Зовнішність та риси характеру людини (опрацювання лексики). Написання твору про найдорожчу людину в житті, якою захоплюються та яку поважають учні.

Про матеріал
Повторення слів, які означають риси обличчя, за допомогою інтерактивної гри за принципом "Drag and Drop"; Вивчення лексики, яку використовують для опису зовнішності людини. Рольова гра: свідок описує зовнішність злочинця у поліцейському відділку; Сприймання вивченої лексики на слух. Гра "Знайомство з людьми у Лондоні"; Проведення квесту на закріплення вивченого матеріалу "Пошук людей на вулицях Лондону за описом";
Перегляд файлу

Тема: "Зовнішність та риси характеру людини (опрацювання лексики).

Написання твору про найдорожчу людину в житті, якою захоплюються та яку поважають учні.

Мета:

- повторення слів, які означають риси обличчя, за допомогою інтерактивної гри за принципом "Drag and Drop";

-  вивчення лексики, яку використовують для опису зовнішності людини.

рольова гра: свідок описує зовнішність злочинця у поліцейському відділку;

- сприймання вивченої лексики на слух з використанням навушників.

Гра "Знайомство з людьми у Лондоні";

- проведення квесту на закріплення вивченого матеріалу "Пошук людей на вулицях Лондону за описом";

- розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення;

- робота в парах та групах. Використання паперових стрічок. Об’єднання на швидкість виразів та перекладу;

- розвиток стійкої уваги, здатності зосереджуватись протягом тривалого періоду часу;

- виховання позитивного ставлення до вивчення іноземних мов.

Обладнання та матеріали: інтерактивні комп’ютерні ігри, електронні анімовані ілюстрації, презентація Power Point, аудіо та відео матеріал, навушники, підручник, комп’ютер, смартфон та телевізор.

Хід заняття

І. Мовленнєва розминка

1. Повторення рис обличчя. Використання анімованих ілюстрацій та інтерактивних ігор "Drag and Drop"

На екрані з’являються анімовані малюнки, на яких зображені частини обличчя. Комп’ютер промовляє слова, використовуючи різні акценти та емоційне забарвлення.

Вихованці повторюють лексику, намагаючись скопіювати інтонацію та всі тонкощі вимови. Діти вигадують міміку та жести для кожного слова: вони вказують на частини свого обличчя, або зображують їх руками.

Опрацювавши лексику, вихованці слухають аудіозапис та співають пісню разом з комп’ютером та вчителем. Слова пісні вони супроводжують жестами та мімікою, щоб створити зв’язок між значенням слова та предметом, який вони означають.

 

 

 

 

 

 

 

Для того, щоб закріпити отримані знання та навчитися розпізнавати англомовне мовлення на слух, діти грають в інтерактивну комп’ютерну гру. На екрані з’являється казковий персонаж Mr. Monkey, але у нього немає ні очей, ні вух, ні носа – взагалі ніяких рис обличчя.

Вчитель вказує на мультиплікаційного героя. Він просить дітей вибрати відповідні риси обличчя та перетягнути їх на обличчя героя :

"Move the eyes onto Mr Monkey’s face"

(Перетягніть очі на обличчя мавпочки)

"Move the nose onto Mr Monkey’s face"

(Перетягніть ніс на обличчя мавпочки)

"Move the ears onto Mr Monkey’s face"

Діти по черзі вибирають яскраві, кумедні частини обличчя, які своїм виглядом викликають посмішки та позитивні емоції. За допомогою комп’ютерної мишки вони перетягують частини обличчя на персонажа.

2. Опис зовнішності ляльки.

На екрані з’являється зображення ляльки з яскраво вираженими гіпертрофованими рисами обличчя.

Вчитель просить вихованців описати зовнішність цієї ляльки, використовуючи лексику із попередньої вправи:

"Look very closely at the appearance of the doll and describe it".

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

Зовнішність людини

1. Ознайомлення з лексикою, яку можна використовувати для опису зовнішності людини. Розширення словникового запасу з даної теми.

Вчитель роздає вихованцям папірці із зображенням людей різної зовнішності.

Учні аналізують зовнішність людей та сортують слова, які мають відношення до зовнішності. Вони записують ці слова та вирази в окремі стовпчики під відповідними заголовками.

2. Використання вивчених слів, які стосуються зовнішності людей.

Рольова гра: свідок описує зовнішність злочинця у поліцейському відділку. Поліцейський намагається вгадати, про кого йде мова.

На екрані з’являється зображення злочинця, якого розшукує поліція. Вчитель просить вигадати ім’я для кожного персонажа на малюнку. Він говорить, що всі ці люди насправді скоїли злочини, їх розшукує поліція.

 

Вчитель:

"Each person in the picture is a wanted criminal. Imagine that you are the witness to their crimes. Now you are at the police station and you have to describe a suspect in detail".

Діти – випадкові свідки злочину і зараз знаходяться в поліцейському відділку. Вони в деталях описують зовнішність людини, а їхній співрозмовник повинен вгадати, про яку людину йде мова та назвати її ім’я.

 

2. Інтерактивна гра "Впізнай людину на вулицях Лондона"

Перегляд коротенького відео про вулиці Лондона та пошук людини

 за описом.

Кожен вихованець отримує папірець із описом зовнішності випадкових людей з вулиці. Вони ретельно вивчають текст, а потім дивляться відео, на якому потрібно знайти людину, яка відповідає опису.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель звертається до вихованців:

"Watch the video very attentively and examine the London streets. Find the person according to the description at hand"

На відео зображені центральні вулиці Лондона. Як тільки учні помічають в натовпі людину, про яку вони щойно прочитали, вони повинні голосно викрикують:

"I have noticed the person !"

(Я помітив цю людину)

Вчитель відразу ж зупиняє відео, учень виходить до дошки та натискає за допомогою комп’ютерної мишки на людину, яку вони помітили. На екрані з’являється опис зовнішності людини у текстовому вигляді. Вихованці ще раз читають опис та переходять до наступного відео.

Риси характеру людини

1. Ознайомлення зі словами, які означають риси характеру за допомогою інтерактивної комп’ютерної гри.

Взаємодія відбувається в режимі "Drag and Drop", коли потрібно перетягнути елементи на екрані у відповідне місце на екрані.

На екрані з’являється зображення дівчини. Навколо неї знаходяться слова, які означають риси характеру.

Вчитель вказує на екран та звертається до учнів:

"Pull the strip of paper with the description of a character trait. Find the corresponding character trait on the screen and draw it on the silhouette"

Вихованці по черзі вибирають стрічки, на яких знаходиться опис характеру людей. Вони читають цей опис, підходять до комп’ютера та вибирають відповідну рису характеру. Їм потрібно перетягнути сердечко зі словом на силует людини.

 

 

 

 

 

 

 

2. Знайомство з людьми в англомовній країні.

Сприймання на слух інформації про характер та зовнішність людини за допомогою аудіозапису.

Вчитель звертається до вихованців:

"Imagine that you arrived in London. Get acquainted with people you’ll meet there. Try to find out and remember as much information about as you can".

(Уявіть, що ви прибули в Лондон. Познайомтеся з людьми, яких ви зустрінете там. Намагайтеся дізнатися якомога більше інформації про цих людей та запам’ятати її).

На екрані з’являються декілька фото із зображенням людей, які дуже відрізняються один від одного за зовнішністю та характером. Учні по черзі "знайомляться" з цими людьми.

Вони по черзі виходяться до дошки, надягають навушники, та вибирають одного з персонажів. Діти слухають його розповідь у навушниках, а потім намагаються переказати все, що дізнались про цю людину.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Підведення підсумків заняття. Написання розповіді про найдорожчу людину в житті. Використання засвоєного лексичного та граматичного матеріалу на практиці.

1. Розповідь про найкращого друга, члена родини, або визначну особу, якою захоплюються вихованці.

Опрацювання лексики

На екрані з’являється фото дівчини, яка радісно посміхається та обіймає свою матір. Вчитель просить дітей описали відносини між цими людьми.  Потрібно декількома реченнями описати відносин.

Він звертається до вихованців:

"Look at the photo of the girl and her mother. Do they have a good relationship with each other? Describe their relations with a few sentences"

Вчитель просить дітей подумати про людину, якою вони захоплюються та яку поважають найбільше в своєму житті:

"Think about a person you look up to the most in your life. Can you tell me who this person is?"

Діти підіймають руку та по черзі називають цих людей.

2. Використання паперових стрічок, які потрібно організувати певним чином.

Для того, щоб розповісти про найдорожчу людину, яку діти дуже поважають та хочуть бути схожими на неї, потрібно опрацювати найбільш вживану лексику.

Вчитель пояснює, що потрібно зробити в цій вправі:

"If you want to tell somebody about the person you admire the most, you need to learn a few words and expressions. Pull the strips of paper and match the words with translation".

Одна частина класу вибирає паперові стрічки зі словами та виразами, за допомогою яких можна розповісти про свого найкращого друга, члена родини, або відому визначну особу.

Інша частина класу витягує стрічки з перекладом цієї лексики.

Потрібно якомога швидше об’єднати вирази та переклад. Вчитель контролює виконання цієї вправи та просить деяких учнів скласти речення з новими словами.

Діти записують невідому лексику у словник у процесі виконання вправи.

Написання розповіді про людину, якою захоплюються учні.

На екрані знову з’являється фото із зображенням людей, яких дуже шанують в суспільстві.

 

 

 

 

 

 

В класі, на одній із парт, викладена вся лексика разом з перекладом, яку зібрали вихованці.

Вчитель пояснює, що потрібно написати твір, використовуючи всі слова та вирази, які вони вивчили та знайшли в класі.

Він демонструє на дошці план цієї розповіді, а діти приступають до роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Щербін Максим
Додано
15 травня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку