ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Про матеріал
Відомо, що діти від природи допитливі і сповнені бажання вчитися. Для того, щоб кожна дитина могла розвинути свої творчі можливості, необхідне розумне керівництво з боку вчителя. Тому найголовнішим завданням стає розвиток у дитини гнучкості мислення.
Перегляд файлу

ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

  1. Використовуючи цифри 1, 2, 3, 4, 5, знаки дій та дужки, напиіть вираз, значення якого дорівнюватиме 1.

(Відповідь: (1+23):4-5=1).

  1. На яке число треба поділити 87912, щоб отримати також п’ятизначне число, записане тими самими цифрами, але у зворотному порядку? (Відповідь:87912:4=21978).
  2. Використовуючи шість разів цифру 2, знаки дій та дужки, напишіть вираз, значення якого дорівнює 100.
  3. Миколка, Василько та Боря грали у шашки. Кожен з них зіграв лише по 3 партії. Скільки партій всього було зіграно?

(Відповідь: 3 партії).

  1. У коробці – сині, червоні та зелені олівці – всього 20 штук. Синіх олівців у 6 разів більше, ніж зелених. Червоних олівців менше, ніж синіх. Скільки червоних олівців у коробці?

(Відповідь: 6 червоних олівців).

  1. Пасажир таксі їхав у село. Дорогою він зустрів 5 вантажних та 3 легкові автомобілі. Скільки всього машин прямувало до села?

(Відповідь: 1 машина – таксі).

docx
Додав(-ла)
Соколова Яна
Додано
1 червня 2021
Переглядів
419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку