Батьківські збори у 9 класі "Початок навчального року в умовах війни"

Про матеріал
ЛЕКЦІЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ БАТЬКІВСТКИХ ЗБОРІВ У 9 КЛАСІ.Засвоєння і подальше застосування дистанційних технологій навчання на період обмежувальних заходів під час військового стану.
Перегляд файлу

ВП Мирнівська гімназія ліцею «Тріумф»

 

 

 

 

 

 

Батьківські збори

 

Початок навчального року в умовах війни

 

 

 

 

 

                                                                 Підготувала

класний керівник

                                                                             учитель зарубіжної

                                                               літератури

                                                                   Нога Наталія

                                                            Павлівна

 

 

   Прийдешній навчальний рік відрізнятиметься від попередніх. А їх, до слова, звичайними теж назвати важко – через пандемію коронавірусу. Вона внесла значні корективи у навчальний процес. Проте повномасштабна війна вимагає кардинальніших рішень. На цей раз батькам доводиться самим визначатися із формою навчання, ретельно зважуючи всі ризики. Відтепер школа і батьки, як ніколи раніше, відповідальні за дитячу безпеку.

   Уникнути розмов про війну не вдасться. Діти самі «розкручуватимуть»  на такі розмови. Дуже важливо дотримуватися кількох правил.

   Ми не маємо обговорювати якісь деталі. Це має бути розмова (загально) інформативна: ми повинні пояснити, що сталася певна подія (приміром, обстріл потягу), можемо сказати про своє ставлення до неї і послухати ставлення дітей до неї.

    Ми не маємо дуже заглиблюватися у почуття щодо цієї події, оскільки дитина може глибоко переживати і не зможе навчатися.

Нехтувати такими розмовами не можна – це може посилити тривогу дітей.

 

Поради як допомогти дітям впоратися з тривожністю під час воєнних дій.

 

1. Не ігноруйте й не ухиляйтесь від запитань, але не лякайте, коли будете відповідати.

 

2. Пояснюйте, що наша армія захищає нас. У дорослих є план. У вас також є план – обговоріть деталі, що робити в стресових ситуаціях, дайте конкретні інструкції. Поясніть, що ви йдете в більш безпечне місце, проте воно може бути менш комфортним, ніж дім, розкажіть, що зібрали необхідні речі, дайте можливість обрати, що дитина візьме із собою (так вона відчуватиме відповідальність і хоча б мінімальний контроль над ситуацією).

 

3. Дайте можливість висловити емоції. Скажіть, як самі себе почуваєте (боятися – це нормально, на своєму прикладі покажіть що страх – це ок, ви розумієте дитину, проте не панікуйте й будьте опорою). Потім запитайте в дитини, що вона відчуває, – дайте їй час відкритися, не наполягайте, якщо не хоче говорити.

 

Обговоріть, що робити із сильними емоціями, і спробуйте зробити це разом: можна плакати, кричати, стискати щось, фізично рухатися (стрибати, ходити), дихати глибоко (глибокий вдих – затримка дихання – видих, для дуже маленьких дітей ще можна дихати так, ніби сильно дмухаєш на квітку). Якщо помітили, що дитина стала панікувати – подихайте разом, випийте ковток води, обійміться. Будьте поруч, дайте знати: як тільки що – ви тут, нехай звертається до вас – вона не одна.

 

4. Залучайте дитину до вибору того, що будете робити. Давайте вибір із кількох варіантів: будемо дивитися мультик чи помалюємо? Пограємо в цю гру чи в цю?

 

5. У кожної сім’ї є справи, які ви щодня робили разом – продовжуйте їх робити, це дасть можливість дитині на чомусь концентруватися, трохи поверне відчуття спокою. Якщо ви робили руханку зранку, а ввечері дивилися пізнавальні відео – продовжуйте.

 

6. Коли слідуєте з дитиною в сховище, поясніть, що кожен герой казок та мультиків проходить випробовування на сміливість і долає різноманітні перешкоди. Пригадайте казки, які читали дитині, мультики, які ви дивилися разом, і згадайте, які там були випробовування. Це допоможе дитині зрозуміти неунікальність ситуації й запустити механізми адаптації.

 

7. У сховищах холодно або душно, тісно, темно. Але у всіх людей є уява! Пограйте з дитиною в гру “а вигадаймо щось кольорове, щось дивне, щось з вухами й інше”. Так можна зменшити вплив депривації (психічний стан, коли немає змоги задовольняти деякі основні (життєві) психічні потреби достатньою мірою впродовж тривалого часу.

 

8. Коли лунають вибухи та постріли, а ви в укритті, можна з дитиною уявляти великі крила янголів (фей тощо), що боронять наших воїнів та допомагають їм нас захищати.

 

9. Коли в дитини виникають запитання, як ми можемо допомогти, – малюйте з малечею малюнки підтримки та публікуйте їх у соціальних мережах. Так дитина побачить і відчує, що вона теж робить щось важливе.

 

10. Фізичні ігри, дихальні вправи, навчання, вивчення іноземної мови теж допоможуть організму стабілізувати психічну систему після дезорганізації воєнним станом.

 

Найважливіше: будьте спокійні й разом із близькими, вірте в нашу армію!

 

 

Поради батькам для якісного  для дистанційного навчання дитини:   

 

   Забезпечте дитину комфортним та зручним робочим місцем, персональним комп’ютером чи ноутбуком, доступом в Інтернет.   

   З понеділка по п'ятницю на електронну пошту дитини відбувається розсилка запрошень до Класрумів з навчальних предметів, які функціонують у закладі. (Якщо дитина не приєдналась до класруму завчасно, знайдіть КОД класруму на сайті закладу у розділі “Дистанційне навчання” та допоможіть дитині приєднатись до певного класруму на комп'ютері через сервіс Google Classroom або завантажте Google Classroom на телефон дитини.)

   Контролюйте режим навчання дитини, який має відбуватися за діючим розкладом класу.

   Забезпечте приєднання дитини до відеоуроків (відеотрансляцій), які організовує заклад через  хмарні сервіси (Гугл Міт у навчальних Google Classroom).

   Відеотрансляція уроків та опублікування навчальних матеріалів здійснюється за діючим навчальним закладом.   

    Дитина має обов’язково має переглядати, опрацьовувати та вивчати матеріали, запропоновані вчителями в Класрумах з певного навчального предмету. (Вчитель опубліковує  навчальні матеріали та завдання  для учнів відповідно до діючого навчального розкладу)

   Контролюйте опрацювання дитиною навчальних матеріалів, опублікованих вчителем в Класрумі з певного навчального предмету та своєчасність виконання домашніх завдань.

   Фото письмових домашніх завдань слід надсилати  на електронну скриньку вчителя відповідно до термінів виконання.

   Для отримання індивідуальних консультацій з предмету тримайте зв'язок з вчителем через інші засоби зв'язку (Електронна пошта, телефон, Вайбер)

Навчіть дитину чергувати онлайн навчання з іншими видами освітньої та творчої діяльності.

   Періодично влаштовуйте перевірку знань дитини - розуміння правил, наявність виконання вправ, проходження надісланих вчителем завдань та тестів.  

   

   Слідкуйте за інформацією, яка розміщується на сайті закладу у розділах “Новини” та “Дистанційне навчання”, на якому розміщено інформацію для зв'язку (електронна пошта, посилання на сайт учителя, код Класрума з кожного навчального предмету)

   Звертайтесь до адміністрації закладу через сайт закладу.   

   Постійно тримайте зв'язок з класним керівником.   

   Проведіть бесіду з дитиною про режими дня та режим навчання. Важливо розуміти, що карантин – це не канікули.. Робочий день учня має максимально походити на звичайний день в школі за насиченістю.

 

   Навчіть дитину під час роботи з комп'ютером кожні 25-30 хв робити короткочасні перерви для виконання зорової гімнастики, випивання склянки води. Організуйте правильний режим харчування дитини.

    Дотримуйтеся правил здорового способу життя та рекомендацій щодо запобігання захворювання COVID-19.

Залишайтеся причетними до дистанційного навчання вашої дитини

 

Пам’ятайте: ваші заохочення та уважність показують дитині, що ви пишаєтесь її роботою і її зусилля не залишаються непоміченими.

docx
Додано
12 січня 2023
Переглядів
1094
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку