Інтегроване заняття з пізнавального розвитку з елементами аплікації
ТЕМА. Вивчаємо кольори з цеглинками LEGO
МЕТА.
Навчальна: закріпити знання дитини про 4 основні кольори (жовтий, червоний, синій, зелений), вчити розпізнавати їх, вдосконалювати навички сортування кольорів.
Розвиваюча:
Розвивати зорову пам’ять, увагу, спостережливість, навички групування та порівняння кольорів, формувати уяву та творчі здібності.
Корекційна:
Розвивати дрібну моторику та координацію рухів, вправляти дитину з порушенням зорового сприйняття у розрізненні кольорів.
Виховна:
Виховувати естетичний смак і цікавість до навколишнього світу, акуратність та охайність під час роботи з клеєм.
МАТЕРІАЛИ.
Різні види конструктору 4 кольорів, заготовки для аплікації, клей.
ХІД ЗАНЯТТЯ.
І, Вступна частина.
Психогімнастика «Подаруй посмішку».
- Наталочко, давай ми з тобою пригадаємо назви 4 основних кольорів.
Вихователь піднімає цеглинку одного кольору і називає його (жовтий, червоний, синій, зелений).
ІІ, Основна частина.
Вихователь пропонує дитині вибрати зі столу таку ж цеглинку, яку він додає, називаючи при цьому кожен колір.
Вихователь пропонує дитині розкласти цеглинки у контейнери відповідного кольору.
Вихователь викладає перед дитиною по кілька LEGO-цеглинок 4 кольорів. Тоді пропонує дитині вибрати цеглинки певного кольору.
Наприклад: "Знайди усі червоні цеглинки та покладіть їх перед собою".
Рухлива гра "Кольорові острови":
Вихователь розкладає LEGO-цеглинки на підлозі в різних частинах кімнати, розподіливши за кольорами. Тоді називає колір і просить дитину стати на "острів" з цеглинками відповідного кольору.
Наталочко, зверни увагу на те, що смужки кольорового паперу у м’ячику викладені у певному порядку. Тому, щоб тобі допомогти, я буду показувати цеглинку, а ти накладати смужку такого ж кольору.
ІІІ. Заключна частина.
Наталочко, що тобі сьогодні найбільше сподобалося на занятті?
А що запам’яталося?
Вихователь називає 4 основні кольори і показує як кожен із них виглядає за допомогою LEGO-цеглинок.