Українська мова
Тема
Клас |
Інклюзія |
Розвиток зв’язного мовлення «Малюю домашніх улюбленців» |
Розвиток зв’язного мовлення «Малюю домашніх улюбленців» |
Мета: розвивати зв’язне мовлення, застосовувати набуті знання, вчити аналізувати, спостерігати, виховувати інтерес до оточуючого, любов до природи.
Ключові компетентності :
вміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, планувати свої дії, доводити роботу до кінця;
загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту;
соціальної – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу;
компететності з ІКТ- вміти орієнтуватися в інформаційному просторі;
здоров΄язбережувальної – усвідомлювати взаємозв’язок організму людини з природнім та соціальним оточенням;
громадянської – бережливо ставитися до природи;
Обладнання: презентація,зошити, індивідуальні картки, оцінювальні жетони, сигнальні картки «Світлофор», смайли.
Тип уроку: розвиток зв’язного мовлення.
Учні класу |
Дитина з ООП
|
І. Організаційний момент. Привітання.
Ось і все! Дзвенить дзвінок,
ІІ . Створення емоційної атмосфери
Психогімнастична вправа — Я посміхнулася вам, а ви посміхніться одне одному і подумайте про те, як добре, що ми сьогодні всі разом! Ми спокійні, лагідні, привітні. Глибоко вдихніть і видихніть повітря. Видихніть вчорашню образу, злість і неспокій. Забудьте про них! Бажаю вам гарного настрою, доброзичливого ставлення до товаришів, активної колективної праці. Торкніться одне одного, посміхніться і подаруйте чудовий настрій.(смайлики) — Запрошую вас на урок розвитку мовлення. -Повторимо правила академічної доброчесності. (2-3 слайди) А щоб урок був цікавим, вам треба бути
ІІІ. Актуалізація опорних знань. Вхідним квитком (робота в парах) будуть (техніка формувального оцінювання) (4 слайд)
Відгадування загадок. Діти, ви любите тварин? Наші друзі теж люблять тварин. Вони хоче почути ваші розповіді про своїх улюбленців. Ви готові їм розказати? А ще хто буде гарно працювати, отримає оцінювальні жетони(слайд 6) (формувальне оцінювання)
V .Оголошення теми, мети уроку 1.Родзинка пропонує розглянути світлини і розказати ,чим зайняті діти.( слайд 8-9) Поясніть, як ставляться діти до своїх домашніх улюбленців. Із чого це видно? 2.Читалочка хоче почути , що ви знаєте з ЯДС про тваринок.( слайд 10)
КУБИК БЛУМА 3.Щебетунчик пропонує попрацювати в парах. Робота в парах.( слайд 11)
4.Вправа «Мікрофон» .( слайд 12-22) Розкажіть Читалочці, яка тваринка є у вашому домі, або про яку мрієте. Скористайтеся запитаннями та словами з попереднього завдання. Взаємооцінювання Дві зірки і побажання.( слайд 13)
5.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.( слайд 23)
7.Повторення будови тексту .( слайд 24)
Добре, коли в людини розвинена культура мовлення. Але не слід забувати і про культуру письма.
8.Оформлення роботи в зошиті ( слайд 25)
Зошит свій я відкриваю Рівно я його кладу. Ручку я ось так тримаю, - Сяду рівно, не зігнусь! Буду я писати вправно - До роботи я берусь! (Запис числа ). Ґаджик пропонує застосувати математичні здібності(Зі скількох десятків і одиниць складається число 13,назвти сусідів 13,склад числа)
Намалюй словами розповідь про свого улюбленця. Хто зрозумів завдання, підніміть картку.
Діти виконують завдання, читають записаний текст. ( слайд 27) VІІ.Рефлексія( слайд 28)
Самооцінювання ( слайд 30)
VІІІ.Підсумок уроку
Дякую за урок! |
Привітання
Учень емоційно налаштовується
Повторення правил доброчесності
Працює з класом
Колективно працює
Працює в парі
Учень отримує завдання на картці
За допомогою вчителя повторює будову тексту
Отримує індивідуальну картку. Самостійно виконує, вчитель корегує
За бажанням учень читає виконане завдання
Учень бере участь у рефлексії, самооцінюванні
|
1