"Декоративна тарілка"

Про матеріал
Додатковий матеріал до уроків трудового навчання/технологій по виготовленню декоративної тарілки.
Перегляд файлу

Декоративна тарілка

 

Рекомендований клас

7(8) клас

Об’єкт проєктної діяльності

Декоративна тарілка

Основна технологія

Технологія оздоблення мозаїкою

Додаткова технологія

Технологія декупаж

Компетентності

Загальнокультурна грамотність, підприємливість, спілкування державною та іноземними мовами, інформаційна-цифрова,

Наскрізні лінії

«Підприємливість та фінансова грамотність»

Обладнання, інструменти та матеріали

Тарілка скляна, фарфорова або пластмасова, яєчна шкаралупа, клей ПВА, декупажні серветки, акрилові фарби, акриловий лак, ножиці, пензлі, засіб для знежирення (спирт або засіб для миття посуду), губка.

Додатки

Моделі-аналоги

Описание: Похожее изображение                    Описание: Картинки по запросу декупажные тарелки

      Описание: Похожее изображение                 Описание: Похожее изображение

 

Інтелектуальна карта

 

Технологічна карта

 

№ п/н

Послідовність роботи

Фото

матеріали та інструменти

1.

Знежирити поверхню тарілки

 

Засіб для знежирення (спирт або засіб для миття посуду, губка

2.

Приклеювання яєчної шкаралупи на поверхню тарілки.

Клей ПВА, пензлик

3.

 Після висихання клею, покрити всю поверхню тарілки білою акриловою фарбою 2-3 рази.

Акрилова фарба, губка,

4.

Вирізати мотив малюнку із серветки

Серветка, ножиці

5.

З серветки відділити верхній шар з малюнком від двох інших

 

6.

На тарілку покласти вирізаний малюнок на тарілку та приклеїти

 

 

клей, пензлик

7.

Підрівняти недоліки. По периметру можна зробити окантовку.

Акрилові фарби, губка

8.

Після висихання покрити всю поверхню тарілки акриловим лаком 2-3 рази.

Акриловий лак, пензлик

 

Інтерактивні методи та форми роботи

 Метод мозкового штурма, мультимедійна презентація, демонстрація, практична робота, робота в групах

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів


 

Знаннєвий компонент


     Розуміє етапи проєктування.

     Розуміє сутність методу фантазування.

     Знає та розрізняє різні види технік декорування.

     Розрізняє та називає матеріали та інструменти для декорування.

     Обґрунтовує вибір технологій декорування.

     Розуміє необхідність дотримання правил  безпечної праці та організації робочого місця.


 

Діяльнісний компонент


          Розрізняє етапи проєктної діяльності.

          Застосовує метод «фантазування».

          Визначає послідовність виконання проектного об’єкту.

          Розрізняє технологічні операції.

          Виконує технологічні операції відповідно до технології декорування

          Добирає інструменти та матеріали для декорування об’єкту.

          Дотримується прийомів роботи з матеріалами та інструментами.

          Визначає необхідну кількість матеріалів для декорування виробу.

          Визначає технології декорування  об’єкту за характерними ознаками.

          Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.


 

Ціннісний компонент

       Обговорює та висловлює судження щодо вибору технік декорування.

       Обґрунтовує взаємозв’язок між технологію декорування та якістю отриманого результату.

       Вміє аналізує та перетворювати навколишнє середовище.

       Усвідомлює необхідність економного використання матеріалів.


 

 

 

docx
Додано
28 лютого
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку