"Якщо казка в двері стука"

Про матеріал
перевірити вміння дітей орієнтуватися в просторі, рахувати в межах трьох, розрізняти геометричні фігури та їх ознаки, називати кольори, вміння створювати в уяві образ казкового героя та передавати його особливості доступними засобами; вміння говорити з різною силою голосу, промовляти чистомовки, відтворювати послідовність подій добре знайомих літературних творів та вигадувати нові; відповідати на запитання, будувати нескладний діалог, складати описові короткі розповіді про тварин з допомогою запитань вихователя; продовжувати формувати виконавську культуру та основи акторської майстерності, передаючи характерні особливості того чи іншого казкового героя (міміка, пантоміма та мова).
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

підсумкового  заняття

для дітей другої молодшої групи на тему:

«Якщо казка в двері стука»

C:\Users\Иванна\Downloads\a58214a7d494b4cb4fbb9acdd0bd477f.jpg(дитина в сенсорно – пізнавальному просторі, екопростір розвитку дитини, комунікативний розвиток, літературне образотворення, театральне образотворення)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програмовий зміст: перевірити вміння дітей орієнтуватися в просторі, рахувати в межах трьох, розрізняти  геометричні фігури та їх ознаки, називати  кольори, вміння створювати в уяві образ казкового  героя та передавати його особливості доступними засобами;  вміння говорити з різною силою голосу, промовляти чистомовки, відтворювати послідовність подій добре знайомих літературних творів та вигадувати нові;  відповідати на запитання, будувати нескладний діалог, складати описові короткі розповіді про тварин з допомогою запитань вихователя; продовжувати формувати виконавську культуру та основи акторської майстерності, передаючи характерні особливості того чи іншого казкового героя (міміка, пантоміма та мова); розвивати стійкий інтерес до гри, мовлення, мислення, увагу, уяву, здатність емоційно відгукуватися на театралізоване дійство; виховувати інтерес до казок, позитивні моральні якості, дружні стосунки в дитячому колективі. 

Матеріали: ілюстрації казок,  ляльки театру рукавичок, папір, кольорові олівці, маски до казки «Колобок», «Чарівна торбина», дидактична гра «Де заховався зайчи?», повітряні кульки, пісня «Лисичка – господиня», руханка «Веселий потяг» (розробка Івон І.).

 Хід заняття

Вихователь:  діти , давайте привітаємось та подаруємо один одному посмішку, щоб день був гарним та вдалим.

Гра – вправа « Вітаймося,як…»

Ми сьогодні  зустрінемось з казкою. Отож, будемо подорожувати. А на чому можна подорожувати? (відповіді дітей)

На чому бажаєте сьогодні відправитись у мандрівку?  Потягом ?Вирушаємо.

Руханка «Веселий потяг» (розробка Івон І.)

-Приїхали.

Діти сідають на килимок, утворюючи коло.

 

Вихователь: Якщо казка в двері стука,

                       Ти скоріш її впусти.

                       Бо вона, як птах, ляклива,

                        Налякаєш – не знайти.

-Діти, подивіться, що у мене є  (торбина).  Як ви гадаєте, що там?(відповіді дітей)

-А я пропоную дізнатися , що в торбині на дотик. Спробуємо?

Гра «Відгадай на дотик»

Діти по черзі обстежують предмет, висувають припущення. На допомогу дітям вихователь використовує загадки про казкових героїв

                                          Я страшенний  боягуз

Всіх на світі я боюсь

В полі, в лісі навкруги

Скрізь у мене вороги.

Часом лізу я у шкоду

Їм капусту на городах

Моркву, ріпу, буряки

    Відгадайте – хто такий?

-Здогадалися, хто це? Так, заєць. Що в нього є такого особливого, чого немає в інших тварин? (довгі вушка)

Подивіться, як  можна схематично його  зобразити.

Вихователь малює схематичне зображення зайця, використовуючийого характерні особливості .

-         Подивіться, зайчик від нас заховався, давайте його знайдемо.

Дидактична гра «Де заховався зайчик» (орієнтування  в просторі).

-         Давайте заглянемо в торбину. Хто ж наступний нас чекає?

Вдалині, посеред ночі

Засвітились хижі очі.

Від  його пісень у звірів

Морозець біжить по шкірі.

-Хто це? Так, це вовк.  В яких казках можна зустріти вовка? Які особливості зовнішнього вигляду тварини? А як схематично можна його зобразити?  (вихователь пропонує дітям  схематично зобразити вовка). А вовчик – братик мені щось шепоче на вушко. Друзі, вовчик чекає гостей і хоче прикрасити своє житло повітряними кульками. Допоможемо йому? Вправа на дихання «Надуй кульку»).

-Вихователь: які ви молодці, вовчик вам щиро дякує. Подивіться, які гарні кульки. А чи однакові вони? А чим відрізняються?

-Максимко,  а якого кольору  твоя кулька? (діти по черзі називають кольори своїх кульок) 

-А ми продовжуємо. Хто ж наступний?

Я руда , низького зросту,

                                       Хитра я і довгохвоста.

                                       На курей я вельми ласа-

В них таке смачненьке м'ясо …

Вовку – брату я сестриця,

А зовуть мене ….

-         Здогадалися? Це -  лисиця. Малята , а яка вона? Що в неї є особливого? Як схематично можна зобразити лисицю?  (діти малюють лисицю схематично, використовуючи характерні особливості тварини).

-         А пам’ятаєте пісеньку про лисичку? Пропоную послухати.

(Музична пауза – «Лисичка – господиня» ремікс пісні «Я лисичка, я сестричка»)

-         Залишився ще один казковий герой. Спробуємо дізнатися, хто це? Слухайте:

Влітку медом ласував,

Досхочу малини мав.

А як впав глибокий сніг,

Позіхнув і спати ліг.

Бачив чи не бачив сни,

А проспав аж до весни.

-         Ну, звісно, це - …..? Так,  ведмідь.Які ж ви розумнички. А що цікавого знаєте про ведведя?  Який він?  Давайте його намалюємо.

-         Друзі,  пригадаймо чистомовку із  звуком (в)

Ва – ва- ва- творимо дива.

      Ву –ву- ву  казку знаємо нову.

- Малята, погляньте на зображення казкових героїв. Скільки їх? Один чи багато? Давайте порахуємо.  А в якій казці їх усіх можна зустріти разом? («Колобок»). Пригадайте, чим закінчилася  казочка.  А  чи хотіли б ви щось змінити в цій казці?(відповіді дітей)

- А чому б ні? Давайте спробуємо придумати щасливий кінець казки. Хочете розіграти казку?. Тільки вона буде незвичайна, на новий лад. Отож , запрошую в театральну студію.

(Вихователь роздає ролі за бажанням дітей  та одягає маски – наголівники казкових героїв) .

Діти розігрують епізод казки , як Колобок зустрічав у лісі казкових героїв та вигадують нову кінцівку, де всі залишаються друзями.

-         Вихователь: Малята, а чи сподобалась вам нова казочка? Чому? Так, друзі, краще не сваритись, а  дружити та у мирі жити.

Я дякую вам за співпрацю. Ви  – крутизні! Гучні оплески!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 травня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку