тести з дисципліни "ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ"(варіант 2)

ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ - це частина загальної педагогічної теорії, яка досліджує проблеми використання природи у вихованні та всебічному розвитку дітей дошкіль­ного віку. Метою її є пошук ефективних шляхів формування у дошкільнят основ екологічної культури як складової загально­го базису особистісної культури.

Екологічна культура особистості виявляється у знаннях і переконаннях, ціннісних орієнтирах щодо навколишнього се­редовища та практичних природоохоронних уміннях і навич­ках.

В першу чергу майбутньому педагогові важливо визначити загальні методологічні основи роботи з ознайом­лення дітей з природою, на яких ґрунтується вибір тих прин­ципів, які стануть найголовнішими в екологічному вихованні, організації пізнання дітьми природи.

Для якісної підготовки тестового випробування пропонуємо алгоритм виконання тестового завдання.

1.    Уважно прочитайте запитальну частину тестового завдання і запропоновані відповіді, зосередивши увагу на інструкції.

2.    Визначте одно - чи багатоелементний вибір, який необхідно зробити.

3.    Здійсніть вибір відповіді (чи відповідей). Декілька разів перечитайте варіанти відповідей, узгоджуючи їх зі змістовою (запитальною) частиною.

4.    Перед тим, як зафіксувати правильну відповідь, пригадайте правила запису відповідей основних форм тестів.

  

Успіхів Вам у тестовому випробуванні!


Додано: 13 червня 2020
Предмет: Природничі науки
Тест виконано: 185 разів
10 запитань
Запитання 1

На якому принципі заснована антропоцентрична  парадигма

варіанти відповідей

Узгодження потреб з екологічними вимогами

Повага до всіх форм життя

Світ для людини

Міра речей - унікальність життя

Запитання 2

Виберіть твердження, що відповідає біоцентричній

парадигмі

варіанти відповідей

Їстівні і отруйні гриби

Море - наше багатство, воно дає нам продукти харчування

Природу треба берегти

Технократичний прорахунок користі природи, її утилітарна цінність

Запитання 3

Сезонними об'єктами куточка природи можуть бути

варіанти відповідей

хом'ячок;

папуга;

рибки в акваріумі;

кімнатні рослини;

город на вікні.

Запитання 4

У яких групах ЗДО проводяться порівняльні спостереження за об'єктами природи

варіанти відповідей

в молодшій групі;

в середній і старшій групах;

починаючи тільки зі старшою групи;

у всіх групах ЗДО.

Запитання 5

Моделювання з дітьми дошкільного віку в системі екологічного виховання - це ...

варіанти відповідей

напрямок;

метод;

прийом;

форма;

результат.

Запитання 6

До графічних моделей відноситься:

варіанти відповідей

календар спостережень за сезонними явищами

глобус;

сюжетні картинки в книжці;

гербарії;

усі відповіді вірні.

Запитання 7

Настільно-друковані ігри природознавчого змісту проводяться

варіанти відповідей

у старшій групі ЗДО;

в молодшій групі;

починаючи з середньої групи;

у всіх групах ЗДО.

Запитання 8

Однією з форм екологічного виховання є:

варіанти відповідей

екскурсія в природу;

бесіда;

дидактична гра;

читання книг;

розгляд ілюстрацій про природу.

Запитання 9

Об'єкти куточка природи, рекомендовані для утримання в усіх групах ЗДО

варіанти відповідей

папуга;

хом'ячок;

морська свинка;.

черепаха;

кімнатні рослини.

Запитання 10

Створити екологічну стежину можна ...


варіанти відповідей

в будь-якому ЗДО

тільки в ЗДО, де є особливі умови

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест