Урок математики «Закріплення таблиці ділення на 9. Складання та розв’язування задач» ( 3 клас)
(за підручником для 3 класу закл. загал. серед. освіти. У 2 ч. Ч 1/ М.Козак, О. Корчевська)
Тема: Закріплення таблиці ділення на 9. Складання та розв’язування задач.
Мета. Закріплення навичок сформованості табличного ділення на 9; вміння перетворювати іменовані числа. Формування навичок швидких обчислень у межах вивченого матеріалу. Розвивати логічне мислення та вміння розв’язувати задачі. Виховувати наполегливість, любов до математики.
Обладнання. ІКТ, картки, малюнки до усного рахунку, короткі записи задач, картки із задачами, хмаринки слів, підручник «Математика» 3 клас, М. Козак, О. Корчевська.
Хід уроку
І. Організація класу.
- Привітання учнів
Пролунав дзвінок
Він покликав на урок.
Всі за парти ми сідаємо
І урок свій починаємо.
Працювати будем вправно
Відповідати – швидко й ясно.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
3·5+9·4 9·4-3·5 4·9-5·3
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Гра «Збери яблука»
Мама зібрала 18 кг грибів, а Максимко - в 9 разів менше. Скільки кілограмів грибів зібрав Максимко?
ІV. Оголошення теми, мети уроку.
Хвилина каліграфії
V. Вивчення нового матеріалу.
Робота з підручником с.54-55.
1.Вправа «Мікрофон»
Використовуючи мікрофон розказати таблиці множення числа 9 та ділення на 9 за схемою. (Вправа 377).
2.Вправа «Передай пас» за вправою 378.
Порівнюємо вирази та передаємо пас іншому.
3.Творча робота над задачею. Задача 379
Скласти задачу за таблицею. Дати відповіді на запитання.
Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=Dza9tgJB4c4
VІ. Продовження роботи з підручником
1.Самостійна робота над задачею 380 з подальшою перевіркою.
2.Робота в парах. Задача 381
Учні знайомляться зі змістом задачі та розв’язують задачу двома способами.
3.Вправа «Хмаринка слів» за вправою 383.
За допомогою хмаринки слів дібрати відповідність іменованих чисел.
VІІ. Підсумок за темою
1. Фронтальна робота
Учні обчислюють «ланцюжком», скориставшись правилом ділення суми на число.
(26 + 28) : 9 = 6 (30 + 51) : 9 = 9 (36 + 9) : 9 = 5
(27+ 45) : 9= 8 (23+ 40) : 9= 7 (18 +18) : 9 = 4
2. Вправа «Незакінчене речення»
VІІІ. Домашнє завдання с. 55, № 384, №385
Список використаних джерел