Урок на тему `How old are you?`

Про матеріал
Повторити, активізувати знання лексичного матеріалу. Ознайомити з назвами числівників. Практикувати у вживанні фраз How old are you? I am…. Повторити раніше вивчені фрази.
Перегляд файлу

Тема. How old are you! (Скільки тобі років?)

Мета. Повторити, активізувати знання лексичного матеріалу. Ознайомити з назвами числівників. Практикувати у вживанні фраз How old are you? I am…. Повторити раніше вивчені фрази. Розвивати вміння правильно вимовляти англійські звуки [h], [au], [t], [ð], [θ], вести невеличкий діалог в межах вивчених структур. Формувати вміння розуміти англійську мову, сприйняту на слух. Виховувати культуру спілкування, формувати інтерес до вивчення іноземної мови.

Обладнання. Картки-звуки, картки-цифри,підручник, малюнки.

 

Хід уроку

 

І. Уведення в іншомовну атмосферу.

1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку.

Teacher: Good morning, pupils!

Pupils: Good morning, teacher!

- Сьогодні на уроці ми з вами повторимо вивчені фрази та вивчимо нові. Ми вже вміємо рахувати до 5, а сьогодні навчимося рахувати до 10. На кінець уроку ви повинні навчитися запитувати та відповідати на питання, скільки вам років.

2. Фонетична розминка.

(Учитель демонструє і пояснює вимову англійських звуків. Для кращого розрізнення звуків і для попередньої підготовки до вивчення букв і фонетичної транскрипції можна показувати зображення звука на картці.)

 

Teacher: Repeat after me (повторюємо за мною):

Картинки по запросу "англ мова читання"

 

3. Мовленнєва розминка. Повторення пісень.

ІІ. Основна частина.

Завдання 1. Перегляньте відео 1. (https://www.youtube.com/watch?v=6PsjGTXd7Hk) та вивчіть нові фрази.

And now repeat after me:

- How old is he? - Скільки йому років?

- He is 7.-Йому 7 років.

- How old is she? - Скількі їй років?

- She is 6.- Їй 6 років.

Завдання 2. Перегляньте відео 2 (https://www.youtube.com/watch?v=E9zel0Pt6YQ&list=PLt-JNHJUQLSApzaS2bW8NvdH-MBdXJnY2&index=8), щоб повторити вивчений матеріал попередніх уроків та засвоїти нові фрази сьогоднішнього уроку.

Завдання 3. Перегляньте відео 3 (https://www.youtube.com/watch?v=9kboruSSARY) та прочитайте склади .

 

 

2. Презентація нового матеріалу.

(Учитель показує  малюнки із зображенням певної кількості предметів та відповідної цифри. Вводить нову лексику.)

Скільки? Напишіть правильну цифру. Використовуйте слова вгорі.

 

Teacher: Look! This is one. Repeat after me! – One

               Count, please! One, two. This is two. Repeat after me! – Two.

               Count, please! One, two, three. This is three. Repeat after me! – Three.

(Особливу увагу слід звернути на звуки [θ], [r]).

Таким чином вводяться цифри від 1 до 10.

Завдання 4. Виконайте впр. 2 ст. 47 у підручнику.

3. Закріплення. Гра «Відгадай».

Вчитель демонструє цифру і запитує:

-         Is it six? – No, it isn’t.

-         Is it five? – Yes, it is.

4. Фізкультхвилинка.

             One – a cat,

             Two – a bat.

  Three – a dog,

  Four – a frog.

 Five – a hare,

 Six – a bear.

5. Введення нових фраз.

- За допомогою цифр ми можемо сказати, скільки нам років.

Teacher: - How old are you?

(Звернутися до учня, який може відповісти).

Pupil: I am 6.

(Учні повторюють разом, потім запитати окремо кількох учнів).

7. Робота з підручником. Закріплення.

- Look at the exersice 1. Let’s listen and sing!

- Look at the exersice 3. Let’s play. (Зіграймо!).

8. Повторення віршиків.

ІІІ. Заключна частина.

1. Підсумок уроку.

- Що нового ви вивчили на уроці? Що вам сподобалось?

- Розкажіть вдома батькам нові фрази. Goodbye!

docx
Додано
29 квітня
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку