Календарне планування уроків літературного читання

Про матеріал
Календарне планування уроків літературного читання (Індивідуальна форма навчання) 3 клас
Перегляд файлу

Календарне планування

уроків літературного читання

(Індивідуальна форма навчання)

Всього 52 години, 1.5 год на тиждень

 

п/п

за темою

Тема

Дата

Примітки

Усна народна творчість (7 год)

1

1

Вивчення основних правил поводження з книжкою.

Усна народна творчість: загадки. Формування вміння слухати текст, що читає вчитель.

 

 

2

2

Усна народна творчість: скоромовки. Формування уявлення про жанр твору.

 

 

3

3

Усна народна творчість: чистомовки. Слухання прочитаного педагогом тексту, розгляд ілюстрацій.

 

 

4

4

Усна народна творчість: лічилки. Формування уявлення про жанр твору.

 

 

5

5

Усна народна творчість: народні пісні «Грицю, Грицю …».

 

 

6

6

Усна народна творчість: чарівні казки. Українська народна казка. «Зайчикова хатинка».  Визначення персонажів твору.

 

 

7

7

Усна народна творчість: Українська народна казка «Кривенька качечка».

Повторення та узагальнення за розділом "Усна народна творчість".

 

 

Українські поети і письменники для дітей (45 год)

8

1

Скоромовки Олени Пчілки. Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання.

 

 

9

2

Скоромовки Грицька Бойка. Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання.

 

 

10

3

Скоромовки Оксани Кротюк. Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання.

 

 

11

4

Скоромовки Любові Відути. Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання.

 

 

12

5

Загадки Леоніда Глібова. Формування уявлення про жанр твору.

 

 

13

6

Загадки Тамари Коломієць. Читання по складах слів, речень простих за змістом і структурою (з двох –трьох слів).

 

 

14

7

Загадки Ігоря Січовика. Читання по складах слів, речень простих за змістом і структурою.

 

 

15

8

Загадки Дмитра Кузьменка. Читання по складах слів, речень простих за змістом і структурою.

 

 

16

9

Вірші  Надії Красоткіної «В лісі осінь». Формування уявлення про жанр твору.

Діагностувальна робота. Аудіювання

 

 

17

10

Творчість Наталі Забіли. Н. Забіла «У дитячому театрі» - слухання,      «Ой чук-чуки... Читання по складах слів, речень простих за змістом і структурою.

 

 

18

11

Вірші – смішинки Грицька Бойка. Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання.

 

 

19

12

Ой зима, зима, зима. Веселіш пори нема. (Зимові розваги. Безпека взимку.)

Платон Воронько «Гра у сніжки».

 

 

20

13

Ганна Чубач «Біла чапля». Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання.

 

 

21

14

Анатолій Костецькій. Заучування невеличких  віршів напам’ять за малюнками. «Краватка для жирафа»

 

 

22

15

Тарас Шевченко. Заучування невеличких  віршів напам’ять за опорними словами. «Тече вода із-за гаю…».

 

 

23

16

Леся Українка. «Пісенька весняної води». Заучування невеличких  віршів напам’ять. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за І семестр.

 

 

24

17

Олександр Олесь. «Жив собі зайчик», «Капустонька»“. Заучування невеличких  віршів напам’ять.

 

 

25

18

Олена Пчілка «Сонечко», «Іванко», «Мама й доня». Визначення героїв, персонажей твору.

 

 

26

19

Марійка Підгірянка «Котик», «Працьовита дівчинка». Визначення героїв, персонажей твору.

 

 

27

20

Платон Воронько «Про бичка і їжачка», «Кошеня». Визначення героїв, персонажей твору.

 

 

28

21

Літературні казки: Вадим Скомаровський «Чому вода в морі солона» - слухання.

 

 

29

22

Іван Франко. «Лисичка і Рак». Формування уявлення про жанр твору.

 

 

30

23

Іван Франко. «Ворона і гадюка». Визначення героїв, персонажей твору.

 

 

31

24

Наталя Забіла «У дитячому театрі». Визначення героїв, персонажей твору.

 

 

32

25

Ніна Найдич «Василь Тимофійович мандрує». Формування вміння визначати тему та основну думка твору.

 

 

33

26

Ніна Найдич. «Котик і Півник». Формування вміння визначати тему та основну думка твору.

 

 

34

27

Василь Сухомлинський «Кінь утік». Формування вміння визначати тему та основну думка твору.

 

 

35

28

Василь Сухомлинський « Сергійкова квітка» Формування вміння переказувати прочитане/прослухане з опорою на картинно-символічний план до твору.

 

 

36

29

Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. Слухання аудіоказки «Рукавичка».

 

 

37

30

Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання.  Галина Малик. Казка «Чому равлик ховається».  Визначення героїв, персонажей твору.

 

 

38

31

 Вироблення вміння правильно будувати речення при відповіді на питання. Галина Малик. «Королівство Ану». Визначення героїв, персонажей твору.

 

 

39

32

Марина Павленко. Казка «Хатка для Мурки». Визначення героїв, персонажей твору.

Діагностувальна робота. Аудіювання

 

 

40

33

Марина Павленко. «Півтора бажання». Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті.

 

 

41

34

Віра Артамонова. «Ясенок». Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті.

 

 

42

35

Віра Артамонова. «Їжачок-реп’яшок». Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті.

 

 

43

36

Леся Воронина. «Слон Ґудзик і вогняна квітка» (скорочено). Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті.

 

 

44

37

Оксана Лущевська. «Про кита». Формування вміння переказувати прочитане/прослухане з опорою на картинно-символічний план до твору.

 

 

45

38

Оксана Лущевська. «Черепашенята». Формування вміння переказувати прочитане/прослухане з опорою на картинно-символічний план до твору.

 

 

46

39

Тетяна Череп. «Теплі мамини казки».  Робота з дитячою книжкою.

 

 

47

40

Чи добре бути нахабним?

Василь Чухліб «Заячий холодок». Формування вміння переказувати прочитане/прослухане з опорою на картинно-символічний план до твору.

 

 

48

41

Вадим Скомаровський «Лісова колиска».

 

 

49

42

Довкола стільки є краси!

Лідія Компанієць «У лісочку».

 

 

50

43

Я не ображу рідної землі!

Ніна Вернигора «Диво у долоньках».

 

 

51

44

Дитячі заклички.

Закличка «Іди, іди, дощику».

 Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

 

 

52

45

Повторення вивченого за рік.

 

 

 

docx
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
4222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку