«Використання LEGO-технологій та інших видів конструкторів в ігровій діяльності дітей з ООП».

Про матеріал
Дана презентація покликана ознайомити педагогів з можливостями та перевагами використання конструктора в іграх для розвитку дітей з ООП; показати, як конструктор може допомогти в розвитку навичок та соціалізації дітей з ООП; поділитися вже існуючими конкретними методиками використання конструкторів у навчальному процесі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема.«Використання LEGO-технологій та інших видів конструкторів в ігровій діяльності дітей з ООП».

Номер слайду 2

Мета. Ознайомити батьків та педагогів з можливостями та перевагами використання конструктора в іграх для розвитку дітей з ООП. Показати, як конструктор може допомогти в розвитку навичок та соціалізації дітей з ООП. Поділитися вже існуючими конкретними методиками використання конструкторів у навчальному процесі. Надати практичні рекомендації.

Номер слайду 3

Вступ. Сучасні освітні методики зосереджуються на розвитку інтерактивних навичок і створенні інклюзивного середовища. Конструктори, такі як LEGO та інші подібні набори, стали потужним інструментом у навчанні дітей із особливими потребами. Використання конструкторів сприяє розвитку дрібної моторики, уваги, соціальних навичок та креативності.

Номер слайду 4

Роль конструктора у розвитку дітей Використання конструктора у грі сприяє розвитку дрібної моторики, координації рухів, уважності, творчого мислення, а також соціальних навичок (спільна гра, обмін елементами). Ці навички є важливими для дітей з особливими освітніми потребами, оскільки вони часто мають труднощі в цих сферах. Конструктор- це універсальний інструмент для розвитку дітей з ООП, який допомагає не тільки розвивати когнітивні та моторні навички, але й підвищувати самооцінку, сприяти соціалізації та загальному благополуччю дитини.

Номер слайду 5

Особливості вибору конструктора для дітей з особливими потребами. Великий розмір деталей: для дітей з обмеженою моторикою краще обирати конструктори з великими елементами, які зручно тримати. Яскраві кольори: це привертає увагу та може стимулювати зацікавленість дитини. Гнучкість і безпечність матеріалів: конструктор повинен бути безпечним і зручним для використання. Простота та зрозумілість: важливо, щоб набір був легким для розуміння, без зайвої складності.

Номер слайду 6

Корисні навички, які розвиває конструктор. Дрібна моторика: маніпуляції з маленькими деталями конструктора сприяють зміцненню м’язів пальців, що допомагає підготувати руку до письма. Концентрація уваги: завдяки потребі зосередитись на складанні конструктора, діти навчаються бути уважними до деталей. Креативне мислення: конструктор дозволяє дитині створювати нові форми, поєднувати різні елементи, розвиваючи уяву та креативність. Вміння планувати: дитина вчиться планувати свої дії для досягнення цілей (наприклад, створити будиночок чи машинку). Соціальні навички: гра з конструктором у групі сприяє взаємодії з однолітками, обміну досвідом та навчання співпраці.

Номер слайду 7

Рекомендації для занять з конструктором. Супроводжуйте дитину під час гри: Допомагайте, направляйте, показуйте приклад, але не робіть за дитину. Стимулюйте власну ініціативу: Заохочуйте дитину придумувати нові форми, будувати власні конструкції. Підтримуйте та хваліть: Підтримка під час гри допоможе дитині відчути успіх і прагнути до нових звершень.Ігри на взаємодію: Грайте з дитиною або організуйте спільні ігри з іншими дітьми. Це допомагає дитині розвивати комунікативні навички. Дозування часу: Контролюйте тривалість гри, щоб уникнути перенапруги дитини.

Номер слайду 8

Приклади конструкторів для дітей з особливими освітніми потребами LEGO Duplo: великі деталі, безпечні для маленьких дітей. Конструктори для дітей з аутизмом: спеціальні набори, які допомагають розвивати соціальні навички. Конструктори для дітей з порушеннями зору: конструктори з різними текстурами, кольорами і формами.

Номер слайду 9

Чому конструктори такі ефективні?Наочність: конструктори дозволяють створювати тривимірні моделі, що робить навчання більш наочним і запам'ятовується. Мотивація: гра з конструктором – це цікаво і захоплююче, що підвищує мотивацію дітей до навчання. Індивідуальний підхід: складність конструктора можна адаптувати до рівня розвитку кожної дитини. Розвиток різних сфер: конструктори стимулюють розвиток мови, математичних уявлень, соціальних навичок.

Номер слайду 10

Приклади завдань з використанням конструктора. Побудова за зразком: покажіть дитині зразок (малюнок або фото) і попросіть побудувати аналогічний об’єкт. Гра на повторення кольорів або форм: попросіть дитину знайти і зібрати деталі однакового кольору або форми.Ігри на теми: наприклад, побудуйте будинок для іграшки або транспортний засіб.

Номер слайду 11

Важливо пам'ятати про таке! Індивідуальний підхід: кожна дитина унікальна, тому методики використання конструкторів необхідно адаптувати до її особливостей. Позитивна мотивація: створюйте атмосферу довіри і підтримки, заохочуйте успіхи дитини. Регулярність занять: систематичні заняття з конструкторами дають найкращі результати. Використання конструкторів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами – це ефективний і цікавий спосіб розвитку їхніх різнобічних здібностей.

Номер слайду 12

Висновок. Конструктор – це не просто іграшка, а інструмент розвитку, який допомагає дитині з особливими потребами покращити різні навички. Регулярні заняття з конструктором у супроводі дорослих сприяють розвитку самостійності, самовираження та впевненості у своїх силах. Побажання: Пам'ятайте, що ваша підтримка і похвала є найкращою мотивацією для дитини!

pptx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Презентації
Інкл
Додано
9 грудня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку