ЗАНЯТТЯ З МАТЕМАТИКИ ТЕМА: «ШЛЯХАМИ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ» (ПІДСУМКОВЕ)

Про матеріал
МЕТА: узагальнити і закріпити вивчений матеріал: уявлення дітей про числа і цифри, про порядкову і кількісну лічбу, величину й параметри предметів, навички часової орієнтації (ранок, день, вечір, ніч), розрізняти вивчені геометричні фігури; сприяти розвитку сенсорних відчуттів; підтримувати цікавість до математики; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати уважність. МАТЕРІАЛ: картки з цифрами, іграшки, кубики, кольорові картонні смужки різної ширини, геометричні фігури, матеріал для аплікації, кольорові олівці, мотузки, картонні зайчики різного розміру, морквинки, зірочки з крапками, зображення вікна з цифрами.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

             ЗАНЯТТЯ

 З

      МАТЕМАТИКИ

     ТЕМА: «ШЛЯХАМИ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ»

 (ПІДСУМКОВЕ)


МЕТА: узагальнити і закріпити вивчений матеріал: уявлення дітей про числа і цифри, про порядкову і кількісну лічбу, величину й параметри предметів, навички часової орієнтації (ранок, день, вечір, ніч), розрізняти вивчені геометричні фігури; сприяти розвитку сенсорних відчуттів; підтримувати цікавість до математики; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати уважність.

МАТЕРІАЛ: картки з цифрами, іграшки, кубики, кольорові картонні смужки різної ширини, геометричні фігури, матеріал для аплікації, кольорові олівці, мотузки, картонні зайчики різного розміру, морквинки, зірочки з крапками, зображення вікна з цифрами.

Хід заняття

  •          Добрий день, діти! Сьогодні у нас буде заняття дуже цікаве і незвичайне! Ми пригадаємо і повторимо все, що вивчили до цього часу.

 Пригадати мають діти, до п’яти як слід лічити,

 Які числа вони знають, цифри, що їх позначають,

 Що велике та маленьке, що широке та вузеньке,

 Що є круг, квадрат, трикутник,

 З чого складена доба -

 Все це знає дітвора!

  •          А пригадати усі ці знання ми зможемо, пройшовши математичними шляхами разом з улюбленими звірятами.

 Звірята сидять на стільцях.

  •          Давайте порахуємо усіх звірят (діти рахують, застосовуючи спочатку кількісну, а потім порядкову лічбу)
  • Скільки їх усього? Знайдіть і покажіть картку з цифрою, що позначає число…..
  • Хто із звіряток сидить перший? Яку цифру ми дамо йому?(1) Другий? Третій?.....
  •          У кожного з них є завдання для вас. Перше завдання ми виконаємо від кого? Від Мудрої Сови.

 Завдання 1

                                Гра «Почув число – поклади цифру»

Читаю віршик, діти слухають і на кожне назване слово – числівник, кладуть перед собою картку з відповідною цифрою (від 1 до 5)

 Одна живе в гаю сова, у неї круглих ока два.

 Вночі три рази вилітала, чотири мишки вполювала,

 Спішить тепер до совенят,

 Їх у гніздечку рівно п’ять.

  •          Назвіть цифри, які ви поклали перед собою.

    Завдання 2

                       «Будиночок Сови»

  •          Тепер Мудра Сова хоче, щоб ви намалювали її будиночок. А допоможуть вам цифри. З’єднайте їх по порядку – і побачимо, де мешкає Сова (робота на аркушах паперу)
  •               Погляньте на наших звіряток уважно. Чи однакові вони за величиною? Хто більший: лисичка чи білочка?... Хто найвищий? Хто найнижчий? Розставте звіряток за зростом так, щоб іграшки стояли в порядку від найменшого до найбільшого.

            Завдання 3

            «Кому яка стежка?»

Діти отримують п’ять смужок однакової довжини, але різної ширини та з картону різних кольорів. Це доріжки для звірят, якими вони мають дістатися додому.

  • Чи вистачить для звіряток доріжок? А зайвих не залишиться? Чому?
  • Чи можна сказати, що ці доріжки однакові? За чим однакові вони?
  • Чим відрізняються вони між собою? (кольором та шириною)
  • Знайдіть серед них найвужчу стежку. Якого вона кольору? Хто піде нею додому? (найменше звірятко)
  • Знайдіть найширшу стежку. Якого вона кольору? Хто піде нею додому? (найбільше звірятко)

Завдання 4

           «Хто швидше?»

  •          Діти, а що люблять їсти зайчики? (моркву). Зараз ми влаштуємо веселі перегони зайців і побачимо, кому першому дістанеться морквинка. Який зайчик швидкий, а який повільний?

(кожен гравець отримує подвійний картонний силует зайця та морквини, з’єднані між собою мотузкою. Діти стають з одного боку стола, тримаючи в руках прив’язану морквину, а з протилежного боку стола – прив’язані різного розміру зайці. За командою діти починають намотувати мотузку на морквини, підтягуючи зайців до себе).

           Завдання 5

 «Впізнай фігуру і зафарбуй»

  •          Послухайте загадки про геометричні фігури та покажіть їх.

1  Я без сторін і без кутів,                             2  Його звичайно, знаєш ти,

    Як звуся пригадай                                            Чотири в нього є кути

    І на малюнках дітлахів А ще чотири сторони -

   У сонечку впізнай(круг) Всі однієї сторони (квадрат)

 3   Хоч крути, а хоч верти -

      Має тільки три кути (трикутник)

  •          Погляньте на свої аркуші. Знайдіть і зафарбуйте червоним олівцем трикутники, синім – квадрати, зеленим – кружечки.

  Завдання 6

   «Коли нам це потрібно»

Роздаю дітям аркуші із зображенням предметів та кольорові олівці.

  • Які предмети зображені на ньому?
  •    Якими з них ви користуєтесь уранці, удень, увечері, уночі?
  •    Зафарбуйте кружечки біля предметів відповідним кольором: уранці – жовтим, удень – червоним,  увечері – синім, а вночі – чорним.

        Завдання 7

         «Наклей зірочки»

Діти отримують малюнок, що зображує віконну шибку, та вирізані з кольорового паперу зірочки (5шт). на тлі вікна написані цифри від 1 до 5. На зірках намальовані крапки від 1 до 5. Треба наклеїти на місце із цифрою зірочку із відповідною кількістю крапочок.

  •          Ось і закінчилась наша подорож шляхами математичних знань. Чи сподобалось вам? Нашим гостям, веселим звірятам, теж сподобалось, але їм час додому повертатися. Давайте подякуємо їм та запросимо їх завітати до нас іще.
docx
Додано
18 березня
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку