Розмова про хобі. Обговорення питань пов’язаних з телебаченням. Жанри кінематографу та телепрограм.

Про матеріал
Вивчення жанрів кінематографу, телепрограм, а також виразів, які вживаються для розповіді про свої хобі; Інтерактивні ігри та вікторини для закріплення вивченої лексики про жанри кінематографу та телепрограм; Розвиток навичок діалогічного мовлення. Запрошення друга до кінотеатру "Odeon", розмова про улюблені жанри кінематографу.
Перегляд файлу

Тема: Розмова про хобі. Обговорення питань пов’язаних з телебаченням. Жанри кінематографу та телепрограм. Ознайомлення з текстом про відкриття Америки. Написання твору про справи, якими займаються учні у вільний час.

Мета:

- вивчення назв видів транспорту. Використання ілюстрацій з анімацією та інтерактивної гри. Виконання пісні, яка супроводжуються мімікою та жестами;

- вивчення непрямих запитань для того, щоб у ввічливій формі дізнатися маршрут та здобути іншу інформацію у перехожих;

-  вивчення жанрів кінематографу, телепрограм, а також виразів, які вживаються для розповіді про свої хобі;

- інтерактивні ігри та вікторини для закріплення вивченої лексики про жанри кінематографу та телепрограм;

- розвиток навичок діалогічного мовлення. Запрошення друга до кінотеатру "Odeon", розмова про улюблені жанри кінематографу;

- розвиток навичок роботи з текстом. Ознайомлення з текстом про відкриття Америки. Виділення ключової інформації в загальному масиві тексту;

- написання твору про справи, якими займаються учні у вільний час. Використання тексту про хлопчика Джея в якості зразка для твору;

- розвиток стійкої уваги, здатності зосереджуватись протягом тривалого періоду часу.

- виховання позитивного ставлення до вивчення іноземних мов.

Обладнання та матеріали: інтерактивні комп’ютерні ігри, електронні анімовані ілюстрації, презентація Power Point, аудіо та відео матеріал, підручник, комп’ютер, смартфон та телевізор.

Хід роботи

І. Мовленнєва розминка.

Вчитель вказує на себе та говорить, яким чином він дістався до навчального закладу:

"I came here on foot"

(Я дійшов сюди пішки)

Він цікавиться у дітей, яким чином вони дісталися до навчального закладу:

"How did you get here ?"

Учні піднімають руку та діляться цією інформацією з учителем. Якщо необхідно, вчитель поправляє дітей, або записує назви транспорту на дошці.

Вихованці відповідають:

"I came here by car"

(Я дістався сюди на авто)

"I came here by bus"

(Я дістався сюди автобусом)

"I came here by bike"

(Я дістався сюди на велосипеді)

 

1. Вивчення назв видів транспорту за допомогою ілюстрацій з анімацією.

На екрані з’являються малюнки із зображенням літаків, авто, велосипедів, потягів та інших видів транспорту. Вихованці вигадують жести та міміку для кожного транспорту. Комп’ютер вимовляє слова, використовуючи різні емоції, темп та акцент, а діти повторюють ці слова, супроводжуючи свою відповідь жестами та мімікою.

 

 

 

 

 

2. Виконання рухливої пісні з новою лексикою.

Спілкування на швидкість за допомогою секундоміра.

Діти виконують пісню, супроводжуючи слова жестами, мімікою та різними емоціями. Вони також використовують якомога більше органів чуття. Таким чином основні фрази розмовної мови запам’ятовуються краще.

Це називається мультисенсорний підхід.

Після виконання пісні учні цікавляться

у своїх однокласників, яким чином вони дісталися до навчального закладу. Вони повинні вислухати кожну дитину в класі,

а потім розповісти вчителю, що вони дізнались про своїх друзів.

Вчитель засікає час за допомогою секундоміра, а діти бігають по класу та ставлять одне одному запитання, з яким вони ознайомились в пісні та анімованих ілюстраціях.

Після виконання завдання, учні намагаються вгадати, за який час їм вдалося поговорити з кожним однокласником.

На дошці з’являється результат виконаної роботи, а саме секунди, або хвилини, за які їм вдалося отримати необхідну інформацію. Вихованці вітають одне одного голосними аплодисментами, а вчитель регулює гучність, піднімаючи, або опускаючи руку.

3. Інтерактивна гра. Сприйняття вивченої лексики на слух.

Комп’ютер називає види транспорту, використовуючи різний темп, акцент та емоційне забарвлення. Вихованці уважно слухають компютер та намагаються розпізнати інформацію на слух. Вони виходять дошки та вибирають відповідний малюнок.

 

ІІ. Вивчення нового матеріалу. Виконання тренувальних вправ.

1. Ознайомлення з непрямими запитаннями.

Вони дозволяють у ввічливій формі запитати дорогу у перехожих та дізнатись будь-яку інформацію

Вчитель вказує на зображення кінотеатру "Odeon". Він просить вихованців уявити, що вони нещодавно прибули до Лондону, щоб подивитися прем’єру улюбленого фільму, але вони не знають дороги до нього:

"Imagine that you’ve just arrived in London. You want to watch your favourite movie at the local cinema but you have no idea how to get there".

Вихованці піднімають руку та намагаються запитати у випадкового перехожого, як дістатися до кінотеатру. Роль перехожого грає вчитель.

Вчитель поправляє учнів, якщо вони неправильно використовують лексику, або роблять помилки. В решті решт, вчитель записує на дошці правильний варіант запитання на дошці:

"How can I get to the cinema "Odeon?"

(Як я можу дістатися до кінотеатру "Odeon")

Вчитель пояснює, що до людей бажано звертитися в більш ввічливій формі. Для цього використовують непрямі запитання.

На екрані з’вляється таблиця з основними виразами, які найчастіше вживаються в непрямих запитаннях.

 

 

C:\Users\1\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Indirect 1.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихованці працюють в парах та намагаються використати отримані знання на практиці: один з них грає роль випадкової людини на вулиці, а інший – у ввічливій формі запитує про час, місцезнаходження різних закладів у новому місті, а також про рух громадського транспорту.

 

2. Використання непрямих запитань на практиці.

Вихованці допомагають людям дізнатися різну інформацію у перехожих

На екрані з’являється фото, на якому зображені люди в різних життєвих ситуаціях.

Вчитель просить вихованців допомогти цим людям вийти зі складної ситуації та отримати необхідну інформацію у перехожих.

Іншими словами вони повинні перефразувати прямі запитання та змінити їх на непрямі запитання, вживаючи вирази в таблиці.

Вчитель пояснює, що потрібно зробити у завданні:

"Look at the people and help them ask passers-by using indirect questions and find out some information. Rephrase the direct questions and turn them into indirect questions".

Отримані запитання вихованці записують на окремих папірцях, які роздає вчитель.

Після виконання письмового завдання вихованці проявляють свої акторські здібності та розігрують життєві ситуації перед класом. Вчитель корегує деякі неточності у відповідях та викликає іншу пару учнів для презентації своїх діалогів.

 

3. Вивчення жанрів кінематографу та телепрограм.

C:\Users\1\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\ODEON-Luxe-Leicester-Square-External.jpgВчитель ще раз вказує на фото із ображенням кінотеатру "Odeon" в Лондоні.

Він говорить, що учням вдалося дійти

до місця призначення, і зараз вони знаходяться біля кінотеатру.

Але який жанр фільму їм хотілось би подивитися в цьому кінотеатрі ?

Вчитель запитує дітей про улюблений жанр фільму та пояснює, що потрібно зробити:

"Finally, you got to the cinema and now you have to decide what film genre to choose. By the way, what is your favourite film genre?"

Діти називають жанри фільмів, а вчитель підказує лексику, якої їм не вистачає для вираження своєї думки.

Він записує деякі невідомі слова на дошці та просить весь клас повторити їх.

 

4. Інтерактивна гра для засвоєння нової лексики.

Потрібно знайти жанр фільму, який з’явився на екрані.

 

Ознайомлення з основними словами та виразами відбувається в ігровій формі,

у вигляді вікторини.

Кожен учень отримує папірець з переліком жанрів фільмів та телепрограм.

На екрані з’являються прямокутники, за якими ховаються малюнки із зображенням фільмів та телепрограм.

Вчитель пояснює, що потрібно зробити у завданні:

"Come up to the computer, pick out a square on the screen and click on it using the mouse".

Учні по черзі виходять до дошки та за допомогою мишки натискають на будь-який прямокутник.

Перед ними з’являється малюнок. Вони повинні знайти відповідний жанр на роздатковому матеріалі та записати його у словник.

 

 

 

 

 

5. Обговорення питань, які стосуються телебачення та кіно.

На екрані з’являється реклама популярного напою.

Вчитель просить дітей висловити своє ставлення до реклам, які переривають цікаві передачі на телебаченні на інтернет платформах:

"What do you think of the commercials ? Are they useful? Do they influence you? "

Діти висловлюють своє негативне чи позитивне ставлення до реклами.

Вчитель роздає ще один папірець, на якому знаходиться серія запитань про телебачення і кіно.

Ці питання потрібно обговорити у парі з іншими однокласниками та обов’язково використати у своїй розмові назви жанрів кіно і телебачення.

 Під виконання завдання вчитель підходить до кожної пари учнів та уважно слухає їхню розмову, корегуючи помилки та неточності. 

 

6. Вирази, якими можна описати свої захоплення.

 

Вчитель показує малюнок, на якому хлопець дивиться комедійний фільм .

Він просить підняти руку тих, хто також любить дивитися комедії у вільний час та сказати

про це:

"The boy in the picture likes watching comedies. Raise your hand if you are also into comedies.

Say that you are interested in it".

Вихованці вживають вирази, які використовуються у розповіді про свої захоплення.

Вони говорять:

"I’m interested in watching comedies"

"I’m fond of playing football"

Лексика, яка вживається у розмові про хобі.

Вчитель пише на дошці вираз "to be interested in", який відомий учням з попередніх класів.

Він перекладається, як

"захоплюватись чимось".

Вчитель просить дітей назвати інші вирази, які мають те ж саме значення. 

На екрані з’являються речення,

 в яких ці вирази виділені жирним шрифтом. Діти виписують нову лексику у словник та складають схожі речення в своїх зошитах.

 

7. Робота в парах.

Розмова про захоплення інших людей із вживанням вивченої лексики.

 

Вчитель роздає папірці із зображенням жанрів кіно та телепрограм. 

 

 

 

 

 

 

 

На екрані з’являються мультиплікаційні персонажі. Біля кожного героя знаходиться назва його улюбленого теле-, або кіножанру.

Вихованці обговорюють захоплення кожного мультиплікаційного героя та показують своєму співрозмовнику той жанр, який вони щойно згадали.

Наприклад:

"Johny is a big fan of romantic comedies"

(Джоні дуже любить романтичні комедії)

Сказавши це, учень показує фото із зображенням романтичної комедії.

Вчитель просить обох вихованців ще раз, в один голос, повторити вираз "a big fan of romantic comedies".

Потім вчитель переходить до іншої пари учнів, уважно слухає їхню розмову та виправляє помилки у вимові.

8. Інтерактивна вікторина.

Вгадування жанру фільму за описом.

На екрані з’являється слайд презентації. На ньому зображенні цифри.

Вчитель пояснює, що потрібно підійти до комп’ютера та натиснути на будь-яку цифру, використовучи мишку:

"Come up to the computer and click on any number using the mouse"

Як тільки учень тисне на цифру, на екрані з’являється опис жанру.

 

 

 

 

 

 

Дитина вгадує жанр, записує його на дошці та складає речення із використанням цього слова.

До дошки виходить наступний вихованець та робить теж саме.

 

 9. Діалог.

    Запрошення друга до лондонського кінотеатру "Odeon".

 

Вчитель звертається до одного з учнів та просить його запросити свого однокласника до кінотеатру:

"Could you please invite your friend to the cinema "Odeon"?"

Учень повинен використати вирази, які вживаються у непрямих запитаннях. Це потрібно для того, щоб запрошення звучало більш ввічливо.

Наприклад:

"Could you tell me if you would like to go to the cinema with me?"

Учні встають зі своїх місць, підходять до однокласників та запрошують їх лондонського кінотеатру.

В певний момент вчитель зупиняє розмову дітей та вносить деякі поправки у завдання.

Кожен вихованець отримує папірець

з діалогом, в якому пропущенні репліки одного із співрозмовників.

На екрані з’являються ці пропущенні відповіді, але вони переплутані.

Діти відтворюють цей діалог у ролях

та запрошують один одного в кіно, але цього разу вони повинні змінити жанр фільму, який вони планують переглянути, та вирази, які вживаються при запрошенні.

Наприклад, замість "фільму жахів" (horror movie) вони можуть сказати "трилер" (thriller), а замість виразу "Would you like to go" учні можуть вжити вираз, який додає більшої ввічливості "I’m interested in finding out whether you would like to go".

Учень, який відповідає, повинен не тільки підібрати підходящу відповідь на екрані, але й переказати її, не дивлячись на екран.

Поговоривши зі своїм однокласником, вихованці знаходять собі іншого співрозмовника, міняються ролями та роблять вищезгадані зміни в діалозі.

 

10. Мультфільм. Подорож до Америки.

 

Учні переглядають мультфільм, в якому дівчина Amy розповідає про свою нещодавню подорож до Америки.

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель просить уважно подивитися відео та сказати, що саме дівчина дізналась про цю країну. Інформацію, яку вони почули в мультфільмі, діти можуть записати у зошит.

Він звертається до вихованців та пояснює, що потрібно зробити в цьому завданні:

"Amy has recently been to America. Watch the video and tell me what she has learned about this country"

Після перегляду мультфільму діти піднімають руку та розповідають вчителю, що саме вони дізнались про Amy:

"Amy has learned that Christopher Columbus discovered America in 1492. The King and the Queen of Spain gave him money to go to India but he accidentally discovered a new continent".

(Amy дізналась, що Христофор Колумб відкрив Америку в 1492 році. Король та королева профінансували його поїздку до Індії, але він випадково відкрив новий континент).

 

11. Ознайомлення з текстом про відкриття Америки.

 

Вчитель просить дітей сказати, чи вони люблять читати книжки у вільний час.

У своїй відповіді учні використовують вирази, які вони вивчили протягом заняття,

а саме:

"to be interested in", "to be fond of ", "to be a big fan of" та інші.

Вихованці відповідають:

"I’m interested in reading books"

(Я захоплююсь читанням книжок)

На екрані з’являється малюнок із зображенням Христофора Колумба.

Вчитель вказує на цей малюнок

та просить назвати ім’я визначної історичної постаті.

Вихованці отримують папірець із текстом про Христофора Колумба

та його відкриття.

Діти ретельно вивчають текст та відповідають на запитання, які з’являються на другому слайді презентації.

У тексті вони підкреслюють саме ту інформацію, яку можна використати при відповіді на запитання.

 

 

 

 

 

 

 

 

12. Вікторина.

Знаходження правильного варіанту відповіді.

Вчитель просить ще раз проглянути основну інформацію про подорож Христофора Колумба та його відкриття.

Як тільки діти повторили все, що вони дізнались про визначного дослідника, вони кладуть папірець текстом вниз.

Вчитель звертається до учнів та пояснює, що буде далі:

"Look at the screen and write down only correct information about Cristopher Columbus"

На екрані телевізора з’являються слайди,

на яких знаходиться декілька тверджень

про Колумба. Серед них потрібно вибрати лише правильний варіант та записати його в зошит.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. Підведення підсумків заняття.

 

Написання розповіді про справи, якими учні займаються у вільний час.

 

Вчитель знайомить вихованців з хлопцем на ім’я Jay.

На екрані з’являється його фото.

Вихованці отримують анкету, яку заповнив Jay, розповідаючи про справи, якими він займається

у вільний час.

Вони ретельно вивчають його відповіді в анкеті, а потім доповнюють текст необхідною інформацією.

Вчитель просить учнів розповісти своїм однокласникам все, що вони знають про свого нового друга Джея.

"Imagine that Jay is your new friend. Tell your classmates about him and mention all the information from the text"

У своїй розповіді потрібно використати всю інформацію з тексту, який вони щойно опрацьовували

у роздатковому матеріалі.

Після виконання цього завдання, вчитель звертається до учнів та пояснює, що потрібно робити далі:

"Write down the story about your free time activities. Use Jay’s story as a model. You may also use the phrases we have learned throughout the lesson".

(Напишіть свою розповідь про справи, якими ви займаєтесь у вільний час)

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Щербін Максим
Додано
15 травня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку