Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
12
Приклад запитання: 1. Які твердження стосуються сполучника? (Кілька відповідей)
26
Українська мова, 7 клас
Створено 25 квітня 2023
Приклад запитання: Прислівник — це
24
Приклад запитання: Прислівник -це..
21
Приклад запитання: Правильними є твердження
12
Приклад запитання: Визначте, скільки сполучників у реченніПахло глиною, і крізь вікно лилося тьмяне світло; а він роздивлявся навколо та дивувався, що ніколи не помічав цього раніше.
26
Українська мова, 7 клас
Створено 24 квітня 2023
Приклад запитання: Прислівник — це
9
Приклад запитання: И пишемо в усіх словах рядка
12
Приклад запитання: 1. Визначте скільки сполучників у реченні: Пахло глиною, і крізь вікно лилося тьмяне світло; він роздивлявся навколо й дивувався, що ніколи не помічав цього раніше.
6
Українська мова, 7 клас
Створено 23 квітня 2023
Приклад запитання: Визначити рядок, у якому вжито парний сполучник.
12
Приклад запитання: Прочитай текст, дай відповіді на запитанняСпівці-музики Хто ж вони, оті талановиті співці-музики, котрі створили й донесли до нас невмирущі перлини – народні думи й історичні пісні? Історія кобзарництва та лірництва на Україні доволі багата й складна і до сьогодні ще не достатньо вивчена. Назви народних співців-музик походіть від назв музичних інструментів, на яких вони грали: кобзи, бандури та ліри. Улюбленим музичним інструментом українського народу була кобза. Як свідчать найдавніші джерела, кобза була досить розповсюдженим музичним інструментом, і попервах грали на них не лиш сліпі люди, як це склалось пізніше. Найдавніша кобза мала тільки три струни. З часом інструмент ускладнювався. Це, зокрема, засвідчує збільшення кількості струн. У ХІХ столітті, особливо у другій половині, кількість струн і приструнків (так називається короткі струни, що розміщуються на правій стороні деки) збільшуються. Наприклад, на бандурі кобзаря М. Ригоренка з Харківщини їх було вісім. На бандурі О. Вересая з Полтавщини – дванадцять, на бандурі П. Братиці з Чернігівщини – двадцять, на бандурі Ф. Гриценка-Холодного теж із Полтавщини – сорок п’ять. Зрозуміло, що збільшення кількості струн до декількох десятків потребувало дедалі більшого хисту, спеціальної навчальної підготовки. Усе це призводило до поступової професіоналізації. З’являється особлива категорія народних співців-музик: кобзарі та бандуристи. Відомості про це можна зустріти в художній літературі. Чудовий образ такого кобзаря створив Т. Шевченко в поемі «Невольник». Для нас особливо цікава дума Степана, в якій він розповідає свою історію: шалена буря прибила до козацькі чайки до ворожого берега. Степан потрапив у неволю. Утікав, але його впіймали й осліпили: І згадав сирота Степан в неволі Свою далеку Україну, Нерідного батька старого, І коника вороного, і нерідную сестру Ярину. Плаче – ридає, До бога руки здіймає Кайдани ламає, Утікає на вольную волю… Повернувшись з неволі, обдаровані сліпці, як і Степан, навчались грати на кобзі-бандурі. Одні з них мандрували селами, грою та співом заробляючи на проживання. Інші приставали до козаків і супроводили їх у походах. Кобзарів цінували тут як ніде інше. Часті війни, бойові сутички з військами кримських ханів, турецьких султанів та польських магнатів, повстання проти своїх визискувачів… А кобзарі пробуджували волелюбний дух народу, закликали до боротьби за національне та соціальне визволення, оспівували ратні подвиги. Кобзарі творили, боролись і помирали, як і сотні тисяч безіменних козаків та селян-повстанців. Та залишилися чудові думи та пісні, які вони складали в турецько-татарській неволі чи у час коротких перепочинків між жорстокими боями. Кобзарі оспівували те, що хвилювало їх до глибини душі. Тому й нині, через віки, не можна спокійно слухати їхні думи та пісні. Конкретні відомості про народних співців-музик України дійшли до нас із ХVІІІ століття. Є відомості про те, що майстерність, мистецтво українських кобзарів були відомі за межами України. Їх запрошували, а той силоміць забирали до Польщі, Росії, де примушували грати та співати царям та вельможам.1. Який улюблений інструмент кобзарів?
30
Українська мова, 7 клас
Створено 22 квітня 2023
Приклад запитання: Дієслово –це частина мови, що означає …
24
Приклад запитання: Дієслово виділено в реченні
20
Приклад запитання: Дієслово у формі першої особи однини є у словосполученні...
11
Українська мова, 7 клас
Створено 21 квітня 2023
Приклад запитання: У якому рядку визначення сполучника правильне?
12
Приклад запитання: Частки немає в реченні
6
Українська мова, 7 клас
Створено 20 квітня 2023
Приклад запитання: 1. Похідними є всі прийменники в рядку
45
Приклад запитання: Знайдіть рядок, в якому всі прийменники похідні
9
Приклад запитання: Службова частина мови, що вживається для зв’язку однорідних членів речення та частин складного речення, - це
24
Приклад запитання: Серед поданих визначень частин мови знайдіть те, що стосується прийменника
12
Приклад запитання: 1. У якому реченні правильно виділено вигук?
22
Приклад запитання: Інфінітивом є всі слова у рядку
24
Приклад запитання: Прислівником називається:
10
Українська мова, 7 клас
Створено 18 квітня 2023
Приклад запитання: Прислівник відповідає на питання...
12
Приклад запитання: Прислівниками є всі слова рядка
24
Приклад запитання: Сполучник - це...
1
Українська мова, 7 клас
Створено 17 квітня 2023
Приклад запитання: 1. Вибери похідні прийменники
10
Приклад запитання: У якому рядку подано правильне визначення прийменника?
12
Приклад запитання: Разом треба писати всі прислівники в рядку:
6
Українська мова, 7 клас
Створено 16 квітня 2023
Приклад запитання: Укажіть прислівник
12
Приклад запитання: 1. У прислівниках пишеться стільки Н, скільки їх було у прикметниках і дієприкметниках, від яких вони утворені... Чи правильне твердження? ТАК / НІ