Календарне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори Бібік Н.М., Бондарчук Г.П. (2020)» для 3 класу за програмою НУШ

Про матеріал
№ Дата уроку Тема уроку Прим І семестр 1. Україна — це я, Україна — це ми (Частина 1, с. 3-5). 2. Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи (Ч. 1, с. 6). 3. Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного (Ч. 1, с. 7). 4. Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (Ч. 1. с. 8). 5. Дорога до успіху, до професії (Ч. 1, с. 9-10). 6. Приватний і громадський простір (Ч. 1, с. 11-12). 7. Приватний і громадський простір. Правила поведінки в гро-мадських місцях (Ч. 1, с. 13). 8. Дбаю про свою безпеку (Ч. 1, с. 14-15). 9. Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. 10. Природа — частина навколишнього середовища (Ч. 1, с. 16-17). 11. Дивовижні явища природи (Ч. 1, с. 18-19). 12. Що і як я досліджую (Ч. 1, с. 20-21).
Перегляд файлу

Календарне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори Бібік Н.М., Бондарчук Г.П. (2020)» для 3 класу за програмою НУШ

Дата

уроку

Тема уроку

Прим

І семестр

  1.  

 

Україна — це я, Україна — це ми (Частина 1, с. 3-5).

 

  1.  

 

Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи (Ч. 1, с. 6).

 

  1.  

 

Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного (Ч. 1, с. 7).

 

  1.  

 

Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (Ч. 1. с. 8).

 

  1.  

 

Дорога до успіху, до професії (Ч. 1, с. 9-10).

 

  1.  

 

Приватний і громадський простір (Ч. 1, с. 11-12).

 

  1.  

 

Приватний і громадський простір. Правила поведінки в гро­мадських місцях (Ч. 1, с. 13).

 

  1.  

 

Дбаю про свою безпеку (Ч. 1, с. 14-15).

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.

 

  1.  

 

Природа — частина навколишнього середовища (Ч. 1, с. 16-17).

 

  1.  

 

Дивовижні явища природи (Ч. 1, с. 18-19).

 

  1.  

 

Що і як я досліджую (Ч. 1, с. 20-21).

 

  1.  

 

Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допо­могою гномона (Ч. 1, с. 22).

 

  1.  

 

Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами (Ч. 1, с. 23-24).

 

  1.  

 

Тіла навколо нас (Ч. 1, с. 25-26).

 

  1.  

 

Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини (Ч. 1, с. 27- 28).

 

  1.  

 

Вода (Ч. 1, с. 29-30).

 

  1.  

 

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води (Ч. 1, с. 31).

 

  1.  

 

Колообіг води в природі (Ч. 1, с. 32-33).

 

  1.  

 

Як вода потрапляє в наш дім (Ч. 1, с. 34).

 

  1.  

 

Повітря (Ч. 1, с. 35).

 

  1.  

 

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря (Ч. 1, с. 36-37).

 

  1.  

 

Гірські породи. Корисні копалини. (Ч. 1, с. 38-40).

 

  1.  

 

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин (Ч. 1, с. 41).

 

  1.  

 

Ґрунт. Склад і утворення. Догляд (Ч. 1, с. 42-43).

 

  1.  

 

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту (Ч. 1, с. 44).

 

  1.  

 

Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля» (Ч. 1, с. 45-46).

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань- учнів. Діагностична робота.

 

  1.  

 

Ми всі різні: звичаї і традиції (с. 47-49).

 

  1.  

 

Рослини. Будова рослин (Ч. 1, с. 50-51).

 

  1.  

 

Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті росли­ни (Ч. 2, с. 51-53).

 

  1.  

 

Різноманітність рослин у природі (Ч. 1, с. 54-56).

 

  1.  

 

Розмноження квіткових рослин (Ч. 1, с. 57).

 

  1.  

 

Середовище існування рослини (Ч. 1, с. 58).

 

  1.  

 

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння (Ч. І, с. 59-60).

 

  1.  

 

Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин (Ч. 1, с. 60).

 

  1.  

 

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без на­сіння (Ч. 1, с. 61-62).

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.

 

  1.  

 

Тварини (Ч. 1, с. 63-64).

 

  1.  

 

Як тварини пристосувалися добувати корм (Ч. 1, с. 64-65).

 

  1.  

 

Різноманітність тварин у природі. Комахи (Ч. 1, с. 66).

 

  1.  

 

Різноманітність тварин у природі. Риби (Ч. 1, с. 67).

 

  1.  

 

Різноманітність тварин у природі. Земноводні (Ч. 1, с. 68).

 

  1.  

 

Різноманітність тварин у природі. Плазуни (Ч. 1, с. 69).

 

  1.  

 

Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70).

 

  1.  

 

Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72).

 

  1.  

 

Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тварина­ми. Кого поселимо в акваріум? (Ч. 1, с. 73-74).

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.

 

ІІ семестр

  1.  

 

Гриби (Частина 1, с. 75-76).

 

  1.  

 

Природні угруповання. Природне угруповання — ліс (Ч. 1, с. 77-79).

 

  1.  

 

Природне угруповання — луки (Ч. 1, с. 80-81).

 

  1.  

 

Природне угруповання — прісна водойма (Ч. 1, с. 81-83).

 

  1.  

 

Природне угруповання — море (Ч. 1, с. 83-85).

 

  1.  

 

Подорож-спостереження «Природне угруповання нашої місцевості» (Ч. 1, с. 85).

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи.

 

  1.  

 

Людина. Організм людини (Ч. 1, с. 86-87).

 

  1.  

 

Догляд за тілом (Ч. 1, с. 88-89).

 

  1.  

 

Як ти ростеш і змінюєшся (Ч. 1, с. 90-91).

 

  1.  

 

Як бути здоровими (Ч. 1, с. 92-93).

 

  1.  

 

Людина — частина природи і суспільства (Ч. 1, с. 94-95).

 

  1.  

 

Символіка. Що це таке ? (Ч. 1, с. 96-97).

 

  1.  

 

Державні символи нашої країни (Ч. 1, с. 98-99).

 

  1.  

 

Українська мова— державна мова України (Ч. 1, с. 99- 100).

 

  1.  

 

Проєкт-дослідження «Ми— громадяни України» (Ч. 1, с. 101-102).

 

  1.  

 

Розповідаю про себе та інших (Ч. 1, с. 103—104).

 

  1.  

 

Зовнішність людини (Ч. 1, с. 105).

 

  1.  

 

Що таке характер? (Ч. 1, с. 106-107).

 

  1.  

 

Я маю право на права. Декларація прав дитини (Ч. 1, с. 108).

 

  1.  

 

Я маю право на права. Від чого варто відмовитися, якщо запропонують (Ч. 1, с. 109-110).

 

  1.  

 

У природі все взаємопов’язане (Ч. 1, с. 111-113).

 

  1.  

 

Охорона природи (Ч. 1, с. 114-115).

 

  1.  

 

Червона книга України (Ч. 1, с. 115-116).

 

  1.  

 

Краєзнавча розвідка «Рослини і тварини нашої місцевості, занесені до Червоної книги України» (Ч. 1, с. 116).

 

  1.  

 

Проєкт-дослідження «Пізнаємо рідний край» (Ч. 1, с. 117-118).

 

  1.  

 

Збережемо довкілля (Ч. 1, с. 119).

 

  1.  

 

Сторінка дослідників. Нове життя старих речей (Ч. 1, с. 120—121).

 

  1.  

 

Ти і світ людей (Ч. 1, с. 122-123).

 

  1.  

 

Уявна подорож до країни, в яку мрієте поїхати (Ч. 1, с. 123).

 

  1.  

 

Уявна подорож до країни, в яку мрієте поїхати (Ч. 1, с. 123).

 

  1.  

 

Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева (Ч. 1, с. 124).

 

  1.  

 

Ти і твоя родина. Правила поведінки в сім’ї (Ч. 1, с. 125).

 

  1.  

 

Уроки чемності (Ч. 1, с. 126-127).

 

  1.  

 

Моє ставлення до інших. Складання розповіді про друга/подругу. Написання листа-звернення до однолітків з іншої школи (Ч. 1

 

  1.  

 

Моє ставлення до інших. Складання розповіді про друга/подругу. Написання листа-звернення до однолітків з іншої школи (Ч. 1, с. 128).

 

  1.  

 

Моє ставлення до інших (Ч. 1, с. 129).

 

  1.  

 

Народні ремесла (Ч. 1, с. 130).

 

  1.  

 

Станьте майстрами. Виготовлення ляльки-мотанки (Ч. 1, с. 131).

 

  1.  

 

Святковий календар (Ч. 1, с. 132—133).

 

  1.  

 

Створення календаря святкових днів (колективна робота) (Ч. 1, с. 133).

 

  1.  

 

Створення календаря святкових днів (колективна робота) (Ч. 1, с. 133).

 

  1.  

 

Україна і світ (Ч. 1, с. 134-135).

 

  1.  

 

Проект «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука).

 

  1.  

 

Проект «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука).

 

  1.  

 

Проводимо дослідження. Що в моєму домі вироблено в інших країнах? Складання мапи маршруту цих товарів (Ч. І, с. 135).

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

  1.  

 

Діагностична робота.

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи.

 

  1.  

 

*Резервний урок

 

  1.  

 

*Резервний урок

 

  1.  

 

*Резервний урок

 

  1.  

 

*Резервний урок

 

  1.  

 

*Резервний урок

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

  1.  

 

Підсумок за рік.

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
26 березня
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку