ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
-
Використовуючи цифри 1, 2, 3, 4, 5, знаки дій та дужки, напиіть вираз, значення якого дорівнюватиме 1.
(Відповідь: (1+23):4-5=1).
-
На яке число треба поділити 87912, щоб отримати також п’ятизначне число, записане тими самими цифрами, але у зворотному порядку? (Відповідь:87912:4=21978).
-
Використовуючи шість разів цифру 2, знаки дій та дужки, напишіть вираз, значення якого дорівнює 100.
-
Миколка, Василько та Боря грали у шашки. Кожен з них зіграв лише по 3 партії. Скільки партій всього було зіграно?
(Відповідь: 3 партії).
-
У коробці – сині, червоні та зелені олівці – всього 20 штук. Синіх олівців у 6 разів більше, ніж зелених. Червоних олівців менше, ніж синіх. Скільки червоних олівців у коробці?
(Відповідь: 6 червоних олівців).
-
Пасажир таксі їхав у село. Дорогою він зустрів 5 вантажних та 3 легкові автомобілі. Скільки всього машин прямувало до села?
(Відповідь: 1 машина – таксі).