Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: № 1 Прочитай текст вголос протягом 1 хвилини, порахуй слова і запиши кількість прочитаних слів.№ 2 Прочитай весь текст вголос.№ 3 Пройди тест. ЛЬОНОКРосла в саду дуже красива яблунька. Весною вона вкривалась рожевим цвітом, а влітку на її гілках наливалися червонобокі яблука.Але цієї весни яблунька ні листя, ні квітів не випустила. Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася, бідолашна.- Ось я її поправлю, - сказала Катруся. - Нехай вона не хилиться, а стоїть рівненько-рівненько.Дівчинка підійшла до яблуньки і почала вирівнювати. Але деревце замість того, щоб стояти прямо, зовсім вилізло із землі. Катруся від несподіванки аж скрикнула. Тато і мама теж злякались, бо такого в них ще не траплялося. Оглянули вони деревце і побачили, що всі корені в нього погризені, сліди на них, як ото від мишачих зубів.Але, як потім з’ясували, шкоди наробили не миші, а водяний щур, звірина така, схожа на пацюка. Тоді вони втрьох почали шукати нору того щура. Де тільки її не шукали, та так і не знайшли. Пожурилися за яблунькою, але що вдієш, жалем біді не зарадиш - це ж ясно. Довелося миритися з утратою.Невдовзі після того Катруся з татом ішли садком і раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика і за одну мить зник під колодками, що лежали вздовж стіни.- Це ж, мабуть, отой щур сховався, - зашепотіла збуджено Катруся. - Татусю, давай спіймаємо його!Він узяв під кущем винограду палицю і навшпиньки підійшов до колодок. Заглянув туди і бачить: сидить звірок, голову сховав, а спину свою кошлату назовні виставив.«Ну, не будемо ловити ґав», - подумав тато, підняв догори палицю.Замахнувся, а рука чомусь не опускається, ніби щось її стримує і підказує: не поспішай, краще роздивися, що воно таке!Колодок під стіною було три. Скинув тато верхню - звірок поворухнувся, але не втік, тільки щільніше припав до землі. Тоді Катрусин тато почав відсувати другу колодку. І лиш відсунув трохи — звірок повернув голову і так глянув на нього, що тато аж одхилився - такий несподіваний був той погляд. Очі у звірка, виявилось, зовсім голубі, великі і чисті-чисті.Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить:Та це ж кошеня!І вона не помилилася. То справді було кошеня. Волохате, гарне - сибірської породи. Дощ, який ішов перед тим, намочив його, розкошлав, ото ж воно й здалося їм водяним щуром.Зрозуміло, що кошеня вони забрали собі й назвали його Льонком - за чисті голубі очі. Іван Сенченко
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Куди приїжджали близнята кожного літа?
9
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Познач, із чого козаки робили човни.
8
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Прочитай текст мовчки чи пошепки. Прогаяний день Мама йшла на роботу рано, до сходу сонця. Вона розбудила Петрика й сказала:— Сьогодні в тебе почалися канікули. Але гаяти часу не можна. Ось тобі робота на сьогодні: посади біля хати дерево й прочитай книгу про Далекі Сині Гори. Мама показала, де посадити дерево, поклала на стіл книжку про Далекі Сині Гори й пішла на роботу. Петрик подумав: «Посплю ще трохи». Ліг, задрімав, потім заснув міцно-міцно і снилося йому: біля хати виросло дерево, яке він посадив, а Далекі Сині Гори стали зовсім недалекі й стоять над самісіньким ставком. Прокинувся Петрик — ой, лишенько! Сонце вже серед неба. Хотів зараз же до роботи взятися, та подумав: «Ще встигну...» Сів під грушею. Думає: «Ось посиджу трохи та й почну». Потім пішов у садок, ягоди їв, за метеликом ганявся, потім знову під грушею сидів. Прийшла мати ввечері й каже:— Показуй, що зробив, сину. А Петрикові нічого показати. Соромно йому й матері у вічі дивитися.— Ходімо, сину, покажу тобі, що люди зробили за той день, що ти прогаяв. Узяла мама сина за руку й повела. Підводить до одного поля й показує:— Учора тут була стерня, а сьогодні рілля. Тут працював тракторист. А ти байдики бив. Підвела до колгоспного двору, показує багато-багато ящиків із помідорами й каже:— Ці помідори вранці були на полі, а тепер у ящиках. Завтра їх повезуть у місто. Це робила я з жінками. А ти байдики бив. Підвела до великої-великої купи зерна.— Це зерно вранці було в колосках. Хліб скосили й змолотили, зерно привезли на тік. А ти байдики бив. Підвела до стінки, вимуруваної із цегли.— Тут вранці був тільки гранітний фундамент, а тепер мур стоїть. Це муляри працювали. А ти байдики бив. Підвела до великого кам'яного будинку, зайшла із сином. На полицях — паляниці, калачі. Усе пахло хлібом.— Це пекарня,— сказала мама,— Ці хлібини вранці були ще борошном, а тепер сам бачиш. Цілий день трудилися пекарі. А ти байдики бив. От що таке прогаяний день. ( 326 слів) В.Сухомлинський1. До якого жанру відноситься прочитаний твір?
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Як звали головного героя?
11
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: З якого твору ці рядки:У хмарах комфортно живеться знанням
12
Літературне читання, 2 клас
Створено 29 квітня
Приклад запитання: Які теми зустрілися у розділі «Скільки на землі іще цікавого»?
10
Літературне читання, 3 клас
Створено 29 квітня
Приклад запитання: Якою була Пеппі?
6
Літературне читання, 3 клас
Створено 29 квітня
Приклад запитання: В якому місті народилася письменниця?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Чому Томаса прозвали Вогняним ?
17
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Визнач жанр твору "Арфа для павучка".
18
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Як звали старшого брата?
11
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Жанр прочитаного твору.
9
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Як звали собаку, про яку йде мова в оповіданні "Пес, відомий на весь світ"?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Події, що описуються в творі "Літачок" відбувалися
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Яке свято було в хлопчика?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Події, що описуються в творі "Літачок" відбувалися
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Хто автор оповідання
8
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Що трапилося з гніздом ластівок?
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 28 квітня
Приклад запитання: Як діти прозвали Івашка і Любу після суперечки? (В.Винниченко "Гей, не спиться...")
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: У творі «Новинкар» розповідається …
6
Літературне читання, 3 клас
Створено 28 квітня
Приклад запитання: Мама купила квіткові цибулинки...
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Найпрекраснішою порою року називають
12
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Продовжіть речення.Бо найгірша провина-
8
Літературне читання, 2 клас
Створено 28 квітня
Приклад запитання: Хто є автором твору?
21
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Як звали папугу з оповідання "Пригоди голубого папуги"
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: 1. Хто з письменників в дитинстві ходив шукати залізні стовпи?
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 28 квітня
Приклад запитання: Який мініпроєкт запропоновано зробити в розділі "Фантазуємо, творимо і мріємо"?
7
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Сосискою звати
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: На кого з нетерпінням чекав Богдан у розповіді Олександра Малаша " Я почую тебе скрізь"?