Інтегрований урок у 3 класі з предметів я досліджую світ і математика. Тема: Весна у природі. Весняні місяці.

Про матеріал
Інтегрований урок у 3 класі з предметів я досліджую світ і математика. Тема: Весна у природі. Весняні місяці. Мета: вчити учнів виявляти ознаки весни у природі; закріпити назви весняних місяців; розкрити походження назв місяців осені; закріпити вміння розв’язувати задачі та обчислювати двоцифрові приклади без переходу через десяток; розвивати логічне мислення; розширювати світогляд; формувати вміння спостерігати за природою; виховати почуття любові до природи. Обладнання: мультимедійна презентація; аудіозаписи; ілюстрація картини “Природа восени”; пазли; цеглинки Лего; демонстраційний матеріал «Пори року», різнокольорові паперові листочки різних дерев.
Перегляд файлу

Інтегрований урок у 3 класі з предметів я досліджую світ і математика.

 

 Тема:  Весна у природі.  Весняні місяці.

Мета: вчити учнів виявляти ознаки весни у природі; закріпити назви весняних місяців; розкрити походження назв місяців осені; закріпити вміння розв’язувати задачі та обчислювати двоцифрові приклади без переходу через десяток; розвивати логічне мислення; розширювати світогляд; формувати вміння спостерігати за природою; виховати почуття любові до природи.

Обладнання: мультимедійна презентація; аудіозаписи; ілюстрація картини “Природа восени”; пазли; цеглинки Лего; демонстраційний матеріал «Пори року»,  різнокольорові паперові листочки різних дерев.

Тип уроку: комбінований урок.

 

I Організація початку уроку

Пролунав дзвінок,

Починаємо урок,

Будем працювати старанно,

Щоб почули у кінці,

Що у нашім третім класі,

Діти просто молодці.

 

1. Привітання

Холодно зараз в лісах і лугах,

Холодно зайчикам, лискам, птахам.

Тепло і затишно в класі у нас,

Доброго ранку, вітаю я вас!

Діти, поверніться до гостей,

Скажемо їм, Добрий день.

- Я рада вас бачити радісними, бажаю вам бути активними і працьовитими і передаю вам свою посмішку і тепло своїх долоньок, давайте їх передамо кожному.

Молодці!  

2. Повідомлення синоптика.

-  Діти, які пори року ви знаєте? (весна, зима, літо,осінь)

-         Яка зараз пора року? ( Зараз весна)

-         Який в нас місяць? ( місяць березень)

-         Який сьогодні день тижня? ( сьогодні )

-         Яке сьогодні число? (сьогодні 25 березня) 

-         Яка погода сьогодні?

-         Яке небо?

-         Чи є вітер? Опади?

II Мотивація навчальної діяльності

Про що  сьогодні піде мова на уроці, ви дізнаєтесь, якщо  відгадаєте загадку:

Привітанням журавля,

Я пробуджую поля,

Небеса і ручаї

Та заквітчую гаї

Відгадаєм хто вона

Ця красуня лісова?

Учні. Це Весна

Тема нашого уроку. Весна, весняні місяці.

III Повідомлення теми уроку

-         Сьогодні на уроці ми поговоримо про весну, про її красу, про назви осінніх місяців, та будемо виконувати багато цікавих завдань..

IV  Робота над темою уроку

1. Складання речень про осінь.

-  А зараз ми виконаємо перше завдання від красуні весни. Вам потрібно скласти речення про весну, а допоможуть нам у цьому пазли, які лежать у вас на краю парти.

- Дістаньте їх будь ласка з файлу, викладіть картину, а потім складіть кожен своє речення про весну.

- Які природні явища бувають весною? (дощ, туман, листопад, іній)

- Які весняні зміни відбуваються в неживій природі? ( похолодання, тумани, дощі, день стає меншим, заморозки, перший сніг)

- Які весняні зміни відбуваються в живій природі? ( жовтіє і опадає листя з дерев, жовтіють і в’януть квіти, птахи відлітають у вирій, комахи ховаються, звірі готують запаси на зиму, деякі впадають у сплячку).

- Молодці

2. Гра «Так чи ні»

А зараз ми пограємо в гру Так чи ні. Візьміть будь ласка дві цеглинки лего зеленого і червоного кольорів.

 Якщо Так – підніміть будь ласка цеглинку зеленого кольору, якщо ні – червоного.

 Зараз ще літо? (ні) Вже розпочалася осінь?(так)

Зараз рання осінь? (ні) Зараз золота осінь? (так)

Восени холодні ранки? (так)

Осінню йдуть дощі?(так)

На деревах зеленіє листя? (ні)

Вранці можуть бути тумани? (так)

Перелітні пташки летять до вирію (так)

Осінь – золота пора року.(так)

 

3. Фізкультхвилинка

А тепер давайте з вами трохи відпочинемо і зробимо фізкультхвилинку.

4. Завдання від місяця вересня.

Наша красуня весна мандрує не одна, а разом із своїми синами: весняними місяцями.

-         Послухайте загадку і скажіть про який місяць йде мова.

Повіває теплий вітер,

Сонце яскравіше світить,

Тане сніг, біжать струмочки, —

Хто назве цей місяць точно?

(Березень)

-         Діти, а хто знає, чому місяць березень має таку назву?

Місяць Березень приніс нам  кошик з весняними квітами. Але по дорозі кошик упав,  квіти розсипались. Давайте допоможемо місяцю березню, обчислимо приклади, і зберемо букет весняних квітів.

-        


-         20-8×2=

-         3×5+5=

-         5×7+2=

-         8×6-8=

-         2×6+2=

-         5+3=

-         2×5=

-         4×6=


Молодці! Ви гарно впорались з завданнями.

5. Завдання від місяця жовтня.

-         Послухайте загадку і скажіть про який місяць йде мова.

Вже пташки повернулися

В наш край,

Про весну співає

Поле й гай.

Ніжаться на сонці

Трави, квіти,

Вже настав ласкавий місяць…(квітень)

 Чому місяць квітень має таку назву?

-         Жовтень – фарбує листя в жовтий колір, місяць справжньої золотої осені. Щодня промені сонця дедалі менше нагрівають землю. Повітря стає холоднішим.

-         Місяць жовтень передав нам свої завдання. Він хоче перевірити чи вмієте ви розв’язувати задачі.

-         Швидко розв’язати  задачі нам допоможуть цеглинки Лего. Візьміть їх, і розкладіть в робочий стан. Уважно слухайте задачу і дивіться на екран телевізора. Порахуйте і підніміть вгору цеглинку відповідного кольору.

1.  5 маленьких білченят

У кубельці спали.

А ще 9 білченят

По гіллі стрибали.

Мамі-білці поможіть.

Всіх тих діток полічіть,

 (5+9=14)

2.    30 яблук Петрик мав.

        10 яблук мамі дав,

         5 – малій сестрі

         Скільки ж залишив собі він? (30-10-5=15)

 

3. На узліссі 7 дубочків,

Поряд з ними – 5 кленочків.

Поміркуйте і скажіть:

Всі дерева полічіть. (30+7=37)

 

4.  Їжачок в саду гуляв,

Він листочків назбирав.

Зразу 20, потім 40.

Тільки, діти, ви скажіть,

Їжаку допоможіть,

Ті листочки полічіть.                             (20+40=60)

 

 

 

-                   

-         Молодці! В гарно впорались з завданням від місяця жовтня.

6. Фізкультхвилинка

А ще осіню часто йдуть дощі. Ми з вами зараз відпочинемо і зробимо фізкультхвилинку Австралійський дощ.

Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він.

В Австралії піднявся вітер. (Тренер тре долоні).

Починає крапати дощ. (Клацання пальцями.)

Дощ посилюється. (Плескання долонями по грудях.)

Починається справжня злива. (Плескання по стегнах.)

А ось град— справжня буря. (Тупіт ногами.)

Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.)

Дощ стихає. (Плескання долонями  по грудях.)

Рідкі краплі падають на землю. (Клацання пальцями.)

Тихий шелест вітру. (Потирання долонь.)

Сонце! (Руки догори.)

 

7. Завдання від місяця листопада.

-         Послухайте загадку і скажіть про який місяць йде мова.

А в цім місяці підряд

Маємо багато свят

Зеленіють буйно трави –

То іде веселий…(травень)

Листопад – місяць опалого листя, тому ще мав назву «падолист». Останній місяць осені, який дуже часто підпадає під владу зими, також іменували «напівзимником». Тому він більше прихильний до свого двоюрідного  брата Грудня, аніж до рідного – Жовтня.

Місяць листопад підготував підготував для вас завдання. У вас на парті лежать осінні листочки. Напишіть на них одним словом, яка буває осінь.

Та прикрасьте ним наше осіннє дерево.

V Рефлексія

Самооцінювання

На цьому наш урок добігає кінця.

Про яку пору роки ми сьогодні з вами говорили?

Що найбільше сподобалось на уроці?

Всім дякую за старанні і увагу.

 

 

doc
Додано
19 березня
Переглядів
22
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку