План-конспект уроку з англійської мови для 2 класу. На тему "Одяг. Кольори"
Мета: Практична. Ознайомити учнів з новими ЛО та затренувати їх в усному
мовленні. Активізувати ЛО та навчити розпізнавати їх на слух.
Розвиваюча. Розвивати діалогічне мовлення, використовувати нові ЛО.
Тренувати пам'ять, мовленнєву здогадку, творчі здібності .
Виховна. Виховувати в учнів наполегливість, старанність, акуратність,
естетичний смак.
Обладнання: презентація, ілюстрації.
Тема. Одяг. Кольори.
Мета: Практична. Ознайомити учнів з новими ЛО та затренувати їх в усному
мовленні. Активізувати ЛО та навчити розпізнавати їх на слух.
Розвиваюча. Розвивати діалогічне мовлення, використовувати нові ЛО.
Тренувати пам'ять, мовленнєву здогадку, творчі здібності .
Виховна. Виховувати в учнів наполегливість, старанність, акуратність,
естетичний смак.
Обладнання: презентація, ілюстрації.
Література:1)А.В.Калініна К.-2012. Lesson 1.P.37.
2)http://ksenstar.com.ua/index.
3)http://teacherjournal.com.ua/attachments/13480.doc
Хід уроку
Етап1. Привітання. Організаційний момент.
Мета. Ввести учнів середовище іншомовного спілкування.
Прийом. Вступне слово вчителя.
Етап2. Фонетична зарядка.
Мета. Підготувати артикуляційну базу для вимови звуків.
Прийом. Розвиток усного мовлення учнів.
Одного разу Mr. Tongueсидів за столом і обідав / m – m – m /. Але раптом у вікно влетіла бджола і почала літати над Mr. Tongue і дзижчати йому на вухо / z – z – z/. Mr. Tongue дмухнув на неї, щоб вона відлетіла / h – h – h/. Це не допомогло і бджола почала продовжувала літати над столом і заважала Mr. Tongueїсти. І тут йому на допомогу прийшов собака. Він загарчав на бджолу: / r – r – r/. Бджола злякалася і вилетіла у вікно.
Етап1. Ознайомлення з новими ЛО.
Мета. Систематизувати нові ЛО та продемонструвати їх вживання у мовленні.
Прийом. Активне слухання.
Coat /kout/ піджак
Trousers /’trauzez/ штани
Blouse /blaus/ блузка
Skirt /skə:t/ спідниця
Quilt /kwilt/ стьобана ковдра
Фізкультхвилинка: “Listen to the music”.
Clap your hands, clap your hands,
Listen to the music and clap your hands
Stamp your feet, stamp your feet,
Listen to the music and stamp your feet
Turn around, turn around,
Listen to the music and turn around.
Jump up high, jump up high,
Listen to the music and jump up high.
Wave your hand, wave your hand,
Listen to the music and wave your hand.
Етап2. Оволодіння мікродіалогами по темі.
Мета. Навчити учнів складати діалог з опорою на зразок вчителя.
Прийом. Повторення реплік за диктором.
Green,purple
Red,pink
Yellow,white
Brown,grey
Black,blue
Етап3. Створення учнями власних діалогів.
Мета. Навчити учнів вести діалог за ситуацією з використанням опор.
Прийом. Робота в малих групах з опорою на малюнки, картинки, схеми тощо.
My dress is red.
My trousers are black.
Етап4. Ознайомити з літерою Qq.
Мета. Познайомитися з новою літерою.
Прийом. Перегляд відеоролику.
Пояснення написання літериQq.
Написання літери учнями у прописах.
Прийом2. Гра “Match”
Ss - /es/
Uu - /ju:/
Qq - /kju:/
Aa - /ei:/
Bb - /bi:/
Cc - /si:/
Етап. Підведення підсумків.
Мета. Підвести підсумок уроку, перевірити вивчені слова і літери.
Прийом. Гра “Yes/No”.
Yes, it is / No, it isn’t.
Схвалення учнів, які були активними на уроці.