Урок "Відносні, абсолютні, мішані посилання в табличному процесорі"

Про матеріал
Урок на тему: "Відносні, абсолютні, мішані посилання в табличному процесорі". Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.
Перегляд файлу

Тема: Абсолютні, відносні та мішані посилання

Мета уроку:

  1. Навчальна:
    • Ознайомити учнів із поняттями абсолютних, відносних та змішаних посилань у таблицях.
    • Навчити використовувати ці види посилань у формулах.
  2. Розвивальна:
    • Розвивати логічне мислення, увагу та навички роботи з електронними таблицями.
  3. Виховна:
    • Формувати культуру роботи з цифровими технологіями.

Очікувані результати:
Учні зможуть:

  • розрізняти абсолютні, відносні та змішані посилання;
  • використовувати їх у формулах;
  • створювати таблиці з правильним застосуванням різних видів посилань.

Обладнання:

  • Комп’ютери з встановленим програмним забезпеченням
  • Проектор для демонстрації.
  • Роздаткові матеріали (зразки таблиць).

Тип уроку: комбінований (теоретичне та практичне навчання).


Хід уроку

I. Організаційний момент (2 хв)

  1. Привітання з учнями.
  2. Перевірка готовності до уроку.
  3. Оголошення теми та мети уроку.

II. Актуалізація опорних знань (5 хв)

Фронтальне опитування:

  • Що таке електронна таблиця?

III. Виклад нового матеріалу (5 хв)

Демонстрація презентації

IV. Практична робота (10 хв)

Завдання 1:
Створити таблицю з такими колонками: "Назва товару", "Кількість", "Ціна за одиницю", "Загальна вартість". Використати відносні посилання для обчислення вартості.

Завдання 2:
Розрахувати суму податку для кожного товару.

Завдання 3:
Розрахувати загальну ціну доставки для різних зон і ваг товарів.

V. Самостійна  робота (10 хв)

Завдання 1:
Розрахувати загальну оцінку для кожного учня.

Завдання 2:
Обчислити вартість доставки.

Завдання 3:
Обчислити загальні витрати для кожного місяця.

VІ. Підбиття підсумків (5 хв)

  1. Обговорення:
    • Які труднощі виникли?
    • Де в реальному житті можна використовувати знання про посилання?
  2. Відповіді на запитання учнів.

VIІ. Домашнє завдання (2 хв)

Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику.

VIIІ. Рефлексія (1 хв)

Учні заповнюють коротку анкету:

  • Що нового я сьогодні дізнався?
  • Що було складним?
  • Де я можу застосувати отримані знання?

 

docx
Додано
18 січня
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку