Урок контролю та корекції знань на уроці історії України(11 клас) з теми: Україна в умовах незалежності (1991 – сучасність)

Про матеріал
Контрольна робота міститиме 3 рівні: І рівень – тестові завдання: 6 завдань по 0,5 бала ІІ рівень – встановити хронологічну послідовність та відповідність між діячами Української революції – кожне завдання по 1,5 бала ІІІ рівень – 3 розгорнуті запитання – 2 бали за кожне запитання В сумі учні можуть отримати 12 балів.
Перегляд файлу

Тип уроку: Урок контролю та корекції знань на уроці історії України(11 клас)

Контроль буде проведений у формі письмової контрольної роботи з тематичного блоку: 

Україна в умовах незалежності (1991 – сучасність)

Структура уроку

  1.               Організаційна частина
    1. – привітання з класом
    2. – перекличка
    3. Підготовка уроку – вчитель готує завдання для контролю знань та папір  для написання

 

10. Перевірка знань і умінь

Контрольна робота міститиме 3 рівні:

І рівень – тестові завдання: 6 завдань по 0,5 бала

ІІ рівень – встановити хронологічну послідовність та відповідність між діячами Української революції – кожне завдання по 1,5 бала

ІІІ рівень – 3 розгорнуті запитання – 2 бали за кожне запитання

В сумі учні можуть отримати 12 балів.

І рівень

1. Коли було проголошено Декларацію про державний суверенітет України?

           А) 24 серпня 1991 р.

           Б) 16 липня 1990 р.

           В) 1 грудня 1991 р.

           Г) 28 червня 1996 р.

         2. Першим президентом незалежної України став…

    А) Леонід Кучма

    Б) Левко Лукяненко

    В) Леонід Кравчук

    Г) Михайло Грушевський

        3. Коли було прийнято Конституцію України?

А) 24 серпня 1991 р.

Б) 16 липня 1990 р.

В) 28 червня 1996 р.

Г) 1 грудня 1991 р.

3.  Перші вибори на альтернативній основі до Верховної Ради УРСР відбулися       

    в…

А) 1990 році

Б) не відбулись взагалі

В) 1991 р.

Г) 2002 р.

4. Конституційна реформа 2004 року передбачала таке основне положення:

А) змінити деякі права і свободи громадян України

Б) дозволити подвійне громадянство в Україні

В) проголосити в Україні парламентсько-президентську республіку

Г) посада Президента України обиралася Парламентом України

5. Оберіть головну причину «Помаранчевої революції»:

А) вимога покращення матеріального становища населення

Б) провал економічної політики

В) підписання Договору про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною та Російською Федерацією

Г) Фальсифікація виборів Президента у ІІ турі виборів, не згода прихильників В.Ющенка з результатами виборів;

6. Окупація Криму розпочалась..

А)наприкінці лютого 2014 р.

Б) влітку 2013 р.

В) у вересні 2010 р.

Г) окупації не існувало;

ІІ рівень

  1.           Встановіть відповідність події з правильною датою:

А) Інавгурація Президента України Леоніда Кравчука

Б) «Революція на граніті»

В) «Харківські угоди»

Г) Ухвалення Верховною Радою УРСР Декларації про державний суверенітет України

Д)  Входження України в СОТ

  1.               2008 р.
  2.               21 квітня 2010р.
  3.               16 липня 1990 р.
  4.               2-17 жовтня 1990 р.

            5)         5 грудня 1991 р.

  1.               Встановити відповідність між видатними постатями та їх діяльністю:

А) Віктор Ющенко

Б) Леонід Кучма

В) О.Мороз

Г) В.Янукович

Д) Л.Гриневич

 

  1.                Два терміни був Президентом України
  2.                Одним з досягнень політики є прийняття гривні як національної валюти
  3.                Підписав «Харківські угоди»
  4.                Міністр освіти України 2016-2019 рр.
  5.                Двічі голова Верховної Ради України

ІІІ рівень

  1.               Розкрийте зміст та історичне значення Акту проголошення незалежності України.
  2.               Порівняти політику двох Президентів України – В.Ющенка та В.Януковича: виокремити позитивні та негативні сторони політики.

      3.         Опишіть основні зрушення та позитивні зміни в розвитку культури України періоду незалежності.

8. Підведення підсумків уроку

На даному уроці вдалося перевірити знання та уміння учнів з теми Україна в умовах незалежності (1991 – сучасність). Нам вдалося вчитися висловлювати свою думку, застосовувати критичне мислення, відтворювати отримані знання.

9. Інструктаж домашнього завдання

Написати твір на тему: «Якби я був Президентом України, я б…».

Уявіть, що саме Вас обрали на найвищу і найвідповідальнішу посаду в Україні – Президент України. Якими були б Ваші кроки в політиці, економіці, культурі? Який б вектор розвитку Ви б обрали для України? Що б змінили і як?

 

 

 

doc
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Струкевич О.К., Романюк І.М., Дровозюк С.І.)
Додано
11 червня 2020
Переглядів
1727
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку