29 вересня о 18:00Вебінар: Крок уперед чи стоїмо на місці: реалії роботи вчителя початкової школи

Урок-гра "«Щасливий випадок»"

Про матеріал

Мета: узагальнити, систематизувати та поглибити знання учнів із теми «Технологія виготовлення та проекту­вання виробів із текстильних матеріалів», «Українська народна ви­шивка». розвивати логіч­не мислення, творчу уяву, есте­тичні смаки, уміння аналізувати побачене й почуте, робити ви­сновки, узагальнення; виховува­ти працелюбність, повагу до тра­дицій українського народу.

Перегляд файлу

 

Урок – гра «Щасливий випадок»

 

Мета: узагальнити, систематизувати та поглибити знання учнів із теми «Технологія виготовлення та проекту­вання виробів із текстильних матеріалів», «Українська народна ви­шивка».  розвивати логіч­не мислення, творчу уяву, есте­тичні смаки, уміння аналізувати побачене й почуте, робити ви­сновки, узагальнення; виховува­ти працелюбність, повагу до тра­дицій українського народу.

Інструменти та матеріа­ли: гольник з голками, ножиці, нитки, тканина, ґудзики, атласна стрічка, бісер, наперсток.

Розум полягає не лише у знанні, а й в умінні застосо­вувати ці знання.

 

Аристотель

 

ХІД ГРИ

 

І. Організаційна частина

 

Формується дві команди по 6 учнів.

Кожна команда обирає на­зву, і капітана.

Журі у складі трьох осіб, які присутні на уроці.

Вступне слово вчителя

 

   Шановні гості, учасники гри, уболівальники, поважне журі! Сьогодні ми зібралися для того, щоб продемонструвати свої знання, уміння, навички з трудо­вого навчання, оцінити їх, поба­чити успіхи. Праця — це безпе­рервний процес, джерело на­шого добробуту, життя, гарного настрою, доброї слави між людьми. Сьогодні кожен з вас буде старатися це довести під час проведення нашого нестандартного уроку «Щасливий випадок». Шановні учасники, хочу побажати вам бути дружні­ми, уважними, активними. А зараз давайте привіта­ємо членів журі, які будуть під­раховувати бали й визначать переможця  нашої гри. Тож, команди, чи готові ви до змагань?

 Команди: Готові!

 

                                                  ІІ. Представлення команд

 

У сьогоднішній грі беруть участь дві команди (представлення команд, їх капі­танів).  (Оголошує завдання першого конкурсу.)

 

III. Проведення конкурсів

 

1.Конкурс «Хто швидше»

 

 Мета конкурсу: повторити правила безпечної праці під час роботи, згадати матеріали та інструменти для виготовлення сувенірів.

 Умови конкурсу: ведуча зачи­тує початок правила, а члени ко­манди його закінчують.

За кожну правильну відпо­відь — 1 бал.

1.Під час роботи сидіти потрібно... (прямо).

2. Що потрібно зробити перед початком роботи… (перевірити справність інструментів)

3. Важливо обрати правильну позу, щоб світло падало на ткани­ну з... (лівого) боку.

4. Інструменти і пристосуван­ня зберігати у... (спеціальній шка­тулці).

5. Забороняється залишати голку без... (нитки).

6.Забороняється вколювати голку в... (одяг, крісло).

7.Ножиці на робочому столі потрібно класти із зімкнутими ле­зами, направленими...(від себе).

8. Як потрібно передавати ножиці..(кільцями від себе, брати за лезо)

9.На робочому місці слід дотримуватися... (чистоти і по­рядку).

10.Після закінчення роботи, потрібно…. (Прибрати робоче місце)

11.У тканини з набивним малюнком малюнок на лицьовій стороні….(яскравіший і чіткіший.) 
12. У тканини з гладкою поверхнею атлас, сатин лицьовий бік…( блискучий), а виворітний –( матовий). 

13. Який матеріали можна використати для виготовлення сувенірів ….(Тканину,нитки, пряжу)

14. Які матеріали можна використати для оздоблення сувенірів…(Паєтки,бісер, бусини...)

15.Яким повинен бути сувенір…(корисний у побуті,мати естетичний вигляд, бути практичним)

16. Яким вимогам потрібен відповідати текстильний матеріал для  виробу? (зручним у використані, та при виготовлені)

(Журі підбиває підсумки 1-го конкурсу.)

 

 

2. Конкурс «Ти — мені, я — тобі»

 

Умови конкурсу:  Кожна команда готувала по три завдання для  команди-суперників.

За кожне завдання команди отримують — 1 бал.

 

    (Журі підбиває підсумки 3-го конкурсу.)

 

3.Конкурс «Зроби прикрасу»


    Умови конкурсу: на столі розміщені інструменти та матеріали: нитки, гольник з голками, атласні стрічки, бісер, ножиці. Запрошує команди.

Завдання для учасників: ма­ючи інструменти та матеріали, зробити прикрасу.

Час виконання завдання — 5 хв.

Максимальна оцінка—5 балів.

 (Журі підбиває підсумки 3-го конкурсу.)

 

4.Конкурс «Ерудит»


Умови конкурсу: кожній команді дається заготовка карток потрібно скласти

Свій орнамент,та прочитати що на ньому написано.

 

(Журі підбиває підсумки 4-го конкурсу.)

 

5.Конкурс « Гудзики»

 

Умови конкурсу: на столі розміщені інструменти та матеріали: гольник з голками, ножиці,наперсток, різнокольорові ґудзики, нитки, тканина. Запрошую по три учасника з кожної команди, які знайдуть застосування нашим гудзикам.

Завдання для учасників: ма­ючи інструменти та матеріали, пришити ґудзики, виготовити прикрасу, виготовити фото рамку. Час виконання завдання —  хто швидше.

   Максимальна оцінка—5 балів. 

  (Журі підбиває підсумки 5-го конкурсу.)

 

6.Конкурс «Домашнє завдання»

 

Умови конкурсу: Домашнім завдання наших команд було представити сувенір з текстильних матеріалів и коротенько розповісти про свій сувенір (Домашня заготовка.)

7. Конкурс «Модельєрів»

Умови конкурсу: 

1.Одягнути учасницю (відріз тканини, однакова кількість булавок).

2. Створити модель сукні «Випускний бал» (фло­мастери, кольорові олівці, папір).

(Журі підбиває підсумки 2-го конкурсу.)

 

IV. Підбиття підсумків

 

Учитель оголошує підсумки змагань, вітає команду-переможця, дякує всім учасникам гри, членам журі, оцінює виступи ко­манд і кожного учасника зок­рема.

 

А ці побажання усім Вам відомі,

Бажаю достатку у кожному домі.

Жили щоб усі Ви заможно й багато,

Було щоб із чого обід готувати,

Щоб справжні були українці, не нові -

Багаті, щасливі, духовно здорові!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://i.i.ua/cards/pic/2/1/287612.jpg

http://photo.qip.ru/photo/livadika/96230822/xlarge/112971679.jpg

 

C:\Users\PC\Desktop\150927231733.gifhttp://vpu17.ucoz.ua/15-16/43c9f5a15399aa84f8e7f4a086390829.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\PC\Desktop\2752262.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\PC\Desktop\2752262.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протокол

 

№ з/п

Назва конкурсу

Оцінки

Команда

«                      »

Команда

«                        »                             

1

«Хто швидше»

 

 

 

 

2

«Ти — мені, я — тобі»

 

 

 

 

3

«Зроби прикрасу»

 

 

 

 

4

«Ерудит»

 

 

 

 

5

«Гудзики»

 

 

 

 

6

«Домашнє завдання»

 

 

 

 

7

«Модельєрів»

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загадки

1.Усіх обшиває, сама одягу не має. (Голка.)

2.Сіяли, топили, потім

колотили, Чесали і ткали, на стіл

застеляли. (Льон.)

3.Били мене, рвали.

По траві валяли,

Половину з'їли,

А другу — на себе наділи;

(Коноплі.)

4.Ріжемо все, що треба:

Ми поріжемо для тебе

І тканину, і папір.

Як не віриш—перевір. (Ножиці)

5.Маю вухо, гострий ніс,

Із бавовни в мене хвіст.

(Голка з ниткою.)

6.Чорні, білі, кольорові,

Шити все вони готові —

Сукні, шапки, рукавички,

Допоможуть ці сестрички.

(Нитки.)

7.На пальці одному відро догори дном. (Наперсток)

8.Поринало, поринало, поки хвоста не стало. (Голка з ниткою.)

9.Два пани вдягли одні штани. (Ножиці.)

10.Маленька, тоненька, рук не має, а гарно вишиває. (Голка.)

11.В'ється, як річка, а зветь­ся... (стрічка.)

12.Лежить свинка, у неї поколена спинка. (Наперсток)

13.Хто одежу шиє всім:
І дорослим, і малим,
Дружить з голкою й тканиною,
Строчить швейною машиною.

(Швачка.)

14.Є сорочка у моєї мами,
Вишита барвистими нитками.

(Вишиванка.)






 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Сценарії
Додано
11 грудня 2018
Переглядів
1043
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку