Географічні координити

Про матеріал
Конспект уроук за темою :"Географічні координати" для проведення уроку в 6-у класі.
Перегляд файлу

 

Географія 6 клас

 

Тема: Географічні координати.

 

Мета:формування знань про градусну сітку ,меридіани та паралелі,розвиток практичних навичок знаходження меридіанів і паралелей на глобусі та карті,характеристика їхособливостей та візначення географічних координат .

 

Обладнання:підручники,атласи,карта світу ,глобус, проектор.

 

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

 

Зміст уроку:

1.Організаційний момент.

 

 

2.Мотивація

Уявіть собі,що ви прийшли на стадіон «Металіст»,купили квиток. Чи швидко ви знайдете своє місце?

     Чому?...

 

(вказано ряд, місце,сторона.)

Як бачимо відшукати нам місце допомогла додаткова інформація у квитку про розташування вашого місця щодо інших місць на стадіоні.

(епіграф уроку)

Отже тема нашого уроку: Географічні координати.

Очікувані результати:

  • засвоїти знання про  градусну сітку, географічні координати, географічну широту та географічну широту;
  • вміти користуватися градусною сіткою для визначення географічних координат;
  • оцінювати практичне значення знань про географічні координати.

 

3.Вивчення нового матеріалу.

 

  •  вирішені питання визначення місця положення будь-якої точки на поверхні Землі нам допоможе сітка, яка складається з горизонтальних та вертикальних ліній, на лініях розташовані цифри, які визначають градуси через які вони проведені, тому вона і називається градусною.
  1. Презентація вчителя

 

  • Градусна сітка – це сітка на глобусі або карті, утворена паралелями й меридіанами, які проведені через певну кількість градусів.
  • Меридіани – це умовні лінії на глобусі чи карті, що з’єднують найкоротшою відстанню географічні полюси Землі.
  • Папалелі - це умовні лінії на глобусі чи карті, паралельні екватору.
  • Географічна широта - це відстань від екватора до певної точки в градусах.
  • Географічна довгота – це відстань від нульового меридіана до певної точки  в градусах.
  • Георгафічні координати - широта і довгота будь-якої точки Землі є її географічними координатами.


 

 

2)Учні заповнюють таблицю у зошиті:

 

Ключові поняття

 

Знав (-ла), чув (-ла)

Це для мене нове

1.

1.

2.

2.

3.

3.

4.

4.

5.

5.

 

 

 

 

  1. Учні працюють в контурній карті.

Вчитель дає завдання  учням нанести на контурну карту  олівцем  лінію  екватора, нульового меридіану та 50-ї паралелі.

(взаємоперевірка між учнями)

 

Проблемне питання від вчителя.

 Хто з вас знає, який існує взаємозв’язок між Харковом та 50-ю паралеллю ?

 

Висновок: Харків лежить на 50-й паралелі у північній півкулі.

 

3) Випереджальне завдання «Історична довідка про використання градусної сітки».

 

 

4) Вчитель надає завдання учням за  допомогою координат побудувати своїй групі транспорт для подорожі  (завдання №1)

 

Сьогодні я пропоную вам вирушити у цікаву подорож, але вона неможлива без транспортного засобу, тому виконавши завдання ви отримаєте його.

(презентація роботи)

5) Майже немає людей байдужих до подорожей. Напевно кожен з вас мріє відвідати далекі країни. А можливо хтось з вас вже це здійснив. У кого все ще попереду зверніть увагу на карти візуалізації на нашому штурвалі.  Там зображено дуже багато країн та їх визначних місць.

 

Давайте не будемо зволікати і здійснимо прямо зараз цікаву подорож на пошуки невідомого та загадкового (завдання №2).

(презентація роботи)

 

Проблемні питання від вчителя.

Як ви гадаєте чому перебуваючи на одній широті ви опинилися у різних місцях?

Чи достатньо знати лише широту місцевості?


 

Висновок: всі пункти-точки, які знаходяться на одній паралелі мають однакову широту, але різну довготу.

6) Як бачимо знання про координати є дуже важливими до того ж ці зання допомагають багатьом професіям.

Яким професіям потрібні знаття про географічні координати?

Учні креслять у зошити схему.

 

4.Закріплення

Отже сьогодні на уроці ми розглянули основні поняття : меридіани, паралелі, географічна широта, географічна довгота, географічні координати.

А зараз я пропоную вам бліц-тест щоб перевірити на скільки ви засвоїли матеріал уроку.

  1. Бліц-тест.

(взаємоперевірка)

Успіх – це дуже важлива складова  життя кожної людини. Заповніть будь ласка схему свого успіху. 

  1.  Учні заповнюють  Т-схему  «Мого успіху»

 

Т-схема «МОГО УСПІХУ»

Мені вдалося і я можу!

Мені було складно, але я буду працювати над…..

1.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Підсумки

 

Складіть сенкан та тему кординати.

 

6.Д/з  Опрацювати §15, вивчити ключові поняття  теми, , творче завдання ( на зворотьому боці карти  зазначити координати острова) на уроці літератури ви складали карти острова скарбів, запишіть на зворотній стороні  карти координати вашого острава (на наступному уроці за цими координатами ми знайдемо їх  місце розташування на карті світу), за бажанням виконати завдання з прапорцем (одне на вибір) на  стор. 72.

 

docx
Додав(-ла)
Ходырева Юлия
Додано
11 червня 2020
Переглядів
1104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку