Діагностувальна робота 1 з ЯДС на тему "Як бути людиною"

Про матеріал
Діагностувальна робота 1 «Як бути людиною» інтегрованого курсу «Я досліджую світ» Я досліджую світ. Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах): Частина 1//І.В.Грущинська, З.М.Хитра, І.І.Дробязко.-Київ: УОВЦ «Оріон», 2021. Методична допомога для вчителя • прораховані бали за кожне завдання, • вказано з якої теми завдання, • що перевіряємо (очікувані результати з програми та свідоцтва досягнень) Робота створена на допомогу вчителям початкових класів для проведення та оцінювання діагностувальної роботи №1 з ЯДС по темі «Як бути людиною» за підручником І.В.Грущинської
Перегляд файлу

 

Діагностувальна робота 1  «Як бути людиною»

інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 

Я досліджую світ. Підручник для 4 класу ЗЗСО  (у 2-х частинах):

Частина 1//І.В.Грущинська, З.М.Хитра, І.І.Дробязко.-Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.

 

Методична допомога для вчителів

 

з/п

Завдання

Кількість

балів

Тема уроку

Що перевіряємо

Очікувані результати

(Соціальна)

1.

Найбільшою цінністю для кожної людини і є передумовою всіх інших прав, це право на…..

А) здоров’я

Б) життя

1б.

Чому життя людини-це найбільша цінність?

Має уявлення про права та обов’язки; право на життя;

 

2.

Стан організму, за якого всі органи добре виконують свої життєві функції – це

А) здоров’я

Б) звичка

1б.

Як потрібно піклуватись про своє здоров’я?

Аргументує неприпустимість заподіяння будь-якої шкоди собі й іншим

3.

Юра песиміст, а Таня оптиміст.

Хто так говорить?

  1.     Проблемі вже ніяк не зарадити й  усе  трапилось через мою  безпорадність, відсутність здібностей.  Це…………
  2.     Світ чудовий, з будь-якої ситуації є хоча б один вихід, усе буде  добре.  Це….

 

1б.

(по 0,5б.)

Чому життєлюби  почуваються щасливими?

Має уявлення про неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, здібності, характер)

 

4.

Визнач яка новина є  фактом, а яка фейком

Сенсація! Сьогодні вранці, 25 вересня,  у Миколаєві випав сніг!

_________________________

Всі учні нашої школи вчаться дистанційно.

_________________________

 

1б.

(по 0,5б.)

Для чого потрібне вміння критично мислити?

Вміє критично мислити, аналізувати, розрізняє фейки від реальних фактів

5.

Що потрібно робити, щоб запобігти небезпеці?

1)

2)

3)

2б.

Як ти дотримуєшся безпечного способу життя?

Пояснює, від чого залежить безпека вдома, в школі, в довкіллі

6.

Подумай і запиши які моральні якості є найважливішими серед рис характеру людини.

(Не менше 4)

2б.

(по 0,5б. за кожну правильну відповідь)

Які моральні цінності в житті найважливіші?

Розуміє сутність моральних якостей; пояснює необхідність виробляти в собі такі риси

7.

Вибери і підкресли, що необхідно для розвитку вміння вчитися і являється запорукою для досягнення успіху в житті.

Щоденна праця, сила волі,  лінощі, поганий настрій, наполегливість, занижена самооцінка, спілкування і взаємодія з іншими людьми, негативні емоції, бажання, адекватна самооцінка, брак свіжого повітря, не планувати свій час, втома, відповідальність, конфлікти, вміння керувати своїми емоціями.

 

4б.

(по 0,5б. за кожну правильну відповідь)

Чому  кажуть:

«Вік живи- вік учись»?

 

Як самооцінка впливає на якість життя?

Як правильно організувати свій розпорядок дня?

Що означає вислів «мати силу волі?»

Коли спілкування приносить радість?

 

Пояснює можливості людини; значення знань, освіти, працелюбства, сили волі, вміння керувати своїми емоціями та планувати час в досягненні успіхів і спілкуванні;

має уявлення про культуру взаємин людей;

розуміє значення добрих взаємин, їх перевагу над

конфліктами, сутність доброзичливості, милосердя,

пояснює необхідність виробляти в собі такі риси.

 

docx
Додано
30 вересня 2023
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку