Трицифрові числа. Нумерація чисел у межах тисячі. (Повторення і закріплення)

Про матеріал
Урок- презентація "Трицифрові числа. Нумерація чисел у межах тисячі." Презентація за підручником В.Бевз, частина 2, повторення та закріплення. Урок складається з організаційного моменту, каліграфічної хвилинки, виразів, задачі, підсумка та самооцінювання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

УРОК №129 (крок 61)Я все можу, я все знаю. Трицифрові числа. Нумерація чисел у межах 1000 Шкарупа Тетяна Сергіївна,вчитель початкових класів, ОЗОШ №52,місто Одеса

Номер слайду 2

Організаційний момент. Доброго ранку!— мовлю за звичаєм. Доброго ранку!— всім я вам зичу: Щастя, здоров’я кожної днини,Миру і злагоди вашим родинам

Номер слайду 3

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ- Сьогодні ми з вами розпочинаємо «ПОДОРОЖ 5» « Я все знаю і вмію» А тема нашого уроку: «Нумерація чисел у межах 1000» На уроці ми будемо утворювати трицифрові числа із сотень та десятків, порівнювати їх, обчислювати значення виразів, складати та розв’язувати задачі. - Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

Номер слайду 4

Дата. Класна робота. Каліграфічна хвилинка268 Давайте скажемо про це число все, що вже нам відомо. Так, це число трицифрове. Воно має «сусідів» : Попереднє число 267 Наступне 269

Номер слайду 5

267 268 269 Скільки розрядів має це число, назвіть їх.8 одиниць ( І розряд)6 десятків ( ІІ розряд)2 сотні ( ІІІ розряд)Три розряди:

Номер слайду 6

Прочитайте числа130; 392; 764; 320; 890; 198; 903; 590; 290; 438; 123; 332; 132; 650; 291; 764; 238; 484. Назвіть круглі числа. Назвіть числа , які більші за 291. Назвіть числа , які мають 3 сотні . Назвіть числа , які мають 0 одиниць . Назвіть числа , які мають 9 десятків.

Номер слайду 7

Збільшіть числа на 1231 450 900 406 765 479 755232451901407766480756

Номер слайду 8

Зменшіть числа на 1191 470 600 437 752 470 701190469599436751469700

Номер слайду 9

Назвіть “сусідів” чисел… 140 …… 539 …… 800 …… 768 …139141538540799801767769

Номер слайду 10

Математичний диктант. Запиши числа:сім сотень ;дев’ять сотень і три одиниці ;одна сотня і чотири десятки ;п’ять сотень і дві одиниці ;дві сотні, один десяток і п’ять одиниць ;три сотні, вісім десятків і шість одиниць ;шість сотень і сім одиниць ;дві сотні три десятки.

Номер слайду 11

Перевірка700 903 140 502 215 386 607 230

Номер слайду 12

Обчисліть675 + 1 = 780 - 1 =319 + 1 + 1 =231 – 1 = 910 + 1 =400 - 1 -1 =676779321230911398

Номер слайду 13

Розкладіть числа на розрядні доданки456 =309 =521 =480 = 774 =819 =400 + 50 + 6300 + 9500 + 20 + 1400 + 80700 + 70 + 4800 + 10 + 9

Номер слайду 14

Обчисліть600 + 40 + 8 = 200 + 30 + 5 = 500 + 80 + 3 =900 + 7 =700 + 20 =400+ 10 + 1 =648235583907720411

Номер слайду 15

Прочитайте числа в нумераційній таблиціСотніДесятки. Одиниці537761325610403

Номер слайду 16

Порівняйте100 см … 10 дм15 дм … 200 см45 дм … 4 м1 км … 1000 м3 дм – 6 см …28 см4 м + 4 дм …30 дм><==<>

Номер слайду 17

Задача 791, стор.111 На овочевий склад завезли 4 рази по 95 кг моркви. За місяць продали 3 ц моркви. Скільки моркви залишилося на складі?

Номер слайду 18

Задача 791, стор.111 Завезли – 4 рази по 95 кг. Продали – 3 ц. Залишилося - ? кг. Розв’язання1) 95 х 4 = 380 (кг) – всього завезли2) 380 – 300 = 80 (кг) - залишилося. Відповідь: 80 кілограмів моркви залишилося на складі

Номер слайду 19

Підсумок уроку─ Чи сподобався вам урок? ─ Чим ми займалися на уроці? ─ Що більше всього запам’ятали? ─ Про що нове дізналися? ─ Як ви оцінюєте свою роботу на уроці? Важко Зрозумів, але Все було! виникали зрозумів! труднощі!

Номер слайду 20

Домашнє завдання. В. Бевз, Д. Васильєва Математикачастина 2 , стор.111, №790 (розв’яжи рівняння)

Номер слайду 21

Дякую вам за урок!Ви молодці!До нових зустрічей на наступних уроках математики.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 березня 2021
Переглядів
4664
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку