Діагностична робота з інтегрованого курсу ЯДС за розділом «Природні зони України.»

Про матеріал
Діагностична робота з інтегрованого курсу ЯДС за розділом «Природні зони України.»
Перегляд файлу

Діагностична робота з інтегрованого курсу ЯДС  за розділом «Природні зони України.»                                                                                   ______________________________________І варіант

1.Умовні великі області Землі, території яких різняться величиною кута падіння сонячних променів на поверхню, тривалистю освітленості, а також температурою повітря називаються:                                                                                                                                       а) теплові пояси                  б) природними зонами                   в) географічними картами

2.У якій природній зоні міститься Сєвєродонецьк?

а) мішаних лісів               б)лісостепу                       в)степу

3.Запиши рослини степу.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Побудуй ланцюг живлення.             полин                         орел                    тушканчик

 

 

6.Яка природоохоронна робота ведеться у заповідниках? (Обери кілька варіантів.)

1) Забороненополювати на звірів і птахів.               2) Не заборонено рибалити.                                                  3)Заборонено зривати трав’янисті рослини.            4) Не можна вирубувати дерева.                                      5)Дозволено виловлювати метеликів.

7.Які явища можуть негативно впливати на природні зони? За яким номеро потрібно звернутися за допомогою, якщо побачив таке явище?                                                                          ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8.До чого може призвести незаконна вирубка лісів чи пожежі від необережності людей? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9.Поясни,чому неможна рибалити чи полювати на території заповідників?  ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10.З якою метою створюють заповідники? Запиши назви декількох заповідників. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11.Пригадай і запиши назви рослин і тварин, які занесені до Червоної книги. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12. Підпиши назви тварин і птахів.

 

 

 

          __________________         ____________________        _________________

 

 

 

 

 

Діагностична робота з інтегрованого курсу ЯДС  за розділом «Природні зони України.»                                                                                   ______________________________________ІІ варіант

1.Великі території,що характеризуються однорідними погодними умовами, видами  ґрунтів, типом рослинності й тваринним світом,називаються:

а) материками                  б) природними зонами                   в) географічними картами

2.У якій природній зоні міститься Луганська область?

а) мішаних лісів                 б)лісостепу                     в)степу

3.Запиши рослини мішаних лісів.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

C:\Users\Лилия\Desktop\image030.jpg4.Підпиши теплові пояси Землі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Побудуй ланцюг живлення.             гілки  верби                 вовк                    косуля

 

 

6.Яка природоохоронна робота ведеться у заповідниках? (Обери кілька варіантів.)

1) Забороненополювати на звірів і птахів.               2) Не заборонено рибалити.                                                  3)Заборонено зривати трав’янисті рослини.            4) Не можна вирубувати дерева.                                      5)Дозволено виловлювати метеликів.

7.Які явища можуть негативно впливати на природні зони? За яким номеро потрібно звернутися за допомогою, якщо побачив таке явище?                                                                          ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8.До чого може призвести незаконна вирубка лісів чи пожежі від необережності людей? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9.Поясни,чому неможна рвати квіти і вирубувати рослини на території заповідників?  ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10.З якою метою створюють заповідники? Запиши назви декількох заповідників. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11.Пригадай і запиши назви рослин і тварин, які занесені до Червоної книги. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12. Підпиши назви тварин і птахів.

 

 

 

           ___________________        ____________________       __________________

doc
Додано
22 вересня 2022
Переглядів
1056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку