Ознайомлення з художніми творами за допомогою прийомів ейдетики

Про матеріал

конспект інтегрованого заняття,ознайомлення з худ.творами за допомогою прийомів ейдетики.для І мол.групи

Перегляд файлу

Вихователь: іти погляньте до нашої групи прийшли гості.Давайте привітаймося з ними скажімо доброго ранку, доброго дня!

Діти вітаються з гостями:Доброго ранку,доброго дня!

Вихователь: -А я дітки,запрошую, вас піти на гостини до бабусі Казкарки

-Топ-топ ніжки

Прямо по доріжці

До бабусі підемо

Казочки й потішки знайдемо.

Вихователь:-Ось і наша бабуся Казкарка вже нас виглядала (з дідусем) ,давайте теж привітаймося до неї.

Діти вітаються з Бабусею Казкаркою.

Вихователь: - Наша бабуся дуже любить гратися з дітками і вона вам пропонує теж пограти з нею.У неї є кубики,але вони не прості,а чарівні:на них  є малюночки, і ви повинні уважно роздивитися їх  і сказати, яка потішка  захована у цьому малюнку.-А ти бабусю присядь,відпочинь,а ми твої кубики розчаклуємо…

Д/в «Впізнай потішку»

Вихователь:-Молодці дітки розчаклували бабусені кубики,то давайте розповімо потішки,а щоб ми не заплуталися нам допомагатиме ось така таблиця,роздивіться її уважно і скажіть впізнали потішечку?

Д/в «Розкажи потішку»(за допомогою мнемотаблиці)

-Хто нам хоче її розказати?

-А тепер давайте усі разом розповімо.

Вихователь:-Молодці  так гарно розказали потішку,що хочеться і ще одну заслухати.

(за допомогою мнемотаблиці діти розповідають потішку разом)

Вихователь:-Ой лишенько,я й забула,мені бабуся говорила.що коли вона поверталася з курятника то підслизнулася і всі яєчка погубила,я сказала що ми неодмінно допоможемо їй позбирати яєчка,правда ж  дітки?Адже стареньким треба допомагати.

Малорухлива гра «Збери яєчка до кошика»

Вихователь:ой,які ж молодці всі яєчка зібрали,давайте віддамо їх бабусі,нехай нам періжечків напече.

 

Вихователь:-Дітки,а бабуся питиється ви казочки любите?

Діти:любимо!

Вихователь:і наша бабуся любить і знає багато казочок,адже не дарма її звуть Казкаркою.Вона приготовила для вас гру,яка називається «Відгадай казку за загадкою» .Зараз я зачитаю вам загадки,а ви повинні відгадати,про яку казку йдеться.

Д/г «Відгадай казку за загадкою»

1.На городі виростала                                   2.На сметані замісили                                      

Сили набирала                                                 На вікні охолодили                                                                                 

Непомітно,дуже швидко                                 Круглий бік

Великою стала                                                   Скок-скок  

Став тут дід усіх гукати                                   Покотився…

Та красунюрвати                                                             (Колобок)

А цю казку діти ви

Встигли відгадати?

                   (Ріпка)                      3.Маленьке,сіреньке

                                                       Біди наробило

                                                        Щось біле,кругленьке

                                                       Хвостиком розбило

                                                       Сумує бабуся ,а дід утирає сльозу

                                                        А курочка їм кудкудаче:

                                                        «Я вам інше знесу»!

                                                                              (Ріпка)

Вихователь:Молодці,які ж ви розумнички,а давайте розповімо казку Курочка Ряба,а допомагатиме нам таблиця

Д/в «Розкажи казку»(мнемотаблиця)

Вихователь:-То скажіть дітки:

-Хто жив у бабусі й дідуся?

-Що знесла курочка?

-Як курочка кудаче?

-А як плаче дід та баба?

-А як мишка піщить?

Вихователь:-А тепер дітки я вас запрошую трішки порацювати,давайте підемо до нашої «Творчої майстерні» і виготовимо гніздечка для бабусиних курочок.

-Подивіться у мене є одне готове,виготовимо ми їх за допомогою ось такої заготовки і прищепок.Беремо наше гніздечко і по колу кріпимо  прищепки,а я додам соломи трішки ,щоб курочкам м’якіше було.

Продуктивна діяльність дітей.

Вихователь:-Ось,молодці,гарно попрацювали,які гніздечка виготовили,віддамо їх бабусі,хай потішить своїх курочок.

-Бабуся дуже вам вдячна за майстерність,і хоче віддячити ось цими смаколиками.

-А нам час вже повертатися додому,скажімо усім до побачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «На гостини,до бабусі Казкарки»

(ознайомлення з художніми творами з використанням прийомів ейдетики)

Програмовий зміст:продовжувати ознайомлювати дітей із малими фолькльорними жанрами:казками й потішками;

Вчити відтворювати зміст казки  й потішки з використанням прийомів ейдетики (мнемокуб,мнемотаблиці),відгадувати загадки, відповідати на питання за змістом казки;

Активізувати у мовленні дітей дієслова минулого часу (били,знесла,не розбив,розбила.зачепила),та майбутнього (знесу);

Звуконаслідування: «Пі-пі-пі», «Ко-ко-ко» спонукати емоційно відгукуватись.

Розвивати виразність мовлення,сприяти активному проговоренню слів потішки та сюжету казки,дрібну моторику рук,створювати найпростіші композиції;

Виховувати інтерес до усної народної творчості,а також виробів створених власноруч.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття на тему:

«На гостини до бабусі Казкарки»

(конспект)

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                            Підготувала:

вихователь

 Імол.групи

«Сонечко»

Габур Ю.О.

 

 

2019р.

docx
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
679
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку