Цілі: Пізнавальна: розширити та узагальнити знання з теми; Розвивальна: розвивати прагнення аналізувати здобуту інформацію; Учбова: навчитися застосувати на практиці знання з предмету;Виховна: виховувати вміння роботи в колективі, мобілізація вмінь та навичок під час аналізу інформації в умовах обмеженості часу на прийняття рішення; виховувати повагу апонента з іншою думкою.
Оцінювання брей-рингу. Конкурс № 1 «Представлення» – кожна команда повинна представитися ( назва, девіз, емблема) 2 бали максимум. Конкурс № 2 «Розминка» (для кожного учасника команд)– кожна вірна відповідь оцінюється в 1 бал. Конкурс № 3 «Заповни пропущені слова» - кожна вірна відповідь на запитання оцінюється в 1 бал. Конкурс № 4 «Командне обговорення» (командна гра) - кожна вірна відповідь на запитання оцінюється в 3 бал. Конкурс № 5 «Хто більше» - кожна вірна відповідь на запитання оцінюється в 1 бали. Конкурс № 6 «Гра капітанів» – кожна вірна відповідь на запитання оцінюється в 2 бали. Конкурс № 7 «Мої потреби» – вірна відповідь на запитання оцінюється в 5 балів максимум. Конкурс № 8 «Так / Ні» (командна гра) - кожна вірна відповідь на запитання оцінюється в 1 бал.
Загальні питання:7. Жадібність породжує некероване використання природних ресурсів. 8. Деякі природні ресурси є поновлюваними. 9. Люди часто купують зайві товари і продукти. 10. Коштовний товар не відповідає високій якості. 11. Можливість купувати товари у кредит. 12. Підприємець зацікавлений задовольнити попит на свою продукцію. 13. Товар однакової якості коштує у різних виробників різну ціну. 14. Розмаїття різних товарів і цін на ринку.
Запитання для команди групи № 3 Назвіть виробничі ресурси?Що таке сімейний бюджет? Які ресурси на землі обмежені?Запитання для команди групи № 6 Чим оцінюється праця людини?Чому праця людей оцінюється по-різному?Назвіть джерела доходів сім’ї. Запитання для команди групи № 10 Які три питання вирішує виробник?Шлях просування товару?Які ресурси на землі практично необмежені?
Маслоу, створюючи у 1940-х рр. свою теорію мотивацій, намагався пояснити, чому в різний час у людей виникають різні потреби. Він вважав, що потреби людини мають ієрархічну структуру з 5 рівнів. У кожний конкретний момент часу людина буде прагнути до задоволення тієї потреби, що для неї є важливішою або сильною.
1. Фізіологічні потреби (потреби найнижчого рівня) є необхідними для виживання. Вони включають потребу в їжі, воді, захисті, відпочинку, сексуальні потреби.2. Потреби в безпеці включають потреби в захисті від фізичних і психологічних небезпек з боку навколишнього світу і впевненість у тому, що фізіологічні потреби будуть задовольнятися в майбутньому (покупка страхового полісу або пошук надійної роботи з гарними видами на пенсію).3. Соціальні потреби (потреби в приналежності, дружбі, любові) включають почуття приналежності до чого-небудь або кого-небудь, підтримки.4. Потреби в повазі включають потреби в особистих досягненнях, компетентності, повазі з боку оточуючих, визнанні.5. Потреби в самовираженні, самореалізації — потреби в реалізації своїх потенційних можливостей і зростанні як особистості.
ТАК / НІ1. Прибуток – це дохід, який перевищив витрати. 2. Конкуренти – це виробники стандартних або схожих взаємозамінних товарів. 3. Підприємництво – це завжди ризик.4. Виробництво – кінцева фаза обігу товару. 5. Вугіль, нафта і газ є невичерпними природними ресурсами. 6. Потреби людей безмежні.