Урок української мовиРозвиток зв’язного мовлення «Малюю домашніх улюбленців»

Про матеріал
Розробка уроку розвитку зв'язного мовлення за програмою Савченко на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ.
Перегляд файлу

Українська   мова

Тема

Клас

Інклюзія

Розвиток зв’язного мовлення «Малюю домашніх улюбленців»

Розвиток зв’язного мовлення «Малюю домашніх улюбленців»

 

Мета:  розвивати зв’язне мовлення, застосовувати набуті знання, вчити аналізувати, спостерігати, виховувати інтерес до оточуючого, любов до природи.

Ключові компетентності :

вміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, планувати свої дії, доводити роботу до кінця;

загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту;

соціальної – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу;

компететності з ІКТ- вміти орієнтуватися в інформаційному просторі;

здоров΄язбережувальної – усвідомлювати взаємозв’язок організму людини з природнім та соціальним оточенням;

громадянської – бережливо ставитися до природи;

 Обладнання: презентація,зошити, індивідуальні картки, оцінювальні жетони, сигнальні картки «Світлофор», смайли.

Тип уроку: розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Учні класу

Дитина  з  ООП

 

І. Організаційний  момент. Привітання.

Ось і все! Дзвенить дзвінок,
    В гості йде до нас урок.
    Сядьте зручно! Усміхніться!
    І на мене подивіться!
    Сідають спочатку КРАСА І НІЖНІСТЬ (дівчатка), а потім СИЛА ТА ВІДВАГА нашого класу (хлопчики).

               

 ІІ . Створення емоційної атмосфери

 

Психогімнастична вправа

— Я посміхнулася вам, а ви посміхніться одне одному і подумайте про те, як добре, що ми сьогодні всі разом! Ми спокійні, лагідні, привітні. Глибоко вдихніть і видихніть повітря. Видихніть вчорашню образу, злість і неспокій. Забудьте про них! Бажаю вам гарного настрою, доброзичливого ставлення до товаришів, активної колективної праці. Торкніться одне одного, посміхніться і подаруйте чудовий настрій.(смайлики)

— Запрошую вас на урок розвитку мовлення.

-Повторимо правила академічної доброчесності. (2-3 слайди)      

А щоб  урок був цікавим, вам треба бути

  • Уважними
  • Розумними
  • Організованими
  • Кмітливими

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Вхідним квитком (робота в парах)

будуть (техніка формувального оцінювання) (4 слайд)

      Відгадування загадок.
ІV. Мотивація навчальної діяльності. (5 слайд)

Діти, ви любите тварин?

Наші друзі теж люблять тварин. Вони хоче почути ваші розповіді про своїх улюбленців. Ви готові їм розказати?

А ще хто буде гарно працювати, отримає оцінювальні жетони(слайд 6) (формувальне оцінювання)

V .Оголошення  теми, мети уроку
- Сьогодні ми будемо вчитися складати текст про свого улюбленця.
Будемо спостерігати за природою. Дізнаємось більше про улюбленців однокласників, про  те, як треба піклуватися про тварин.
На уроці ми будемо працювати з сигнальними картками. Кому потрібна допомога ,піднімає червону (слайд 7)
VІ. Сприйняття учнями навчального матеріалу

1.Родзинка пропонує розглянути світлини і розказати ,чим зайняті діти.( слайд 8-9)

Поясніть, як ставляться діти до своїх домашніх улюбленців.

 Із чого це видно?

2.Читалочка хоче почути , що ви знаєте  з ЯДС про тваринок.( слайд  10)

 

КУБИК БЛУМА

3.Щебетунчик пропонує попрацювати в парах. Робота в парах.( слайд  11)

 

 

4.Вправа «Мікрофон» .( слайд  12-22)

Розкажіть Читалочці, яка тваринка є у вашому домі, або про яку мрієте. Скористайтеся запитаннями та словами з попереднього завдання.

Взаємооцінювання

Дві зірки і побажання.( слайд  13)

 

5.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.( слайд  23)

 

 

7.Повторення будови тексту .( слайд  24)

 

Добре, коли в людини розвинена культура мовлення. Але не слід забувати і про культуру письма.

  •          На що треба звернути увагу, коли говоримо про культуру письма? ( На красиве, правильне письмо)

8.Оформлення  роботи в зошиті ( слайд  25)

 

Зошит свій я відкриваю

Рівно я його кладу.

Ручку я ось так тримаю, -

Сяду рівно, не зігнусь!

Буду я писати вправно -

До роботи я берусь!

(Запис числа ). Ґаджик пропонує застосувати математичні здібності(Зі скількох десятків і одиниць складається число 13,назвти сусідів 13,склад числа)

 

Намалюй словами розповідь про свого улюбленця. 
  - Розпочни із заголовка. ( слайд  26)

Хто зрозумів завдання, підніміть картку.


 

 

 

Діти виконують завдання, читають записаний текст. ( слайд  27)

VІІ.Рефлексія( слайд  28)

 


Оцінювання вчителя( слайд  29)

 

Самооцінювання ( слайд  30)

 

 

 

VІІІ.Підсумок уроку
- Сьогодні ви поділилися своїми розповідями про улюбленців, дізналися, як треба доглядати за ними. Давайте же будемо завжди захищати тваринок і прагнути, щоб звірята могли нам, наче друзям, довіряти.

Дякую за урок!

 

Привітання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень емоційно налаштовується

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення правил доброчесності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Працює з класом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Колективно працює

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Працює в парі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень отримує завдання на картці

 

За допомогою вчителя повторює будову тексту

 

 

 

 

 

 

 

Отримує індивідуальну картку.

Самостійно виконує, вчитель корегує

 

 

 

 

 

 

 

 

За бажанням учень читає виконане завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень бере участь у рефлексії, самооцінюванні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
23 березня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку