Відкритий урок з інтегрованого курсу "Я досліджую світ"

Про матеріал
Інтегрований урок з курсу "Я досліджую світ" проведений у рамках співпраці з школи і дитячого садочка.
Перегляд файлу

Відкритий інтегрований урок (співпраця з ДНЗ)

Тема тижня:_Зимові свята в Україні

Тема (уроку): Форма слова і споріднені слова. Т. Коломієць «Снігова казка». Створення казки в групах.

Мета уроку: Узагальнити і закріпити знання з теми форми слова і споріднені слова. Удосконалювати вміння визначати і добирати споріднені слова, виділяти корінь. Формувати увагу до лексичного значення слова. Розвивати зв’язне мовлення. Виховувати вміння працювати в групах.

Предмети, які інтегруються: українська мова, читання

Обладнання: мультимедійна дошка, ЛЕГО

Структура уроку

І. Повідомлення теми, цілей та завдань уроку.

Прихід зими-дівчинки,відгадування загадок, привітання гостей.

ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань учнів.

Робота з ЛЕГО-цеглинками (презентація на мультимедійній дошці):

  1. Які асоціації викликає у вас зима, виберіть цеглинку певного кольору і поясніть.
  2. Склади цеглинки у два стопчики Хто? Що?
  3. Знайди слово-цеглинку, яка відповідає звуковій схемі.
  4. Добери до поданих слів слова з протилежним значенням.
  5. Закінчити речення.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльностї учнів.

Загадка. Зірка сніжно біла на рукав мені злетіла

                 Поки ніс її сюди, стала краплею води. (Сніжинка)

Танок сніжинок.

  •          Чим відрізняються форма слова і споріднені слова.

Гра з ЛЕГО-цеглинками «синя-помаранчева» форма слова і споріднені слова.

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

V. Закріплення та узагальнення знань учнів.

Робота з підручником.

  •          Чи правильно діти записали споріднені слова?

Опрацювання вірша Т. Коломієць «Снігова казка»

  1. Читання вірша вчителем. Обговорення.
  2. Читання вірша учнями. Знаходження рими.
  3. Знаходження у вірші споріднених слів до слів «казка», «сніг».

VІ.  Руханка

VІІ. Робота в групах.

  1. Повторення правил роботи в групах.
  2. Вигадати історію, яка трапилася зі сніговими тваринами з допомогою LEGO DUPLO.
  3. Презентація учнями роботи в групі.

VІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

  •          Що сподобалося на уроці?
  •          Чи важко було виконувати завдання? ( враження від уроку з допомогою ЛЕГО- цеглинок)

 

docx
Додав(-ла)
Гладич Наталія
Додано
12 березня
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку