Урок з математики 2 клас "Вирази з дужками"

Про матеріал
Тема: Вирази з дужками.Задачі на три дії. Ознайомлення. Мета: повторити знання учнів про порядок дій у виразах з дужками; Вчити розв’язувати задачі за планом, ознайомити зі складеними задачами на різнецеве порівняння на три дії; Розвивати логічне мислення; Виховувати інтерес до вивчення математики.
Перегляд файлу

Тема: Вирази з дужками.Задачі на три дії. Ознайомлення.

Мета: повторити знання учнів про порядок дій у виразах з дужками;

Вчити розвязувати задачі за планом, ознайомити зі складеними задачами на різнецеве порівняння на три дії;

Розвивати логічне мислення;

Виховувати інтерес до вивчення математики.

 Вчитель: Я хочу, щоб сьогодні наш урок математики був…

У ˗ успішним

Р ˗ радісним  

О ˗ оригінальним

К ˗ корисним

І тому пропоную провести його під девізом:

 

Девіз уроку:

Якщо  хочеш більше знати,
Треба плідно працювати.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

 

  • Отже, сьогодні на уроці нас чекає кропітка робота. Ми будемо вивчати таблицю множення числа 8, розв’язувати задачі на 2 і 3 дії, креслити відрізки. І впоратися з цими завданнями  зможуть тільки працелюбні, уважні, кмітливі, організовані учні. А зразком працелюбності, охайності, організованості нам слугуватиме істота, яка  в українців є  символом усіх цих перелічених якостей. Відгадайте, хто це?

Загадка

Хто смугастий одяг носить?

Хто у вулик мед приносить?

Працьовита, хоч  мала.

Здогадались? Це…… (Бджола).

  • Уявимо сьогодні себе в ролі невтомних трудівниць – бджілок і продемонструємо згуртовану і  плідну роботу.

 

ІІІ. Контроль, корекція та актуалізація опорних знань

Завдання ми будемо оримувати від бджілок за підказками.

1 підказка «Вправні рученята»

  • Які числа заховалися на малюнку метелика? ( 3, 6, 8, 9 )
  • Яке число на вашу думку зайве? Продовжіть закономірність.

2 підказка «Життя бджіл у цифрах»

Математичний диктант:

  • Запишіть число в якому 4 дес. 2 од.
  • Скільки одиниць в числі 96
  • Сума чисел 6 і 6
  • Число 20 зменшити на 2
  • Знайти різницю чисел 30 і 5
  • Знайти суму чисел 30 і 5
  • 28 округлити до найближчого десятка
  • 95 зменшити на 90
  • Периметр квадрата зі стороною 2 см

 

Після цього проводиться робота з  рядом записаних чисел. Кожне записане число має відношення до життя бджоли).

42(приблизно 42 дні триває життя робочої бджоли).

6(від народження до  6 дня бджола прибирає у вулику).

12(до  12 дня годує личинок).

18(до 18 дня будує соти з воску).

25( на 25 день вилітає збирати мед).

35(у віці 35днів бджола вважається вже пенсіонеркою і може носити тільки воду до вулика).

5(5 грамів меду заготовляє одна бджола за своє життя).

30(30 г меду в одній ложці, таку кількість меду збирають 200 бджіл за 1 добу).

8(8 км найдовша відстань польоту бджоли від вулика).

 Про історію бджільництва

  • Історія бджільництва в Україні має багатовікову історію. Ще за часів Київської Русі було поширене збирання дикого меду. Мед у слов’ян виконував роль грошей, його міняли на інші продукти, хутро, прикраси. Спочатку бджіл не розводили. Вони жили в лісах, у печерах і дуплах

       Гра «День і ніч»

 

  • А чи знаєте ви, що робочий день бджоли триває з 4 години ранку до 21 години. Скільки часу триває робочий день?(17 годин). Але і вночі у вулику кипить робота. Бджоли обмахують крильцями мед, щоб з нього випарувалася зайва волога.  Ось і ми відпочиватимемо, граючись у гру «День і ніч». По команді «ніч», ви закриєте очі і обчислите ланцюжки виразів, які я вам запропоную. По команді «день» піднімете руку і озвучите відповідь.

             10+6+4+20-3=

             50+30-10+5-6=

 

  • Бджоли будують із воска соти, які мають чітку форму? Яку фігуру нагадують?
  • Який буде периметр, якщо одна сторона 2мм?  
  • Бджоли збирають мед, а ми будемо збирати знання.

Вивчення нового матеріалу

3 підказка «Ми розвідники»

  • Які знання нам сьогодні знадобляться

1 учень пояснює розвязання приклада на дошці

56 + 15 =

42 -26 =

  • Далі кожен учень учень записує свій приклад у зошити, далі пари за партою обмінюються прикладами, а потім обмінюються з учнем, який сидить позаду.

Фізхвилинка «Бджілка»

Робота за підручником № 443

Письмове виконання завдання з коментуванням правила.

  • Знайдіть значення виразів, у яких перша дія – додавання.
  • Робота в парах.
  • Розставте, де потрібно дужки, так, щоб рівності були істинними.                         

5 підказка «Розвязуємо задачу»

Два учні біля дошки креслять схеми.

  • З одного вулика забрали 6 кг меду, а з другого – 12 кг меду. На скільки більше залишилося меду в першому вулику, ніж в другому?
  • Який тип задачі?
  • Чи можемо відразу відповісти на запитання задачі?
  • Складемо план розвязання.

( Запис розвязання самостійно)

VІ. Підсумок уроку

а) Рефлексія

  • Пропоную оцінити свою роботу на уроці.
  • Які знання нам допомогли справитися із завданнями?
  • Які нові знання отримали?
  • Що цікавого дізналися?
docx
Додано
28 липня
Переглядів
356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку