Застосування ігрових технологій на уроках у НУШ

Про матеріал
Ігрові технології є однією з унікальних форм навчання, яка дозволяє зробити цікавими й захоплюючими не тільки роботу учнів на творчо - пошукованому рівні, але й буденні кроки з вивчення предметів. Гру називають джерелом радості, королевою дитинства. Це самостійна діяльність, в якій діти вперше вступають у спілкування з ровесниками, їх об'єднує єдина мета, спільні зусилля її досягнення, спільні інтереси та переживання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Застосування ігрових технологій на уроках у НУШ

Номер слайду 2

«Гра - це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень, понять про навколишнє»В. О. Сухомлинський

Номер слайду 3

Перші роки навчання у школі – це особливий період, який називається адаптаційно - ігровим. Він створений для того, щоб діти плавно перейшли від безтурботного дитинства до систематичного навчання. Адаптація(діти звикають до нового середовища, розпорядку дня, вимог вчителя. Вони вчаться працювати в колективі, дотримуватися правил і бути відповідальними). Гра(навчання відбувається через гру, що робить його цікавим і захоплюючим для дітей. Ігри допомагають розвивати різні навички: спілкування, мислення, уяву, дрібну моторику).

Номер слайду 4

Функції гри в житті дитини:розвиваючівиховніпізнавальнасоціальнаемоційнатворчафізичнаморально-етичнатрудоваестетична

Номер слайду 5

Класифікація ігрових технологій

Номер слайду 6

Арт – терапія - піскова- казкотерапія - лялькотерапія - ігрова - ізотерапія - глинотерапія- музикотерапія - танцювальна- фототерапія

Номер слайду 7

Бриколаж – це творчий метод, який передбачає створення чогось нового з підручних матеріалів та інструментів. Характерні риси бриколажу:-використання підручних матеріалів(бриколаж передбачає використання будь-яких матеріалів, які є під рукою: від старих газет і журналів до гілочок та природних матеріалів);-нестандартні рішення(бриколаж – це відхід від стандартних шаблонів та пошук нових, оригінальних способів використання предметів);-творчий підхід(важливим елементом бриколажу є творчий підхід, який дозволяє перетворювати звичайні речі на незвичайні твори мистецтва);- індивідуальність(кожен виріб, створений методом бриколажу, є унікальним і відображає індивідуальність автора).

Номер слайду 8

Вебквест (інтернет -вікторина )- медіа квести - комп'ютерні ігри- квести на природі - командні квести

Номер слайду 9

Гейміфікація (процес впровадження елементів гри в навчальний процес,який спрямований на мотивацію учнів)- бали та очки(за виконання завдань учні отримують бали, які можна обмінювати на призи або переваги)- рівні та досягнення(з підвищенням рівня складності завдань учні отримують нові звання та нагороди)-лідерборди(створення списків лідерів за результатами виконання завдань, стимулює змагальний дух)-віртуальні світи(створення віртуальних світів, в яких учні можуть переміщатися та виконувати завдання)-рольові ігри(учні можуть брати на себе різні ролі, виконуючи відповідні завдання)

Номер слайду 10

Графічні диктанти. Розвиток дрібної моторики. Формування просторового мислення. Розвиток уваги та концентраціїПідвищення самооцінки. Підготовка до письма

Номер слайду 11

Дидактичні ігри - мотивація ;розвиток пізнавальних процесів;соціалізація ;підготовка до школи;розвиток комунікативних навичок; стимулювання творчого мислення . Види дидактичних ігор:- сенсорні ігри (спрямовані на розвиток органів чуття (зору, слуху, дотику));-логічні ігри(пазли, лабіринти, шашки);-мовні ігри(лото з картинками, ігри зі словами);-математичні ігри;-рольові ігри.

Номер слайду 12

Ділова навчальна граурок - «Еврика»прес -конференціяурок-змаганняурок-турнірурок-спектакльурок - «КВК»урок-аукціон

Номер слайду 13

Едьютейнмент(навчання+розвага)Приклади :-інтерактивні дошки;-мобільні додатки;-онлайн-платформи;-проєкти та презентації;-настільні ігри. Функції:-збільшення мотивації;-покращення запам'ятовування;-розвиток творчих навичок;-підвищення ефективності навчання

Номер слайду 14

Електронне навчання(Е-навчання)Переваги електронного навчання:інтерактивність;доступність ;індивідуалізація;різноманітність форм навчання;розвиток цифрових компетентностей

Номер слайду 15

Ерготерапія(комплексна допомога дітям з різними труднощами)Функції:-розвиток дрібної моторики;-покращення зорового сприйняття та координації;-посилення уваги та концентрації;-створення комфортного навчального середовища;-розвиток самообслуговування. Проблеми:-труднощі з письмом (нерозбірливий почерк);-погана постава під час сидіння за партою; -труднощі з організацією робочого простору ;-повільна швидкість виконання завдань ;-відволікання під час занять . Завдання ерготерапії:-розвиток дрібної моторики (пластилін, ліплення, конструктори);-вправи на координацію рухів (лабіринти, кидання м'яча);-тренування постави та сидіння;-організація робочого простору учня;-навчання навичкам самообслуговування.

Номер слайду 16

Лінгвістичні(мовні) ігрирозвиток мовлення Функції:підвищення мотиваціїпокращення запам'ятовуваннярозвиток творчого мисленнясприяння командній роботі

Номер слайду 17

Методика МонтессоріПринципи методики:-самостійна діяльність дитини;-підготовлене середовище;-чутливі періоди;-розвиток всіх сфер особистості;-вчитель як спостерігач і помічник.

Номер слайду 18

Дякую за увагу !

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
10 січня
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку