12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Урок з фізичної культури : Рухливі ігри з елементами баскетболу.10 клас

Про матеріал
10 клас. Фізична культура Тема уроку: Рухливі ігри з елементами баскетболу. Мета: 1. Формувати у дітей компетентне ставлення до власного здоров`я за допомогою занять фізичною культурою під час уроків та у позаурочний час . 2. Розвивати в учнів відчуття патріотизму за власну державу , шляхом ознайомлення із здобутками української Олімпійської збірної.
Перегляд файлу

 

10 клас. Фізична культура

Тема уроку: Рухливі ігри з елементами баскетболу.

Мета: 1. Формувати у дітей компетентне ставлення до власного здоров`я за допомогою занять фізичною культурою під час уроків та у позаурочний час .

            2. Розвивати в учнів відчуття патріотизму за власну державу , шляхом ознайомлення із  здобутками  української Олімпійської збірної.

Компетентності: здоров`язберігаюча  , полікультурна.

Очікувані результати: збільшення у дітей зацікавленості до занять фізичною культурою .

Тип уроку: повторення.

Вид уроку: урок-гра.

Форми та методи проведення заняття:

При організації занятій: фронтальний, групової, індивідуальний;

при повторенні техніки: пояснення, показ, повторний, поточний;

при розвитку фізичних якостей: рівномірний, повторний, змінний.

Задачі уроку:1. Повторити та закріпити навички ловлі та передачі м’яча за допомогою гри «Не дай м’яч тому,  хто водить» та «Захист укріплення».

                         2. Розвивати спритність,  швидкість та витривалість під час гри « Спіймай  заднього» .

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: фішки , м’ячі .

 

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

 

 

 

I

Підготовча частина

1. Шикування.

2. Повідомлення задач уроку.

4. Інструктаж безпеки життєдіяльності

5. Вимірювання ЧСС

 

 

6. Стройові вправи:

  повороти направо, наліво, кругом.

7.Загально-розвиваючі вправи в русі з м’ячем:

 ходьба:

  - на носках руш, м’яч в горі;

  - на пятах, м’яч за голову;

  - на зовнішній стороні стопи, м’яч перед грудьми;

  - на внутрішній стороні стопи, м’яч за спиною;

  Біг:

  - помірний, з обертом м’яча навколо тулуба;

  - помірний з веденням м’яча;

  - з обертом на 360 градусів за сигналом;

  - біг з торканням підлоги за сигналом;

 

  - з прискоренням;

 

 

 Ходьба:

  - відновлення дихання:

І. В.п. – м’яч в низу.

Рахунок: 1. М`яч вгору.

                 3. М`яч  донизу .

Загально – розвиваючі  вправи  з баскетбольними м’ячами

1. В. п. вузька стійка, м'яч в руках знизу.

1- зігнути руки в ліктьових суглобах до торкання м'ячем грудей,

2 - випрямити руки вгору,

3 - руки з м'ячем до грудей,

4 - В.п.

 

2. В. п.: вузька стійка, м'яч в руках знизу.

 1- руки вперед, 

2- руки вгору,прогнутися, 

3- руки вперед,  

 4 – В.п.

 

3. В. п.: широка стійка, м'яч в руках вгорі.

1 - нахил вправо,

2 - В.п.,

3 і 4 - те ж вліво.

 

4. В. п.: широка стійка, м'яч в руках попереду.

1 - поворот вправо,  2 - В.п.,

3 - поворот вліво,  4 - В.п.

 

5. В. п.: широка стійка, м'яч в руках зверху.

1 - нахил вперед, м'яч на  підлогу,

2 - випрямитися,руки доверху,  

3 - нахил вперед, м'яч  взяти у руки,    

4 - В.п.

 

6. В. п.: вузька стійка, м'яч в руках зверху.

1 - нахил вперед, м’яч покласти на підлогу,

2 - присід,руки вперед,

3 - нахил вперед, м’яч  взяти у руки,

4 - В.п.

 

7. В. п.: вузька стійка, м'яч в руках зверху.

1 - нахил вперед, м’яч покласти на підлогу,

2 - присід,руки вперед,

3 - нахил вперед, м’яч  взяти у руки,

4 - В.п.

 

Загально-розвиваючі вправи в русі з баскетбольними м’ячами на координаційній доріжці:

  • Біг приступом м’яч в горі
  • Біг приступом правим боком м’яч в горі
  • Біг приступом лівим боком м’яч в горі

     Класіки

10-12хв.

1 хв.

1хв.

1 хв.

 

30 сек.

 

 

30 сек.

 

4 хв.

 

1хв

10сек.

10сек.

10сек.

 

10сек.

 

 

1хв.

 

30сек.

30сек.

 

30сек.

 

 

30сек.

 

 

 

30сек.

 

    4р.

 

   4хв.

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

 

2 рази

2 рази

 

 

2 рази

 

2 рази

 

Звернути увагу на форму та фізичний стан учнів.

 

 

Вимірювання проводити за 6 сек.

 

Стежити за чіткістю виконання поворотів.

Почерговий метод виконання

 

Спина повинна бути рівною, голова прямо.

Стежити за дистанцією між учнями, положення рук, постанова з п’ятки на носок, контроль над диханням.

 

Стежити за правильною роботою рук та ніг

 

За сигналом учителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

При підніманні м’яча вгору виконати вдих.

При опусканні донизу виконати видих.

 

 

Слідкувати за положенням рук

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за положенням рук

 

 

 

 

 

Можна виконувати з перекладанням м’яча з руки в руку

 

 

Можна виконувати з перекладанням м’яча з руки в руку

 

 

Коліна не згинати

 

 

 

 

 

 

Ноги в колінному суглобі не згинати

 

 

 

 

 

 П’ятки від підлоги не відривати5-6 хв

 

 

 

 

 

Учні діляться порівну і шикуються на протилежних лицьових лініях.

 

Спину тримати рівно слідкувати за правильною роботою ніг

 

II

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Основна частина

 

Рухлива гра "Не дай м’яч тому , хто водить".

 

Підготовка до гри.

Гравці стають в коло на відстані витягнутих рук. Перед їх носками проводять лінію. Вибирають 2–4 що водять, які йдуть в середину кола. Якщо грають не більше 15 чоловік, то вибирають того, що водить, одного. Ті, хто стоять по колу одержують м'яч.

Опис гри. Гравці перекидають м'яч у повітрі і передають по землі так, щоб ті, що водять не могли його торкнутися. Ті, хто водять, бігаючи по колу, прагнуть доторкнутися до м'яча. Якщо кому-небудь з них це вдається, то на його місце йде гравець, при кидку якого м'яч був засалений тим, що водить, або той, у кого м'яч був засалений в руках. Той, хто водить, стає на його місце.

Грають встановлений час. На закінчення наголошуються гравці, які жодного разу не були тими, хто водять.

 

 

Рухлива гра

"Захист укріплення".

Підготовка до гри.

Гравці встають по колу на відстані витягнутих рук або трохи більше. Перед їх носками на підлозі (землі) креслиться коло, в центрі якого ставиться зміцнення з 3 палиць, зв'язаних вгорі. «Зміцнення» бажано обвести межею. Вибирається той, що водить, який встає в середину кола для захисту укріплення. У тих, що стоять по колу – волейбольний

Опис гри. По встановленому сигналу гравці починають збивати м'ячем «зміцнення». Захисник закриває «зміцнення», відбиваючи м'яч руками і ногами. Гравець, якому вдасться збити зміцнення, міняється місцем із захисником.

Грають встановлений час. На закінчення наголошуються кращі захисники, які довше за інші захищали укріплення, а також кращі гравці, що добре проявили себе при метанні.

 

Рухлива гра

"Спіймай заднього".

Підготовка до гри. Учні шикуються в колону один за одним тримаючи переднього за пояс один учень ловеця стає по переду лицем до колони.

Опис гри. За сигналом  ловець повинен торкнути останнього учня з колони, в свою чергу учні в колоні повинні намагатися завадити ловцю це зробити.

30хв.

 

10хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10хв.

 

 

Правила гри. 1.М'яч можна перекидати у повітрі, перекидати з відскоком від землі і перекочувати по землі. 2. Якщо м'яч вилетів з кола, то гравці повинні швидше підняти його і, повернувшись на свої місця, продовжувати гру.

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

        - учні

        - учитель

 

 

Правила гри. 1. Граючим не можна заходити за межу кола. 2. Захисник не має права тримати укріплення руками. 3. Якщо укріплення зсунуто м'ячем з місця, але не впало, захисник продовжує охороняти його. 4. Якщо захисник сам повалить укріплення, то на його місце йде гравець, у якого у цей момент виявиться м'яч.

 

 

 

 

 

 

 

 

Правила гри. 1. Ловцю дається певний час на те щоб спіймати заднього. 2. Учні в колоні не повинні заважати руками або тримати ловця руками.

 

 

 

 

 

 

 

III

Заключна частина

- Ходьба на відновлення дихання (руки вгору – глибокий вдих, руки вниз – глибокий видох);

-Вимірювання ЧСС

-Повідомлення «Олімпійці України» учнів які звільнені від занять за хворобою або з інших причин.

- Підведення підсумків уроку

- Оголошення домашнього завдання

 

- Організований вихід з уроку.

5-6хв.

1хв.

 

 

30сек.

3хв.

 

 

30сек.

 

30 сек.

 

 

30 сек.

 

Тулуб прямий, підбородок припіднятий.

 

 

Оголошення реалізованих задач уроку та кращих учнів.

 

 

Стрибки на скакалці за 30 с.

 

 

 

Діти один за одним виходять до роздягальні.

 

 

 

docx
Додано
5 травня 2020
Переглядів
262
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку