кількість цілей): 

варіанти відповідей

6 цілей

5 цілей

4 цілі

3 цілі

Запитання 10

Основними вимогами до плана - конспекту для проведення практичних занять є -

варіанти відповідей

стислість

ясність

реальність

зручність

всі відповіді вірні

Запитання 11

З кількох колонок складається основна частина план-конспекту

варіанти відповідей

6 колонок

5 колонок

4 колонки

3 колонки

Запитання 12

У другій колонці план-конспекту -

варіанти відповідей

показують оперативний час на вирішення задачі з кожного елемента умовної обстановки по жежі, яка оголошується відповідною ввідною. Він повинен бути таким, щоб начальницький склад зумів оцінити обставини, прийняти рішення і віддати розпорядження, а особовий склад підрозділів, який приймає участь на занятті, встиг виконати бойові дії в темпі, наближеному до дій в бойовій обстановці під час гасіння пожеж на цьому об'єкті

керівник заняття, використовуючи свої знання та досвід, формулює очікувані дії, накази та . розпорядження КГП

в суворій послідовності записують вводні, що відображають кожний елемент обставин умовної : пожежі

даються методичні засоби відпрацювання навчальних питань та навчання начальницького складу. Методичні засоби записують в суворій послідовності, в якій будуть відпрацьовуватися навчальні питання на занятті

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест