1-Б клас 11.04
Урок № 55
Тема: Улюблена страва.
Мета:
1. Формування предметних компетентностей: повторити та закріпити ЛО попередніх уроків, ввести та активізувати нові ЛО; практикувати у вживанні структур “I like….”, “I don’t like…..”; формувати навички аудіювання;
2. Формування ключових компетентностей:
-спілкування іноземними мовами: розвивати правильну англійську вимову, увагу, пам'ять, культуру спілкування учнів; формувати інтерес до вивчення англійської мови, вміння сприймати мову на слух;
-соціальна і громадська компетентності: формувати навички співпрацювати в команді, парах; виділяти та виконувати власну роль в командній роботі;
- обізнаність і самовираження у сфері культури: враховувати художньо-естетичну складову при створенні продуктів своєї діяльності (малюнків, текстів, схем тощо).
Навчальні ресурси:підручник, флеш картки, аудіозапис, відео, продукти, роздатковий матеріал.
Тип уроку:комбінований.
Перебіг уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку.
2. Уведення в іншомовну атмосферу. Мотивація освітньої діяльності.
Виконання пісні.
ІІ. Основна частина уроку.
1. Актуалізація компетентностей.( Повторення ЛО)
1)Вправа «Slowly, slowly» , «Quickly, quickly»
2)Гра «Magic box»
2. Формування компетентностей.
1)Введення нових ЛО.
А)Робота у підручнику.
2)Активізація ЛО(робота с флеш картками)
А)Гра «What’s missing»
Фізкультхвилинка
Б)Робота в групах. Гра «Broken phone»
3.Закріплення компетентностей.
Аудіювання.
1)Етап підготовки до аудіювання.
2)Етап прослуховування.
3)Етап перевірки розуміння тексту.
А)Творча самостійна робота.
Б)Робота в парах.
ІІІ. Заключна частина уроку.
1. Рефлексія.
2. Підсумки уроку.
1-Б клас 11.04
Урок № 55
Тема: Улюблена страва.
Мета:
1. Формування предметних компетентностей: повторити та закріпити ЛО попередніх уроків, ввести та активізувати нові ЛО; практикувати у вживанні структур “I like….”, “I don’t like…..”; формувати навички аудіювання;
2. Формування ключових компетентностей:
-спілкування іноземними мовами: розвивати правильну англійську вимову, увагу, пам'ять, культуру спілкування учнів; формувати інтерес до вивчення англійської мови, вміння сприймати мову на слух;
-соціальна і громадська компетентності: формувати навички співпрацювати в команді, парах; виділяти та виконувати власну роль в командній роботі;
- обізнаність і самовираження у сфері культури: враховувати художньо-естетичну складову при створенні продуктів своєї діяльності (малюнків, текстів, схем тощо).
Навчальні ресурси:підручник, флеш картки, аудіозапис, відео, продукти, роздатковий матеріал.
Тип уроку:комбінований.
Перебіг уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку.
2. Уведення в іншомовну атмосферу. Мотивація освітньої діяльності.
Виконання пісні.
ІІ. Основна частина уроку.
1. Актуалізація компетентностей.( Повторення ЛО)
1)Вправа «Slowly, slowly» , «Quickly, quickly»
2)Гра «Magic box»
Діти по черзі достають продукти з кошика. Вгадують і кажуть люблять чи ні.
2. Формування компетентностей.
1)Введення нових ЛО.
А)Робота у підручнику(ст.91 впр.1)
Учні слухають і повторюють нові ЛО
2)Активізація ЛО(робота с флеш картками)
А)Гра «What’s missing»
Фізкультхвилинка
Б)Робота в групах. Гра «Broken phone»
Розподіл дітей на 2 команди за допомогю цукерок.
3.Закріплення компетентностей.
Аудіювання.
1)Етап підготовки до аудіювання.
Повторення ЛО
2)Етап прослуховування.
Учні слухають аудіо запис. 2 раз потроюють.
3)Етап перевірки розуміння тексту.
А)Творча самостійна робота.
Учні малюють страви, які люблять і не люблять і клеють на умовну тарілку.
Б)Робота в парах.
Учні розповідають що люблять та не люблять.(з малюнка на тарілці)
ІІІ. Заключна частина уроку.
1. Рефлексія.
Вчитель роздає картки-почуття учням. Вони обирають картку
2. Підсумки уроку.
Пісня