Інтелектуальна гра "Найрозумніший" Фізика 10 клас

"Найрозумніший" - це інтелектуальна гра з фізики для учнів 10 класу. Гравці випробовують свої знання з різних тем фізики, включаючи механіку, термодинаміку, електрику та інші розділи предмета. Гра може включати різноманітні формати питань, такі як однозначний вибір, відкриті питання, лабораторні експерименти тощо. Учасники можуть змагатися як індивідуально, так і у командах, вирішуючи завдання, які вимагають логічного мислення, розуміння фізичних законів та їх застосування в реальних ситуаціях. Гра сприяє розвитку здатностей аналізу, творчого мислення та співпраці, роблячи вивчення фізики захоплюючим та цікавим досвідом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтелектуальна гра“Найрозумніший”“Найрозумніший не той, хто все вміє, а той хто все знає”Головне, що зумовлює перемоги в житті – з цікавістюздобувати знання, навчатися наполегливо, навчатися завжди (М. Зелінський)© N. Portechyn

Номер слайду 2

Дешифрування. Слова для дешифрування: 1) 2154524 2) 238734101 А Б В2 Г Д Е10 Ь Ю Я4І Й К7 С Т У5 Л М Н8 Ф Х Ц9 Ч Ш Щ6 О П Р3 Ж З И

Номер слайду 3

КатегоріїФормули. Молекулярна фізика. Анограма фізичних слів. Динаміка. Прилади. Досліди. Винаходи і відкриття. Кросворд. Фізичні величини. Математичнірозрахунки. Видатніфізики. Кінематика. Калейдоскоп законів. Система інтернаціональна. Логікон. Ребуси

Номер слайду 4

Прилади

Номер слайду 12

Винаходи і відкриття

Номер слайду 13

ЖКросворди. РПМСРПДТРЯНЛІОТТЯРЕКНІАКНЯРЛУІСТОТОЛИММОАТМАСМТЕСЕЬАЛІІЙНАІЕАНАИЙЛШГКЯМЕХАНІЧНИЙРУХ

Номер слайду 14

Кросворди. НІКІАЕМНДИШВСНКУЕПІАЛГЮРТЕІЕІЯЦТАКЕТЬЯДЬСТІДІРМЕЩМІЕЛОДГОТЬЮНСМІИАОЦЕННЯПРИСКОРЕННЯЬ

Номер слайду 15

Формули 𝐹=𝑚𝑎  𝑉=𝑆∗𝑡  𝑘=𝐹∗𝑥 𝐹=𝐺𝑚1∗𝑚2𝑅  𝑃=𝑚∗𝑣  𝐸𝑛=𝑚𝑔𝑣  (𝐹=𝑚𝑎) (𝑉=𝑆𝑡) (𝐹=𝑘𝑥) (𝐹=𝐺𝑚1∗𝑚2𝑅) (𝑃=𝑚∗𝑣) ( 𝐸𝑛=𝑚𝑔h)

Номер слайду 16

Формули 𝐴=𝐹𝑣cos𝛼  𝑃=𝐴∗𝑡  𝑁=𝜈𝑁𝐴 𝑝=𝑛𝑘𝑇  𝑉=𝑚𝜌  𝐸=23𝑘𝑇  (𝐴=𝐹𝑆cos𝛼) (𝑃=𝐴𝑡) (ν=𝑁𝑁𝐴) (𝑝=𝑛𝑘𝑇) (𝑉=𝑚𝜌) (𝐸=32𝑘𝑇)

Номер слайду 17

Фізичні величиним³НПа. Н/м³°См/схв

Номер слайду 18

Математичні розрахунки60 см = … м400 мкм = … м5 км² = … м²30 хв = … с360 км/год = … м/с15 к. Н = … Н4 мм² = … м²12 хв = … с25 см³ = … м³

Номер слайду 19

Математичні розрахунки1. Скільки часу триває політ бджоли, якою при рівномірному русі зі швидкістю 4 м/с вона подолає 200 м?2. Масу газу який заповнює кулю об’ємом 5м3 становить 10 кг. Яка густина газу?3. Маса одного тіла 1 кг, другого 100 г. Яке з цих тіл має вагу 1 Н?

Номер слайду 20

Ребуси

Номер слайду 21

Логікон. Формула1232?3150?2am40?200 F456?45,5120?

Номер слайду 22

Система інтернаціональна-мілі-мега-мікро-піко-пета-кіло-санти -тера-нано-зета-деци-гіга

Номер слайду 23

Калейдоскоп законів1. прискорення, Сила його що на діє тіла на масі тіло добуткові прямопропорційна. Сила, що діє на тіло прямопропорційна добуткові масі тіла на його прискорення.2. Сила обернено взаємодії пропрційна між квадрату двома відстані тілами між прямопрпорційна мас і ними добуткові. Сила взаємодії між двома тілами прямопропорційна добуткові мас і обернено пропорційна квадрату відстані між ними.3. молекул в кількість однакових однакова об’ємах міститься температурах, газів тисках однакових при. В однакових об’ємах газів при однакових тисках і температурах, міститься однакова кількість молекул.

Номер слайду 24

Домашнє завдання. Скласти кросворд з ключовим словом ДЕФОРМАЦІЯ.

pptx
Фізика, 10 клас, Презентації
До підручника
Фізика (рівень стандарту) 10 клас (Коршак Є.В., Ляшенко О.І., Савченко В.Ф.)
До уроку