Вивчаємо кольори з цеглинками LEGO

Про матеріал
Цей конспект заняття показує, що конструктор - це не просто іграшка, а й інструмент розвитку, який допомагає дитині з особливими потребами краще засвоїти основні кольори, граючись.
Перегляд файлу

 Інтегроване заняття з пізнавального розвитку з елементами аплікації

ТЕМА. Вивчаємо кольори з цеглинками LEGO

МЕТА.

Навчальна: закріпити знання дитини про 4 основні кольори (жовтий, червоний, синій, зелений), вчити розпізнавати їх, вдосконалювати навички сортування кольорів.

Розвиваюча:

Розвивати зорову пам’ять, увагу, спостережливість, навички групування та порівняння кольорів, формувати уяву та творчі здібності.

Корекційна:

Розвивати дрібну моторику та координацію рухів, вправляти дитину з порушенням зорового сприйняття у розрізненні кольорів.

Виховна:

Виховувати естетичний смак і цікавість до навколишнього світу, акуратність та охайність під час роботи з клеєм.

  МАТЕРІАЛИ.

 Різні види конструктору 4 кольорів, заготовки для аплікації, клей.

ХІД ЗАНЯТТЯ.

І, Вступна частина.

  1. Привітання.

Психогімнастика «Подаруй посмішку».

  1. Коротка бесіда.

- Наталочко, давай ми з тобою пригадаємо назви 4 основних кольорів.

Вихователь піднімає цеглинку одного кольору і називає його (жовтий, червоний, синій, зелений).

ІІ, Основна частина.

  1. Повідомлення теми і мети заняття.
  •          Сьогодні на занятті ми з тобою будемо гратися конструктором, клеїти м’ячик і виконувати багато цікавих завдань для того, щоб краще запам’ятати ось ці кольори. Які кольори ? (жовтий, червоний, синій, зелений).
  •          Ти готова? Сьогодні буде весело! Отже, розпочнемо!
  1. Дидактична гра «Підбери пару».

Вихователь пропонує дитині вибрати зі столу таку ж цеглинку, яку він додає, називаючи при цьому кожен колір.

  1. Дидактична гра «Посортуй».

Вихователь пропонує дитині розкласти цеглинки у контейнери відповідного кольору.

  1. Дидактична гра «Знайди колір».

Вихователь викладає перед дитиною по кілька LEGO-цеглинок 4 кольорів. Тоді пропонує дитині  вибрати цеглинки певного кольору.

Наприклад: "Знайди усі червоні цеглинки та покладіть їх перед собою".

  1. Фізкультхвилинка.

Рухлива гра "Кольорові острови":

 Вихователь розкладає LEGO-цеглинки на підлозі в різних частинах кімнати, розподіливши за кольорами. Тоді називає колір і просить дитину стати на "острів" з цеглинками відповідного кольору.

  1. Аплікація.
  •          показ зразка;
  •          пояснення вихователя;

Наталочко, зверни увагу на те, що смужки кольорового паперу у м’ячику викладені у певному порядку. Тому, щоб тобі допомогти, я буду показувати цеглинку, а ти накладати смужку такого ж кольору.

  •          демонстрація роботи;
  •          робота дитини.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Заключна бесіда.

Наталочко, що тобі сьогодні найбільше сподобалося на занятті?

А що запам’яталося?

  1. Дидактична гра «Пригадай колір».

Вихователь називає 4 основні кольори і показує як кожен із них виглядає за допомогою LEGO-цеглинок.

  1. Прощання.

 

 

docx
Додано
10 грудня
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку