1. Юридична сила забезпечується встановленим для кожного виду документів:
1. Затверджені на державному рівні норми та правила щодо всього спектру товарів та послуг, процесів їх виготовлення на виробництві та передачі кінцевому споживачу у споживання чи користування – це:
1. Обов'язковий реквізит, який відповідно до Закону України № 1982-VIII від 23.03.2017 р. не є обов’язковим:
1. Фрагмент тексту «Та що ж то за дiвка була! Висока, прямесенька, як стрiлочка, чорнявенька, очицi як терновi ягiдки, бровоньки як на шнурочку» є зразком стилю:
1. Широке використання побутової розмовної лексики, фразеологізмів, емоційно забарвлених слів притаманне якому стилю:
1. Виступ, нарис, публіцистична стаття, памфлет, фейлетон, дискусія, репортаж - жанри якого стилю:
1. Зачинатилем нової української літературної мови є:
1. Комунікативна професійно орієнтована компетенція - це:
1. «Закріплена традицією або законодавством мова, вживання якої обов’язкове» в усіх сферах діяльності людини - це:
1. Норми літературної мови, які регулюють правильність слововживання, поєднання слів – це:
1. Норми літературної мови, які регулюють правильність використання мовних засобів, властивих певному стилю:
1. Уживання метафор характерне для якого стилю:
1. Слова чи словосполучення, що позначають чітко окреслене спеціальне поняття певної галузі науки, техніки, мистецтва:
1. Слова, не характерні для офіційно-ділового стилю, є в рядку:
1. Усі словосполучення тавтологічні у рядку:
1. Мовленнєва професійна компетенція - це:
1. Мова фахового спілкування – це:
1. Серед загальних функцій документів виділяють:
1. Вкажіть варіант, у якому прикметники утворюють ступені порівняння:
1. Визначте, у якому варіанті всі іменники у родовому відмінку однини мають мають закінчення -у (-ю):
1. Вкажіть, у якому варіанті всі прикметники у формі найвищого ступеня:
1. У якому з речень не допущено стилістичних помилок:
1. Якщо ви повідомляєте керівника установи, організації про певний факт, подію, виконання окремих завдань, службових доручень, оформляєте:
1. Документ – це:
1. За місцем виникнення виділяють такі види документів:
1. За походженням виділяють такі види документів:
1. Стандартна послідовність фраз у зверненні до незнайомої людини може мати таку послідовність:
1. Від першої особи пишуть такий документ:
1. Сукупність послідовно об’єднаних змістом і побудованих за правилами мовної системи речень – це:
1. Вкажіть, відповідно до якої статті українська мова є державною мовою в Україні:
1. Заява – це:
1. Автобіографія – це:
1. Підписує службовий лист переважно:
1. Починати ділового листа необхідно з:
1. Документ, який є короткою, стислою характеристикою змісту книги, статті, рукопису тощо, називають:
1. Документ, який визначає точний перелік запланованих до виконання робіт чи заходів, їх послідовність, обсяг, тимчасові координати керівників та конкретних виконавців, є:
1. До довідково-інформаційних документів належить:
1. Офіційно-діловий стиль – це:
1. Документ, що містить письмове уповноваження когось на виконання певних юридичних дій, називається:
1. Група реквізитів та їх постійних частин, відтворена на бланку документа як єдиний блок, – це:
1. Особиста заява оформляється:
1. За формою автобіографія:
1. Діловодство – це:
1. Уніфікація документів – це:
1. Стандартизація документів – це:
1. Термін – це:
1. Функції спілкування наведено у рядку:
1. Комунікативна функція мови полягає в тому, що:
1. У межах наукового стилю можна виокремити такі жанри:
1. Найістотнішими мовними ознаками ділового стилю є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома