Цифрова компетентність

Про матеріал
Організація освітнього процесу з використанням цифрових інструментів»для фахівців освітньої галузі "фізична культура"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ІТ у сучасному суспільстві ХХI століття – ера інформаційних технологій Формування інформаційної компетентності – важливе завдання освіти Ми змінили своє оточення так радикально, що тепер повинні змінювати себе, щоб жити в цьому новому оточенні Норберт Вінер, американський вчений, математик і філософ «Організація освітнього процесу з використанням цифрових інструментів» для фахівців освітньої галузі «фізична культура»

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Цифрова компетентність вчителя включає в себе Інформаційну грамотність та грамотність даних Комунікацію та співпрацю Створення цифрового контенту (включаючи програмування) Безпеку (включаючи цифрове благополуччя та компетентності, пов'язані з кібербезпекою) Розв'язання проблем Інформаційна Мотиваційна Дидактико- методична Технологічна Digital competence Навички роботи з технічними пристроями та програмним забезпеченням Навички опрацювання інформації (послуги Інтернету) Особистнісна потреба у використанні ІКТ (можливості Інтернету) Розуміння ролі ІКТ в освіті та їх дидактичних можливостей (хмарні послуги)

Номер слайду 4

Хмарні послуги Хмарні платформи Хмарні технології в школі Google Apps Education Edition календар Google пошта Gmail диск Google сайти Google Використання Office Web Apps-додатків Електронні журнали і щоденники Он-лайн сервіси для навчального процесу Системи дистанційного навчання, бібліотека, медіатека Сховища файлів, спільний доступ Google Docs Спільна робота Відеоконференції Хмарні технології – це технології розподіленої обробки цифрових даних, за допомогою яких комп'ютерні ресурси надаються інтернет-користувачеві як онлайн-сервіс. Хмара – це деякий центр, сервер або їх мережа, де зберігаються дані та програми, що з’єднуються з користувачами через Інтернет Цифрова компетентність: дидактико-методична

Номер слайду 5

Фото, відео, аудіо, документи Листування Спілкування Пошук Пошук друзів Цифрова компетентність: інформаційна

Номер слайду 6

Можливості Інтернету (служби, сервіси) Інтерактивне повідомлення chat Спілкування за допомогою ICQ Інтернет-телефонія Всесвітня павутина (WWW) Web-сторінки, гіперзв'язку, пошукові системи Електронна пошта Телеконференції Обмін листами між учасниками груп розсилок Обмін електронними листами в комп'ютерних мережах Дошки оголошень Електронні оголошення, розміщені в Інтернет для відкритого доступу всім бажаючим Навчання на відстані через системи комп'ютерного зв'язку Сховища файлів з ​​програмами та даними, доступні для користувача через мережу Файлові архіви Дистанційне навчання Технології програвання мультимедіа файлів безпосередньо в процесі їх отримання з мережі. Технології віртуальної реальності Мультимедіа технології Пошук і витяг інформації з тематичних баз даних через мережу Дистанційні бази даних Цифрова компетентність: мотиваційна

Номер слайду 7

ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Комп’ютер як інструмент Комп’ютер для дитини Комп’ютер для учителя Зберігання даних Текстовий редактор, процесор Графічний редактор Моделювання Алгоритміка, програмування Презентації Електронні таблиці База даних Архівація Мультимедія Веб-технології Ігрове середовище Робочий інструмент Спілкування Об’єкт навчання Джерело інформації Наочний посібник Індивідуальний інформаційний простір Тренажер (Онлайн-навчання ) Самоосвіта Цифрова компетентність: технологічна

Номер слайду 8

Під час дистанційного навчання учням просто необхідно самостійно займатися фізичними вправами в домашніх умовах. Починаючи заняття, школярі мають ознайомитися з теоретичними відомостями, а згодом набути цілу низку рухових умінь та навичок згідно з програмою з фізичної культури. Крім того, діти розширюють діапазон рухових дій. Для організації навчання потрібно: скорегувати (можливо скоротити) навчальний час на опрацювання окремих тем; довести до відома учнів теми, які необхідно опрацювати самостійно; зазначити інтернет-ресурси (вебресурси закладу освіти, вчителів предмета «Фізична культура» тощо); підготувати й організувати проведення онлайн-уроків з демонстраційними матеріалами, завданнями та вправами; організувати перевірку й оцінювання самостійно виконаних учнями завдань; рекомендуємо організувати надання індивідуальних консультацій за допомогою відеозв’язку, чату; для отримання зворотного зв’язку використовувати електронну пошту, онлайн-тестування тощо. До основних форм самостійних занять належать: вивчення теоретико-методичних відомостей щодо фізичної культури; ранкову гігієнічну гімнастику; фізичні вправи протягом дня. Вивчення теоретико-методичних відомостей найбільш простий та поширений спосіб роботи з учнями в період карантину, але потрібно не забувати про денне навантаження учнів іншими предметами, пам’ятати, що головний акцент фізичної культури – це рухова активність і розвиток фізичних якостей. Ранкова гігієнічна гімнастика входить у розпорядок дня – ранковий час після пробудження від сну.

Номер слайду 9

Список джерел: ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА. Навчальна програма для 5-9-х класів ЗНЗ: https://cutt.ly/vtlwcgK Спорт заради розвитку: YouTube канал https://www.youtube.com/channel/UCQ2lcxZ-jnWIrHtT8YVPSA?view_as=subscriber Домашні завдання з фізичної культури: https://cutt.ly/Wtk5bq7 Фізична культура – Учительський журнал ~online: https://cutt.ly/wtlwGEq Усі уроки фізичної культури | Шкільне життя: https://cutt.ly/NtlwFf7 Конспекти уроків фізичної культури 5 клас | Шкільне життя: https://cutt.ly/QtlwAom Фізична активність та моторні ігри для дітей: https://cutt.ly/rtleifL ЗБІРНИК НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ 59 4 безкоштовні інструменти для створення віртуальних екскурсій: https://cutt.ly/NtleWhj Інструкції з охорони праці на уроках фізкультури в спортзалі: https://cutt.ly/ItleYl3 Фізкультхвилинки з LEGO. Шість цеглинок для 1 класу – YouTube: https://cutt.ly/7tleDvZ Проєкт Фонд Кличка: https://cutt.ly/2tleGKS Віртуальна реальність: принципи роботи та переваги для навчання – TeachHub: https://cutt.ly/UtleZQR Методичні рекомендації з організації фізкультури в ЗДО: https://cutt.ly/Ttle3Wl

Номер слайду 10

Тільки взаємодія всіх учасників системи може дати інноваційний результат Держави Експертів Освітян Батьків Медиків Розробників ЕЗНП Інвесторів

ppt
Додано
16 січня 2023
Переглядів
1111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку