конспект інтегрованого заняття,ознайомлення з худ.творами за допомогою прийомів ейдетики.для І мол.групи
Вихователь: -Діти погляньте до нашої групи прийшли гості.Давайте привітаймося з ними скажімо доброго ранку, доброго дня!
Діти вітаються з гостями:Доброго ранку,доброго дня!
Вихователь: -А я дітки,запрошую, вас піти на гостини до бабусі Казкарки
-Топ-топ ніжки
Прямо по доріжці
До бабусі підемо
Казочки й потішки знайдемо.
Вихователь:-Ось і наша бабуся Казкарка вже нас виглядала (з дідусем) ,давайте теж привітаймося до неї.
Діти вітаються з Бабусею Казкаркою.
Вихователь: - Наша бабуся дуже любить гратися з дітками і вона вам пропонує теж пограти з нею.У неї є кубики,але вони не прості,а чарівні:на них є малюночки, і ви повинні уважно роздивитися їх і сказати, яка потішка захована у цьому малюнку.-А ти бабусю присядь,відпочинь,а ми твої кубики розчаклуємо…
Д/в «Впізнай потішку»
Вихователь:-Молодці дітки розчаклували бабусені кубики,то давайте розповімо потішки,а щоб ми не заплуталися нам допомагатиме ось така таблиця,роздивіться її уважно і скажіть впізнали потішечку?
Д/в «Розкажи потішку»(за допомогою мнемотаблиці)
-Хто нам хоче її розказати?
-А тепер давайте усі разом розповімо.
Вихователь:-Молодці так гарно розказали потішку,що хочеться і ще одну заслухати.
(за допомогою мнемотаблиці діти розповідають потішку разом)
Вихователь:-Ой лишенько,я й забула,мені бабуся говорила.що коли вона поверталася з курятника то підслизнулася і всі яєчка погубила,я сказала що ми неодмінно допоможемо їй позбирати яєчка,правда ж дітки?Адже стареньким треба допомагати.
Малорухлива гра «Збери яєчка до кошика»
Вихователь:ой,які ж молодці всі яєчка зібрали,давайте віддамо їх бабусі,нехай нам періжечків напече.
Вихователь:-Дітки,а бабуся питиється ви казочки любите?
Діти:любимо!
Вихователь:і наша бабуся любить і знає багато казочок,адже не дарма її звуть Казкаркою.Вона приготовила для вас гру,яка називається «Відгадай казку за загадкою» .Зараз я зачитаю вам загадки,а ви повинні відгадати,про яку казку йдеться.
Д/г «Відгадай казку за загадкою»
1.На городі виростала 2.На сметані замісили
Сили набирала На вікні охолодили
Непомітно,дуже швидко Круглий бік
Великою стала Скок-скок
Став тут дід усіх гукати Покотився…
Та красунюрвати (Колобок)
А цю казку діти ви
Встигли відгадати?
(Ріпка) 3.Маленьке,сіреньке
Біди наробило
Щось біле,кругленьке
Хвостиком розбило
Сумує бабуся ,а дід утирає сльозу
А курочка їм кудкудаче:
«Я вам інше знесу»!
(Ріпка)
Вихователь:Молодці,які ж ви розумнички,а давайте розповімо казку Курочка Ряба,а допомагатиме нам таблиця
Д/в «Розкажи казку»(мнемотаблиця)
Вихователь:-То скажіть дітки:
-Хто жив у бабусі й дідуся?
-Що знесла курочка?
-Як курочка кудаче?
-А як плаче дід та баба?
-А як мишка піщить?
Вихователь:-А тепер дітки я вас запрошую трішки порацювати,давайте підемо до нашої «Творчої майстерні» і виготовимо гніздечка для бабусиних курочок.
-Подивіться у мене є одне готове,виготовимо ми їх за допомогою ось такої заготовки і прищепок.Беремо наше гніздечко і по колу кріпимо прищепки,а я додам соломи трішки ,щоб курочкам м’якіше було.
Продуктивна діяльність дітей.
Вихователь:-Ось,молодці,гарно попрацювали,які гніздечка виготовили,віддамо їх бабусі,хай потішить своїх курочок.
-Бабуся дуже вам вдячна за майстерність,і хоче віддячити ось цими смаколиками.
-А нам час вже повертатися додому,скажімо усім до побачення!
Тема: «На гостини,до бабусі Казкарки»
(ознайомлення з художніми творами з використанням прийомів ейдетики)
Програмовий зміст:продовжувати ознайомлювати дітей із малими фолькльорними жанрами:казками й потішками;
Вчити відтворювати зміст казки й потішки з використанням прийомів ейдетики (мнемокуб,мнемотаблиці),відгадувати загадки, відповідати на питання за змістом казки;
Активізувати у мовленні дітей дієслова минулого часу (били,знесла,не розбив,розбила.зачепила),та майбутнього (знесу);
Звуконаслідування: «Пі-пі-пі», «Ко-ко-ко» спонукати емоційно відгукуватись.
Розвивати виразність мовлення,сприяти активному проговоренню слів потішки та сюжету казки,дрібну моторику рук,створювати найпростіші композиції;
Виховувати інтерес до усної народної творчості,а також виробів створених власноруч.
Заняття на тему:
«На гостини до бабусі Казкарки»
(конспект)
Підготувала:
вихователь
Імол.групи
«Сонечко»
Габур Ю.О.
2019р.