Запрошення друга до кінотеатру, парку, кафе та інших місць (вивчення лексики, робота в парах). Вивчення герундію, прохання про пораду та надання поради. Умовні речення другого типу

Про матеріал
Місця, які можна відвідати у вільний час (введення лексики та використання її у розмові з однокласниками); Вивчення герундію. Запрошення друзів до кінотеатру, парку, кафе і т.д. Висловлення свого ставлення до походу в кінотеатр та інші місця; Обговорення складних життєвих ситуацій за планом. Прохання про пораду та надання поради. Умовні речення другого типу.
Перегляд файлу

Тема: "Запрошення друга до кінотеатру, парку, кафе та інших місць (вивчення лексики, робота в парах), вивчення герундію, прохання про пораду та надання поради. Умовні речення другого типу (повторення)

Мета:

- місця, які можна відвідати у вільний час (введення лексики та використання її у розмові з однокласниками);

-  вивчення герундію. Запрошення друзів до кінотеатру, парку, кафе і т.д.   Висловлення свого ставлення до походу в кінотеатр та інші місця;

- використання вивченого матеріалу про герундій та інфінітив у розмові з однокласниками. Похід до торгового центру;

- обговорення складних життєвих ситуацій за планом. Прохання про пораду та надання поради. Умовні речення другого типу, герундій та інфінітив;

- розвиток стійкої уваги, здатності зосереджуватись протягом тривалого періоду часу;

- виховання позитивного ставлення до вивчення іноземних мов.

Обладнання та матеріали: інтерактивні комп’ютерні ігри, електронні анімовані ілюстрації, презентація Power Point, аудіо та відео матеріал, підручник, комп’ютер, смартфон та телевізор.

Хід заняття

І. Мовленнєва розминка

Місця, які можна відвідати у вільний час, або на канікулах.

 

1. Повторення лексики за допомогою ілюстрацій з анімацією.

Виконання пісні, яка супроводжується мімікою та жестами.

Почалося заняття. Вчитель зібрав всі свої речі, взяв сумку і верхній одяг та пішов на вихід. Він зупинився біля дверей та подивився на клас, який вражено спостерігав за його діями.

Вчитель запитав у дітей, як можна поцікавитись у людини, куди вона іде:

"Can you tell me how to ask a person about where he is going ?"

Він пише на дошці запитання, а учні повторюють:

 

"Where are you going ?"

(Куди ти йдеш?)

На екрані з’являються яскраві анімовані ілюстрації, на яких зображені місця, куди можна піти.

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти вигадують жестикуляцію та міміку для кожного слова. Вони повторюють лексику, використовуючи різну інтонацію, темп та емоційне забарвлення.

Вчитель вказує на різні місця біля навчального закладу та говорить, куди можна сходити:

"I’m going to the park"

(Я йду до парку)

"I’m going to the shop"

(Я йду до магазину)

"I’m going to the bus station"

(Я йду на залізничну станцію)

В класі голосно лунає пісня про різні місця, які можна відвідати. Для того, щоб закріпити вивчений матеріал, вихованці співають пісню, супроводжуючи її відповідною мімікою та жестами. Вони використовують якомога більше органів чуття та моторику тіла для того, щоб краще запам’ятати вивчений матеріал.

 

2. Використання лексики у розмові з однокласниками.

Інтерактивна комп’терна гра, яка допомагає закріпити вивчений матеріалу.

Для того, щоб використати засвоєну лексику на практиці, вихованці швидко підходять до кожного однокласника та питають, куди вони йдуть.

Вчитель засікає час за допомогою секундоміра, а діти виконують це завдання на швидкість.

3. Інтерактивна гра.

Після того, як вони зібрали всю необхідну інформацію у своїх однокласників, на екрані з’являється інтерактивна гра. Комп’ютер називає слова, використовуючи різну інтонацію та акцент, а діти по черзі підходять до комп’ютера та вибирають відповідний малюнок.

 

ІІ. Вивчення нового матеріалу та виконання тренувальних вправ на закріплення.

Граматика.

1. Ознайомлення з герундієм

(форма дієслова, яка має закінчення –ing).

На екрані з’являється зображення дуже красивого, мальовничого парку.

Вчитель просить одного з вихованців запросити до цього парку свого друга:

"Could you please invite one of your classmates to the park"

На екрані телевізора з’являється фраза "How about" виділена червоним кольором та дієслово із закінченням – ing.

Вихованець підходить до свого друга та запрошує його до парку, використовуючи отримані знання:

"How about going to the park with me?"

(Ти не проти піти зі мною до парку)

Вчитель звертається до класу та просить назвати фразу, після якої вживається дієслово із закінченням -ing, а саме "How about" (ти не проти).

 

2. Вивчення слів, які вживаються з герундієм.

 Вихованці запрошують одне одного до кінотеатру та інших місць.

Висловлення особистого ставлення до різних явищ в житті.

C:\Users\1\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\gerund 1.jpgНа екрані з’являється фрагмент комедійного фільму та лексика, яка вживається з герундієм.

Вчитель привертає увагу вихованців до нових слів та виарзів:

"What other words and phrases are followed by the verbs with "-ing" ?

(Які ще слова та вирази вживаються з дієсловами із закінченням "-ing"?)

Вчитель просить вихованців запропонувати похід до кінотеатру, а потім виразити своє ставлення до комедійного жанру.

Потрібно скласти якомога більше речень, вживаючи слова та вирази на екрані. Всі ці речення необхідно оформити у вигляді міні-діалогу.

Наприклад:

A: How about going to the cinema tonight? A wonderful comedy is on at our local cinema.

(Ти не проти сходити в кіно сьогодні ввечері? Сьогодні показують чудову комедію в нашому місцевому кінотеатрі.)

B: Yes, why not? I feel like going to the cinema tonight because I enjoy watching comedies.

(Так, чому б ні? Я хочу сходити в кіно, тому що я насолоджуюсь переглядом комедій)

Besides, I’ve heard this film is worth watching.

(Крім того, я чув, що цей фільм вартий того, щоб його подивитися)

А: Ok, so I’ll be waiting for you at 7 o’clock near the cinema.

(Добре, тоді я чекатиму на тебе о 7 годині біля кінотеатру)

 

3. Перегляд короткого відео про чоловіка на ім’я Марк, який розмовляє зі своєю подругою.

Вчитель знайомить вихованців з новими персонажами, які з’являються на екрані. Він просить їх подивитися відео та сказати, чим любить займатися Марк у вільний час, а що він не любить робити.

Вчитель звертається до учнів:

"Watch the video and tell me what Mark enjoys doing".

 У своїй відповіді потрібно використати герундій.

Наприклад:

"Mark enjoys lying in the shade doing nothing"

(Марк любить лежати у тіні та нічого робити)

 

 

 

 

 

 

 

Вихованці переглядають відео та одночасно занотовують основну інформацію про справи, які виконує персонаж в даному відео.

Розмова між людьми в даному відео має такий вигляд:

Exercising is good for you.

I don't like playing basketball. I'm very bad at playing basketball.

Come on, Mark, do you like playing tennis?

I hate playing tennis. I'm really very bad at playing tennis.

Come on, Mark, do you like swimming? I love swimming.

I'm too tired to swim.

What do you like doing?

I like lying in the shade and doing nothing.

Після перегляду фільму, вихованці відтворюють розмову між Марком та його подружкою, опираючись лише на ключові фрази та вирази, які вони виписали собі в зошит.

Вчитель звертається до класу, вказуючи на їхні записи:

"Imagine being Mark and his girlfriend. Act out the dialogue in pairs using the prompts in your notebooks"

Учні розмовляють з кожним однокласником, виконуючи роль того чи іншого персонажа. Таким чином вони вчаться розповідати про свої захоплення, та виражати своє ставлення до різних подій у житті.

 

4. Порівняння інфінітиву та герундію.

На екрані з’являється табличка. Ліва колонка присвячена дієсловам, які вживаються з інфінітивом, права – дієсловам, які вживаються з герундієм. Потрібно відсортувати слова, які знаходяться у прямокутнику та помістити їх в ліву, або в праву колонку.

Вчитель пояснює, як потрібно виконувати вправу:

"Sort out the words in the box and put them in the corresponding column"

Учні виконують вправу, а потім пояснюють, в чому відмінність між вживанням герундію та інфінітиву.

Вони також називають слова та вирази, які вживаються виключно з герундієм чи інфінітивом.

 

5. Відпрацювання отриманих знань на практиці. Розмова про похід до торгового центру.

На екрані з’являється дівчина на ім’я Sue та хлопець, якого звати Sam. Між цими людьми відбувається розмова про похід до торгового центру.

Вчитель просить вихованців ознайомитись з діалогом та сказати, чому у Sue не виходить піти зі своїм другом до торгового центру.  Які справи вона повинна виконати саме в цей час та який вихід із ситуації вони в решті решт знайшли ?

Вчитель звертається до учнів:

"Look through the dialogue and tell me why Sue refused to go to the shopping center with Sam. What solution did they eventually come up with to go to the shopping center together?"

Перш ніж знайти потрібну інформацію, учні уважно читають кожну репліку та обводять олівцем інфінітив чи герундій. Вони повинні пояснити свій вибір, використовуючи те, що вони вивчили на занятті.

Виконавши всі завдання, вихованці відтворюють розмову Sue та Sam зі своїми однокласниками.

Вони намагаються говорити своїми словами та якомога менше користуватися друкованим текстом.

 

Говоріння.

1. Прохання про пораду та надання поради.

Використання вивченого матеріалу при вирішені життєвих проблем, а саме: умовних речень другого типу, герундію та інфінітиву.  

На екрані з’являється фото із зображенням чоловіка, який переживає фінансові труднощі.

Вчитель просить вихованців передбачити, з якою життєвою проблемою вони невдовзі познайомляться.

Він звертається до дітей:

"Look at the person in the picture and try to predict what kind of situation you’re gonna come across with"

Для того, щоб вихованцям було легше висловлювати думку, вчитель вивішує на дошці папірець з основними словами та виразами. Вони найчастіше вживаються при обговоренні таких проблем.

Вихованці намагаються пояснити ситуацію на фото, потім отримують папірці та порівнюють, які відмінності між тим, що вони сказали та реальним положенням речей.

На екрані з’являються ще дві життєві проблеми: хлопець, який страждає на ігрову залежність та грає в комп’ютерні ігри більше 6 годин на день, а також дівчина, яка боїться презентувати свій шкільний проект перед величезною аудиторією всієї школи.

 

 

 

 

 

 

 

Обговорення проблеми відбувається у відповідності до плану, який вчитель складає разом з вихованцями:

"You can’t just come to your close friend and burden him with your troubles. You need to take a few steps and say some initial words to introduce your problem"

 

Plan for asking for advice

(План, який можна використовувати для прохання про пораду)

1.  Ask your friend for advice using some commonly used fixed phrases.

(Попроси свого друга про пораду, використовуючи деякі загальноприйняті сталі вирази)

2. Describe the difficult situation you’ve end up in to your friend.

(Опиши складну ситуацію своєму другу)

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Thank your friend for giving you some advice.

Tell him about some other aspects of your problem if they exist.

(Подякуй своєму другу за пораду. Розкажи йому про інші аспекти своєї проблеми, якщо вони існують)

 

Plan for giving advice

(План, який можна використовувати для надання поради)

1. Agree to consider your friend’s problem

(Погодься допомогти своєму другу)

2. Use some fixed phrases to find out about your friend’s problem, like What’s wrong, What’s up, What’s happened.

(Використовуй деякі сталі фрази для того, щоб попросити свого друга розповісти про свою проблему)

3. Study his situation very closely and give some advice.

(Ретельно вивчи проблему свого друга та порадь йому, що потрібно зробити в цій ситуації)

 

Вчитель звертається до вихованців та просить їх знайти співрозмовника для обговорення питань:

"Come up to your classmates and turn to them for help"

Учні вибирають важку життєву ситуацію, підходять до своїх однокласників та складають з ними діалог, в якому обговорюють складні питання. Вчитель контролює виконання завдання, спостерігаючи за розмовою кожної пари, та виправляє помилки у вимові та граматиці.

 

III. Підведення підсумків заняття.

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу: використання умовних речень, герундію та інфінітиву.

 

Рольова гра: вихованці виступають в ролі редакторів популярного журналу. Написання статті у журналі в колонці порад.

На екрані з’являється слайд презентації, на якому зображено сторінки журналу для підлітків.

Вчитель роздає вихованцями папірці та просить їх сказати, в якій колонці журналу вони розмістили б цей лист, якби були редакторами.

Вчитель звертається до учнів :

 

"Imagine that you are chief editor of the popular magazine for teens. Which section would you choose to publish this article in?"

Учні ознайомлюються з текстом на папірцях та приходять до висновку, що це лист до редакції журналу і його краще розмістити в колонці для порад – advice column.

 Автор цього листа звертається до редактора колонки журналу з проханням вирішити важку життєву ситуацію. У дівчини підліткового віку виник конфлікт з її матір’ю. Вона хоче пофарбувати волосся у рудий колір, як більшість дівчат в її класі, але мама проти. 

Вчитель ставить учням деякі запитання за текстом, щоб перевірити рівень, на якому вони зрозуміли текст:

Who is the girl having problems with?

(З ким у дівчини виник конфлікт?)

Why does the girl want to dye her hair?

(Чому дівчина хоче пофарбувати волосся?)

What does the mother think of her daughter’s hair?

(Що думає мама про волосся своєї доньки?)

What is the situation like at the girl’s school?

(Яка ситуація склалась у школі, де навчається дівчина?)

Вихованці отримують план написання статті та ретельно вивчають його.

Разом з учителем вони визначають, з яких частин складається стаття та яка мета кожного абзацу.

Проаналізувавши повністю лист дівчини, вихованці пишуть статтю, в якій дають пораду автору листа. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Щербін Максим
Додано
15 травня
Переглядів
43
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку