17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Узагальнення знань з теми « Сенсорні системи»

Про матеріал

Узагальнення знань з теми "Сенсорні системи". Різнорівневі завдання для учнів з різним рівнем знань.Саме використання таких завдань дозволяє оцінити не лише рівень знань учасників, а й підготувати їх до участі в ЗНО.В сучасній практиці тестові технології контролю навчальних досягнень посідають чільне місце, адже забезпечують всебічне і найбільш об'єктивне оцінювання рівня знань учнями навчального матеріалу. Визначальним на сучасному етапі є метод запитань і метод тестів.

Тестування - це спеціально розроблена, науково оптимізована процедура, що дозволяє максимально об'єктивно оцінювати рівень знань у певній галузі та кількісно виражати ці можливості.

Запровадження тестових технологій до навчально процесу ЗНЗ – це сучасна об'єктивна реальність.

Метод тестів застосовується з метою:

  • з'ясувати наявність чи відсутність певних знань, умінь, навичок;
  • виявлення рівня спостережливості, пам'яті, мислення, уваги;
  • визначення ступеня компетентності учня.
Перегляд файлу

Узагальнення знань  з теми « Сенсорні системи»

Варіант 1                             Виберіть одну правильну відповідь:

  1. Зазначте правильну послідовність: (0,25б)

А) рецептор – нервове волокно – спец. зона кори великого мозку

Б) нервові волокна – рецептор – кора великого мозку

В) рецептор – кора великого мозку – нервове волокно

 

2. Фоторецептори містяться у :

    А) сітківці       Б) рогівці     В) судинній оболонці   Г) райдужці

 

3. Погіршення сутінкового зору називається:

   А) курячою сліпотою    Б) астигматизомом   В) дальтонізмом

 

4. Слухова сенсорна система складається з :

  А) органа  слуху – слухового нерву – скроневої ділянки кори великого    мозку

  Б) зовнішнього – середнього вуха – внутрішнього вуха

  В) органа слуху – механорецепторів – потиличної ділянки кори великого  мозку

 

5. Слухові кісточки містяться у :

    А) зовнішньому вусі   В) середньому вусі   В ) внутрішньому вусі

 

6. Отит це :
    А) запалення барабанної перетинки  Б) запалення середнього вуха

  В) запалення євстахієвої труби

 

7. Кислий смак краще сприймається на :

  А) кінчику язика     Б) з боків язика    В) по краях язика

 

«так » чи «ні»   :    8. Білкова оболонка пропускає світло без перешкод. _____

9. До складу нюхової сенсорної системи входе лише ніс.____

10. Нюх у всіх людей однаковий.____

 

Виберіть одну чи декілька правильних відповіді:

11. Світлосприймальна оболонка:

  А) сітківка    Б) рогівка   В) райдужка  Г) судинна  Д) кришталик

 

12. Акомодація  забезпечується :

  А) сітківкою    Б) рогівкою   В) райдужкою Г) судинною  Д) кришталиком

 

13. до складу середнього вуха належать: (0,5 б)

 А) слухові кісточки  Б) барабанна перетинка  В) євстахієва труба Г) завитка

 

14. Рецептори смаку містяться у :

  А) язику  Б) слизовій оболонці піднебіння та щік  В) у сосочках язику

 

15. Координація рухів і орієнтування у просторі це функція:

  А) отолітової мембрани  Б) завитки   В) переддвір’я Г) півкружних каналів

 

16. Середнє вухо – це орган:

  А) смаку  Б) слуху  В) рівноваги  Г) дотику

 

17. Перетворення світлової енергії у нервову це функція:

   А) сітківки  Б) рогівки  В) райдужки   Г) кришталика  Д) війчастих м’язів

 

18. Місце виходу зорового нерву називається:

   А) сліпа пляма   Б) жовта пляма  В) міліарне тіло

 

19.( 3б) заповніть таблицю:

Частина органу слуху

Зовнішнє вухо

Середнє вухо

Внутрішнє вухо

Слухові кісточки

Вушна раковина

Слуховий канал

Барабанна перетинка

Овальне віконце

Завитка

Півкружні канали

Переддвір’я

 

 

 

 

20.Яка будова ока? У чому зв’язок між будовою та функціями елементів будови?(малюнок, пояснення) 

 Узагальнення знань  з теми « Сенсорні системи»

Варіант 2

Виберіть одну правильну відповідь: ( 0,25б )

1. Світло сприймають :А) фоторецептори  Б) механорецептори  В) хеморецептори Г) терморецептори Д) рецептори болю

2. У людини зір :

   А) монокулярний  Б) бінокулярний

 

3. Звукові хвилі сприймають:

А) фоторецептори  Б) механорецептори  В) хеморецептори  Г) терморецептори Д) рецептори болю

 

 4. Смак та запах сприймають:

А) фоторецептори  Б) механорецептори  В) хеморецептори   Г) терморецептори Д) рецептори болю

 

 5. Смакова сенсорна система складається з :

    А) рецептори – нерв – скронева ділянка кори великого мозку

    Б)  сосочки язика – нерв – скронева ділянка кори великого  мозку

    В) рецептори - нерв – потилична ділянка кори великого мозку

 

6. У людини  чуттів :

   А) 5   Б) 6   В) 7  Г) 3

 

7. Кислий смак краще сприймається на :

  А) кінчику язика     Б) з боків язика    В) по краях язика

 

«так » чи «ні»   : 8. Барабанна перетинка сприймає звукові коливання.___

9. Вестибулярний апарат забезпечує слух.____

10.  Сліпа пляма сприймає світло.____

 

 Виберіть одну чи декілька правильні відповіді:

11.Механорецептори шкіри сприймають:

А) дотик  Б) біль   В) світло Г) смак

 

12. До слухових кісточок належать:

А) молоточок  Б) коваделко  В) стремінце  Г) шуруп Д )  гвинт

 

13. Спереду білкова оболонка переходе у : (0,5б )

А) рогівку   Б) сітківку  В) райдужку

 

14. У скроневій ділянці кори великого мозку розташовані центральні ділянки таких сенсорних систем:

А) смакової  Б) рівноваги  В) нюхової  Г) зору  Д) слуху

 

15. Координацію руху забезпечують:

А) вестибулярний апарат  Б) довгастий мозок  В) мозочок  Г) ділянка кори великого мозку вздовж центральної борозни

 

 16. Зазначте правильну послідовність будови слухового аналізатора:

А) зовнішнє вухо  -  середнє вухо  - внутрішнє вухо

Б) механорецептори завитки – нерв – скронева ділянка кори великого мозку

В) механорецептори – євстахієва труба – скронева ділянка кори великого мозку

 

 17. Середнє вухо – це орган:

  А) смаку  Б) слуху  В) рівноваги  Г) дотику

 

18. Перетворення світлової енергії у нервову це функція:

Картинки по запросу схематична будова вуха   А) сітківки  Б) рогівки  В) райдужки   Г) кришталика  Д) війчастих м’язів

 

19.Нюхові рецептори :

 А) механорецептори  Б) хеморецептори  В) фоторецептори Г) дотикові

 

20.Позначки розшифруйте та схарактеризуйте будову та функції цього органу: 

 

 

docx
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку