Захід до дня безпечного інтернету

Про матеріал
Розробка заходу до дня безпечного інтернету для учнів 8 класу. Інтернет. Що це? Останні роки це слово щільно увійшло в наше життя. Це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє тобі дізнаватись про світ цікавого, спілкуватись з людьми в різних кінцях світу не виходячи з власної кімнати, грати в цікаві ігри та ділитись з іншими своїми думками та захопленнями. Сучасна людина не уявляє собі життя без Інтернету.
Перегляд файлу

Вступ

Інтернет. Що це? Останні роки це слово щільно увійшло в наше життя. Це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє тобі дізнаватись про світ цікавого, спілкуватись з людьми в різних кінцях світу не виходячи з власної кімнати, грати в цікаві ігри та ділитись з іншими своїми думками та захопленнями. Сучасна людина не уявляє собі життя без  Інтернету.

Коли ми потрапляємо до Всесвітньої мережі, ми потрапляємо у світ, де нас оточують люди: хороші та погані, добрі та злі, розумні та не дуже; інформаційні потоки: корисні та шкідливі; новини, музика; фільми і ще багато різної інформації.  Ми свідомо здійснюємо пошук серед усього цього розмаїття. Інтернет є дуже широким джерелом інформації, іншими словами, інформаційним простором, у якому, як і в реальному житті, є позитивні та негативні сторони.

З дитинства ми  знайомимося з Правилами дорожнього руху, Правилами поводження з газом, Правилами з пожежної безпеки, і ми спокійно реагуємо на них і виконуємо, бо знаємо, що це життєво необхідно. На будь-якому підприємстві, дорослі знають і дотримуються правил, щоб працювати безпечно, щоб ніщо не загрожувало не тільки їх життю, але і моральній та духовній рівновазі.

А чи існують правила, яких ми маємо дотримуватись працюючи в Інтернеті? Що нам потрібно знати і чого дотримуватися, щоб залишитися здоровою людиною з усіх боків.

На сьогодні в Україні проблема безпеки дітей в Інтернеті постала особливо гостро. Аудиторія користувачів всесвітньої мережі дедалі розширюється, і її переважну частину становлять діти та підлітки, які не усвідомлюють повністю загроз, що можуть чекати у віртуальному просторі.

Саме тому сьогоднішнє наше заняття ми присвятимо темі «Безпечний Інтернет». Спробуємо дослідити  позитивні і негативні наслідки Інтернету, сформулювати та засвоїти правила безпечної роботи в Інтернеті.

 

2 . Чи знаєте ви який сьогодні день? Цей день пов’язаний з інформатикою.

У 2004 році, за ініціативою європейських громадський організацій “European SchoolNet” та “InSafe” запровадили День безпечного Інтернету, що відзначається кожен другий вівторок лютого. У різних країнах світу відбуваються заходи, що об’єднані гаслом “Разом до кращого Інтернету!”.

Цей день має на меті підвищити ознайомленість дітей та людей з безпечними шляхами використання Всесвітньої мережі та онлайн-простору. Публічні події у цей день спрямовані на популяризацію основних алгоритмів відповідальної взаємодії з Інтернетом, на привернення уваги до загроз протизаконного контенту та обговорення питань онлайн-етики.

3.  https://www.youtube.com/watch?v=Zk5teqBaLVI

4. А зараз ми з Вами послухаємо як відзначають цей день у різних країнах світу.

 

 

Картка 1

День безпечного інтернету в Естонії

Усього в дитячих садках, школах і молодіжних центрах по всій Естонії було організовано 270 заходів. Серед шкіл дуже популярним виявився Cyberpin Test – тестування для учнів 7 – 12 років з питань логіки, криптовалюти та ІТ-вирішення проблем.

Школи також організовували тематичні заняття й семінари для учнів, онлайнові та офлайнові вікторини, конкурси плакатів тощо.

Естонський центр безпечного інтернету розробив і опублікував відео з повідомленням „Дитина діє так, як це роблять батьки, а не так, як кажуть батьки“. Мета цього повідомлення – підкреслити батькам важливість бути для дитини зразком для наслідування, зокрема в онлайновому середовищі. Відео було поширене в соціальних мережах. Цю інформаційну кампанію просували й підтримували у Фейсбуці, зокрема її підтримав прем’єр-міністр Естонії Юрі Ратас.

День безпечного інтернету в Німеччині

У Німеччині відбулося понад 240 заходів, присвячених різноманітним темам безпеки в інтернеті. Klicksafe опублікував два нові матеріали на Ютубі – один із порадами для батьків, інший – з навчальним матеріалом і планами уроків для класу, щоб учителі мали інформацію для розмови з молоддю про вплив в інтернеті.

Klicksafe також опублікував результати нерепрезентативного онлайнового опитування, проведеного серед молоді віком 13 – 20 років, щоб дізнатися більше про їхні погляди на соціальні медіа і роль інфлюенсерів. Приблизно третина з опитаних вважають, що інфлюенсери (популярні влогери, зірки Інстаграму та ін.) формують їхні думки так само, як і вчителі. Менше 10 відсотків висловили бажання стати інфлюенсерами.

День безпечного інтернету в Ісландії

Нові рекомендації для батьків щодо цифрових пристроїв були надіслані всім батькам дітей в ісландських дитячих садках. Кількість шкіл, що брали участь у цій акції, становила 253, було охоплено близько 19 000 дітей та 8 000 батьків. В описі до рекомендацій для батьків зазначено, що дорослі відповідають за те, щоб діти ознайомлювалися з різними засобами масової інформації й можливостями онлайнового простору. Дорослі мають навчити дітей користуватися сучасними технологіями та всіма наявними цікавими нововведеннями. Це, у свою чергу, може допомогти дітям обрати здоровий напрямок і підтримати їх у різні способи. Рекомендації містять кілька порад і списків для перевірки, щоб допомогти батькам розпочати ознайомлення дитини з цифровими пристроями та інформацією про те, на що слід звернути особливу увагу.

 

День безпечного інтернету в США

 Організації  ConnectSafely зібрала представників і представниць студентства, освітянської та політичної спільнот, експертного середовища з питань безпеки інтернету й технологічної галузі, молодіжних лідерів і лідерок на спеціальний захід „Бачення 2020: Озираючись назад і дивлячись уперед“.

„Наш центр, музей історії комп’ютерів, нагадує нам, що ми є частиною багатовікового континууму в еволюції технологій і це впливає на наш вид і нашу планету. Знання нашої історії є важливим, але ми тут, щоб планувати своє майбутнє, коли стикаємося з викликами цього нового десятиліття“.

У панельних дискусіях, зокрема, узяли участь представники та представниці компаній «Гугл», «ТікТок»,

«Фейсбук» та «Інстраграм».

Усі учасники й учасниці представили власне бачення щодо безпеки в інтернеті та можливостей сучасних технологій для самовираження розвитку, отримання допомоги й розвитку власного здоров’я.

 

 

День безпечного інтернету в Україні

 

Центр кращого інтернету сфокусувався на підтримці заходів на локальному рівні в усіх областях України. До Дня безпечного інтернету в 2024 році офіційно долучились понад 1700 закладів освіти, бібліотек, молодіжних центрів, громадських організацій, органів влади, медіа- та бізнесових організацій в усіх областях України.

Представники та представниці освітянської спільноти й молодіжної сфери, системи бібліотек в Україні оцінили українські версії посібників для підлітків і вчителів „Інтернет, який ми хочемо“, як сучасні й відповідні інструменти для розвитку цифрових компетентностей дітей і молоді. Робочий зошит для підлітків містить 18 завдань, які допомагають їм перевірити свої навички, дізнатися більше про права в онлайн-світі.

 

 

 

5. Хочу запропонувати Вам заповнити анкету на тему

https://www.osce.org/files/f/documents/0/f/483533.pdf

вибрати анкету

6. А зараз ми з вами пройдемо онлайн вправу “Ризики за комп’ютером ”

https://wordwall.net/play/36532/044/263

7. Виконаємо з вами впрву в якій треба буде вписати Чим корисний для нас інтернет

 

Давайте на дошці на промінчиках  сонечка разом напишемо слова (або фрази), які

спадають Вам на думку, коли ви чуєте слово «Інтернет» та чим він корисний для нас. За кожен «новий промінчик» ви маєте змогу отримати  фішку. (Записати можна стільки думок, скільки дозволить час, або  запропонувати дітям висловлювати їх доти, доки вони не будуть

вичерпані. На цьому етапі не слід розмірковувати над тим, чому саме на думку спало те чи інше слово. Якщо слово прийшло у мозок, значить, суб'єктивно воно якось пов'язане з темою)

8. Вікторини

Ребуси

Розпізнати  онлайн-загрозу . знайти зображення і відповідь до нього

Правильно-неправильно

https://wordwall.net/uk/resource/36736573/%d0%b2%d0%b8%d1%85%d0%be%d0%b2%d0%bd%d0%b0-%d0%b3%d0%be%d0%b4%d0%b8%d0%bd%d0%b0/%d1%8f-%d0%b2-%d1%96%d0%bd%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%bd%d0%b5%d1%82%d1%96

 

 

зробити заптитання

вікторина

Вчитель: Соціальна мережа – це мережа людей, які зустрічаються в Інтернеті для спілкування, розміщуючи інформацію та зображення, залишаючи коментарі чи надсилаючи повідомлення.

Кожна з соціальних мереж має свій відомий логотип! Пропонуємо

командам по черзі відкрити папку за якою приховано логотип та вказати назву

соціальної мережі, які він належить.

 

ІНСТАГРАМ. Ця соціальна мережа дозволяє ділитися з користувачами

своїми фотографіями та відео, а також обробляти їх за допомогою різних

ефектів і фільтрів.

 

Telegram - це захищений месенджер, іншими словами,

встановивши програму Telegram, ви можете захистити свої діалоги від

перегляду іншими людьми. Встановивши Telegram, ви зможете відправляти не

тільки текстові повідомлення, а ще й фото, відео та будь-які інші файли.

Viber (вайбер, вібер, вібра) — це мобільний додаток, що дозволяє дзвонити і відправляти текстові повідомлення іншим користувачам цьогомесенджера безкоштовно. Користуватися ним можна через wifi або

мобільний інтернет

 

ТікТок (TikTok) – це мультимедійна платформа для створення та

онлайн- обміну аматорськими відеокліпами.

 

YouTube (укр. Ютуб; від англ. you «ти, ви» + tube «труба» =

«телик» (жарг. «телевізор») — популярний відеохостинг, що надає

послуги розміщення відеоматеріалів.

Facebook — найбільша соцмережа, що почала працювати 4 лютого

2004 року як мережа для студентів деяких американських університетів.

 

 

 

Запитання:

1. Це зображення, можна назвати, «обличчям користувача у віртуальному

світі»

Відповідь: Аватарка

2. Це сторінка в Інтернеті, що містить будь-яку інформацію.

Відповідь: Сайт

3. Зображення, що використовується для передачі емоцій користувача під

час спілкування в Інтернеті.

Відповідь: Смайлик (емодзі)

4. Особа, яка зламує інформаційну мережу чи систему організації або використовує її, не маючи на це дозволу.

Відповідь: Хакер (взломщик)

5. Автор соціальної сторінки – блогу.

Відповідь: блогер

6. Зловмисна програма, яка розповсюджується шляхом копіювання себе в

інші програми

Відповідь: Вірус

 

docx
Додав(-ла)
срібна зоряна
Додано
19 березня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку